Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Bazan hüsnü kuruntu olur insanda bende ilk aldığımda adama gidon yamuk demiştim başka motor istedim baktım oda öyle caktirmadim haa bu tamam dedim
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Bazan hüsnü kuruntu olur insanda bende ilk aldığımda adama gidon yamuk demiştim başka motor istedim baktım oda öyle caktirmadim haa bu tamam dedim

aslında oda olabilir kardeş ya, başka bi tane sürebilsem, deneme fırsatım olsa belkide normal gelicek, önceden aklımda hep ulan titreşim gelirmi zamanla gelirmi diye, düşünürdüm, hep bindiğimde de denerdim, titreşim çok yok gibi gelirdi, son zamanlarda arttı hissi gelmeye başladı... :)
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
aslında oda olabilir kardeş ya, başka bi tane sürebilsem, deneme fırsatım olsa belkide normal gelicek, önceden aklımda hep ulan titreşim gelirmi zamanla gelirmi diye, düşünürdüm, hep bindiğimde de denerdim, titreşim çok yok gibi gelirdi, son zamanlarda arttı hissi gelmeye başladı... :)

Motor ısınmadan biniyorsan olabilir.

Gerçi 120 den sonra titremesi normal ne bekliyorsun ki 13 beygir makinadan
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Motor ısınmadan biniyorsan olabilir.

Gerçi 120 den sonra titremesi normal ne bekliyorsun ki 13 beygir makinadan

genelde ısınmasını bekliyorum ama maalesef şu havalarda 10 dakkada ısınıyor, o yüzden 5 dakka felan bekleyip gidiyorum. Ayrıca 120 de felan yeni yeni biraz titreşimin arttığını hissediyorum, zaten sürekli 120 ile giden biri değilim, arada çıkıp kısa süre sonra tekrar 90 a iniyorum, ben 150 yapmıyor demiyorum, önceki titreşimine göre biraz fazla gidi geldi, neyse ben bi doktora gösteririm bakalım :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
yeni yıl süprizi hayırlı olsun artık 2 .ellleri 8500 isterler...sıfırı 7600 iken 7900 isteyen vardı : )) 5000 km dekı motora
 
Katılım
2 Kas 2013
Mesajlar
33
yeni yıl süprizi hayırlı olsun artık 2 .ellleri 8500 isterler...sıfırı 7600 iken 7900 isteyen vardı : )) 5000 km dekı motora

ülkemiz insanında böyle bir mantık var sıfır motor alırken verdiği plaka ruhsatını vergisini hatta tankpedini 20 tl lik jant şeridini yaptığı bakımını koyduğu yağını hesap eden adam var. hatta bir tanesi aldığı kaskıda katmıştı fiyata. dedim usta ne yapıyorsun koyduğun benzinide hesap et tam olsun. ben 2. el motor alırken öte beri hesap edeni işte sıfır alırken plaka ruhsat bu vergi algı şu sigorta bu diyene yahu sıfır motor alıyorsun kızı gelin ediyorsun elbette düğünü yapıp duvağı takacaksın duvağı ilk sen açmanın marşa ilk basmanın parasıdır onlar masraftan sayılırmı sen evlenirken düğün masrafı yok hazır düğünü yapılmış diye kız gibi dul mu aldın diyorum sesini kesiyor :)
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
8
merhaba agrasiwe ben çoktantır siteyi takip ediyorum senin sorununa çözüm olmak için kayıt oldum kardeşim benimde motor cbr 125r 2013 model 3300 gibi kmlerde titreme çok olmaya başladı ilk 1000 bakımında castrol yağ koymuştum 4000 km kadar bekledim sıkıntı yaratmaz dediler 4000 bakımında ipone yağ kattım ve bu sıkıntı şimdi çözüldü motor rahatladı 110 ile sabit gidip hiç titreme olmuyor biraz daha bekle 4000 bakımında bunu söylersin yağ ile hallederler iyi forumlar..
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
ülkemiz insanında böyle bir mantık var sıfır motor alırken verdiği plaka ruhsatını vergisini hatta tankpedini 20 tl lik jant şeridini yaptığı bakımını koyduğu yağını hesap eden adam var. hatta bir tanesi aldığı kaskıda katmıştı fiyata. dedim usta ne yapıyorsun koyduğun benzinide hesap et tam olsun. ben 2. el motor alırken öte beri hesap edeni işte sıfır alırken plaka ruhsat bu vergi algı şu sigorta bu diyene yahu sıfır motor alıyorsun kızı gelin ediyorsun elbette düğünü yapıp duvağı takacaksın duvağı ilk sen açmanın marşa ilk basmanın parasıdır onlar masraftan sayılırmı sen evlenirken düğün masrafı yok hazır düğünü yapılmış diye kız gibi dul mu aldın diyorum sesini kesiyor :)

aynen sıfır motor sıfırdır onun yerı ayrı 10 km motor bıle getırsenız sıfırın yerını tutmaz ama dediğiniz gibi gel görünki bizim insanımız boyle...her malın alıcısı vardır...onlarda umarım istediklerine satar milletde enayı ya sıfır parasına 2, el alacagına gider uygun vade taksıtle sıfır alır bıner
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
2. el yükselecek olmasından dolayı iyi (almış olanlar için) :) fakat parça fiyatlarına da yansır parça değiştirecek varsa elini çabuk tutsun :p

bu arada herkese slmlar .....
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
aynen 2012 ce 45 tl olan parça 58 tl idi yan panel 85-90 tl dıyorlardı 2013 fıyatı 125 idi doların ve bu zamlardan sonra aynı oranda yedek parçadada fıyat artışı olacagı kesın
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
merhaba agrasiwe ben çoktantır siteyi takip ediyorum senin sorununa çözüm olmak için kayıt oldum kardeşim benimde motor cbr 125r 2013 model 3300 gibi kmlerde titreme çok olmaya başladı ilk 1000 bakımında castrol yağ koymuştum 4000 km kadar bekledim sıkıntı yaratmaz dediler 4000 bakımında ipone yağ kattım ve bu sıkıntı şimdi çözüldü motor rahatladı 110 ile sabit gidip hiç titreme olmuyor biraz daha bekle 4000 bakımında bunu söylersin yağ ile hallederler iyi forumlar..

kardeşim teşekkür ederim ilgin için, ciddi rahatladım :) hafta sonu götürecektim bari 4000 i bekliyim o zaman... ısınmadandır diye düşünmüştüm bugün iyice ısıtıp çıktım yine aynı gibi geldi, ama insallah yağla çözülür kardeşim sağol eksik olma... hoş geldin foruma.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Daha dün baktım aklıma geldi honda neden zam yapmamis dedim ulen motor pirim yaptı aldığından beri ikinci zam
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
8
ne demek kardeim fazla üstüne düşmemen lazım ilgini gösterirsin ama fazla üstüne düşünce ufak tefek şeyde bile aklın kalır ben ısıtmadan çıkıyorum sebeb motor benzinli dizel değil 1-2 dk ancak beklerim benim sadece bir sıkıntım var oda göstergedeki saat yanlış düğmesi calısmıyor herhalde çok denedim olmadı 4000 bakımında sorcaktım unuttum belki bilen vardır yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
son zamanlar benim motordada titresim baya ayrtti 5 bnde motor 10 bin devire gelince titreşim oluyor aparti egzoz var ondan olabilirmi diyorum _?
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
26
motoru 1 ay önce 4000 bakıma götürdüm usta repsol 10w40 tam sentetik yağlar ile repsol 10w40 yarı sentetikleri karıştırıp öyle koydu yanlış görmediysem. . hepsini karıştırıyo bidonlara dolduruyodu ben ordayken.. fifty fifty karıştırıyodu :D neden böle yapıyosunuz dedim hak geçmesin diye dedi . bi sakıncası olur mu ki sürüşte bişey farketmedim, sesi falan da normaldi.. tabi şimdi aklınıza bi sürü soru gelcek :) cbr 125 motor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst