Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Temmuzda 7000 e almıstım sıfırını. 2 elde kar etcez demekki sıkıntı yok :)
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
motoru 1 ay önce 4000 bakıma götürdüm usta repsol 10w40 tam sentetik yağlar ile repsol 10w40 yarı sentetikleri karıştırıp öyle koydu yanlış görmediysem. . hepsini karıştırıyo bidonlara dolduruyodu ben ordayken.. fifty fifty karıştırıyodu :D neden böle yapıyosunuz dedim hak geçmesin diye dedi . bi sakıncası olur mu ki sürüşte bişey farketmedim, sesi falan da normaldi.. tabi şimdi aklınıza bi sürü soru gelcek :) cbr 125 motor..


walla ''Hak geçmesin'' muhabbetine bittim hangi şehirdesin söyle geliyorum dicem neredeyse ustayla tanışmak için :queen:
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
36
arkadaşlar sonunda eBay'den beklenen kargo geldi :) en geç 10 gün içinde bütün her şey tamamlanmış kullanıma hazır olacak inşallah..

0xwk.jpg


kn50.jpg


fhrg.jpg
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
evet arkadaslar yenı elcık korumalarım geldı bıde beyaz boya aldım bence motora uyum saglar bu sekılde zaten bı ıkı ay ancak kullanıcam hava ısınana kadar 35 tl kargo ıle sahıbınden .com


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
evet arkadaslar yenı elcık korumalarım geldı bıde beyaz boya aldım bence motora uyum saglar bu sekılde zaten bı ıkı ay ancak kullanıcam hava ısınana kadar 35 tl kargo ıle sahıbınden .com
[url]http://img585.imageshack.us/img585/4253/ydxx.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img834.imageshack.us/img834/4708/kzgh.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img34.imageshack.us/img34/5738/n8yu.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

oo güzel olmuş, boya zamanla dökülmez insallah... benim elciklerden.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
boya dokuluyor ramazan zımpara at dedı ama bakayım dokulur se fılım cekıcem beyaz
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
10
Beyler depodaki kılcal çizikler için nasıl bi kapatma uygulayabiliriz ? Pasta cila doldurur taze olduğu sürece göstermez deniyor doğrumudur.
Kalıcı çözüm istersek ne yapabiliriz ?
Bir diğer sorum ise Kaskın vizörüne 150 lira dediler antifog zaten, siyah vizör için de 150 tl vermek istemiyorum vizöre film çeksek nasıl olur gece bizi öldürür mü bekliyorum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Slm arkadaş lar nasılsınız. Erol ziyaretime geldi bu gün çok sevindim. Benim motora bakmadan kendi motoruna binen kediler den yakındı. Sira benim motora bakmaya geldi brandayi bi açtık hooop bir kedi sizlere ömür. Kedi kac gün önce olduyse donmuş kalıp gibi olmuş. Babam attı sağolsun. Branda mindar oldu ..
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Slm arkadaş lar nasılsınız. Erol ziyaretime geldi bu gün çok sevindim. Benim motora bakmadan kendi motoruna binen kediler den yakındı. Sira benim motora bakmaya geldi brandayi bi açtık hooop bir kedi sizlere ömür. Kedi kac gün önce olduyse donmuş kalıp gibi olmuş. Babam attı sağolsun. Branda mindar oldu ..

Kedi katili cbr gözümden düştü.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Nedense buralar kedi dolu 1 tane bile motora yaklaşan görmedim iyi gözdağı vermişim.Ama arabanın kaputta uyuyolar hertaraf ayak izi :mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ulen allahtan bakayım dedım motora yoksa hertaraftan bocek ayıklardın
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Hiç sorma erol ya.... aklım cbr da havada soğuk üşür diye brandayi aldım üzerinden çıplak kaldı yavrucak.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler depodaki kılcal çizikler için nasıl bi kapatma uygulayabiliriz ? Pasta cila doldurur taze olduğu sürece göstermez deniyor doğrumudur.
Kalıcı çözüm istersek ne yapabiliriz ?
Bir diğer sorum ise Kaskın vizörüne 150 lira dediler antifog zaten, siyah vizör için de 150 tl vermek istemiyorum vizöre film çeksek nasıl olur gece bizi öldürür mü bekliyorum.

Kılcal çizikleri dert etmeyin pasta cila atmayın pasta cila boyanın üzerindeki verniği alan bir tür zımparadır sadece anlık olarak çizikleri yok eder ardından daha çok çizikle karşı karşıya gelirsiniz birde kalını incesi falan oluyor elinizin ayarı yoksa boyayı bile kaldıra bilirisiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

valla ben garajda kedi besliyorum soğuktan ölmesinler diye bim den aldığım topik sosislerle besliyorum :mrgreen: hastalanmış biri belediyeyi çağırdım geçen ama benim cbr iyi koruyordu şerefsiz :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst