Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
plaka, sigorta masrafları filan içindeyse çok iyi almışsın, ben sadece motosikleti 7300 e aldım.
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
8
:) bayiler plaka işine falan karışmıyorlar zaten.senin motor da hayırlı olsun bu arada.kuşadasından izmire getirebilmişsin ne güzel.ben aydına getirecek deneyimi göremedim kendimde zamanla öğrenicez umarım
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorum dün teslim edildi.daha önce motor tecrübem yok aldığım bayi de pek bişey göstermedi şimdilik sokak aralarında 4-5 km kadar kullandım.trafiğe çıkacak kadar yeterli görmüyorum kendimi çünkü.sokak aralarında da 3. vitese kadar çıktım.bayideki yetkili kkişi 3-4binde vites değiştirmemi ve şimdilik motoru fazla zorlamamam gerektiğini söyledi.ilave oalrak bir öneriniz varmı?bir de dün gezi sonrası motoru kapatmadan önce vitesi boşa aldım.vites boşta ışığı yanıncada elimi debriyajdan çektim ama motor sanki vitesteymiş gibi ileri atılmak istedi ve stop etti.tekrar çalıştırınca da boşta olduğunu gördüm.neden olmuş olabilir acaba?

Hondaların hepsi böyledir dişlilerde bazen geçme olmuyor :)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
2 gün önce 8000 bakımı için honda bayiye gittim 8000 bakımı için 75 tl dedi ne yapacaksınız dedim yagı degişcek hava fitresi temizlencek bide bujı kontrol edilcek dedi banada 75 tl pahalı geldi castrol marka 10/40 yağ aldım büğün CBR,ım yağını değiştirdim buji,yi kontrol ettim
8000 bakımını 22 tl ye mahlettim :D
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
161
Arkadaşlar merhaba 1000-4000-7000-10000 bakımlarında neler yapılıyor ve ücretleri nedir ayrıntılı olarak belirtebilir misiniz.Her şehirde farklı fiyatlar çıkıyor gibi gördüm.Toplu olarak tekrar yazarsak yeni alan arkadaşlarımız da faydalanabilir.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
26
arkadaşlar honda cbr 125 cc yeni kasa siyah motorum var. 8500 km de, 10000 km bakımını da yaptırıp satmayı düşünüyorum. işyerim istanbul avcılarda evim beylikdüzünde evden işe işten eve kullanıyorum. bir kere günübirlik edirneye gittim geldim. tüm bakımları otoseverde yapıldı zaten oradan almıştım. ilgilenen olursa 10000 bakımına beraber gideriz hem bakımlarını yaptırırız hemde alacak olan arkadaşın içi rahat eder. daha sonra satışı yapabilirim. trafiğe çıkış tarihi 22.07.2011 dir. satma sebebim enduro tarzı bir motor almak. ilgilenenler [email protected] dan bana ulaşabilirler.

dostum mesaj attım ama görmedin heralde , bu msjı görürsen skypeden yada [email protected] adresinden bana ulasabilrsin.
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
38
Arkadaşlar Merhaba adım Harun 22 yaşındayım avukatım. Istanbul Sisli Perpa cevresi icin bir grup veya birileri vs. varmı, 1.5 ay oluyor 2012 Beyaz CBRımı alalı ve bence bu işi güzel yapan geziler ve dostluklardır. Twitter @goygoyycu 05355070446 mesaj atabilirsiniz. (Ekipmansız motor kullanan arkadaşlar tenezzül etmesin.)
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
1
arkadaşlar almayı düşünüyorum bu motordan ama 2 kişi binince baya sıkışırız diye düşünüyorum.arka koltuğa oturanlarda herhangibi bir rahatsızlık oluyor mu ?
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
bende dün 8000 bakıma girdim köye gittigim için hava filitresi aşırı tozlanma ve yaglama yapmış birazda zorladım tabi neyse toplamda yag da dahil parca fiyatı 55tl işçilik 40 tl kdv toplam 101 tl ödedim bakıma girmek garanti için gerekli yoksa evde 4lt yagım var deyiştirirdim 25 tl hava filitresi onuda deyiştirebilirim garantisi biter buda hoş olmaz
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
arkadaşlar almayı düşünüyorum bu motordan ama 2 kişi binince baya sıkışırız diye düşünüyorum.arka koltuğa oturanlarda herhangibi bir rahatsızlık oluyor mu ?

ben hergün 2 kişi biniyorum neredeyse, sırt çantasını artçıya kakalayabilirsen hiç bir problem olmaz :):queen:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2 Kisi kesinlikle tavsiye etmiyorum amortisor basedemiyor gidis baya fark ediyor tek kisilik bu motor bende topcase de var 135 goruyor iki kisi yanliz yavas giderken mahalle arasi yanii berbat oluyor
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
2 Kisi kesinlikle tavsiye etmiyorum amortisor basedemiyor gidis baya fark ediyor tek kisilik bu motor bende topcase de var 135 goruyor iki kisi yanliz yavas giderken mahalle arasi yanii berbat oluyor

O konuda haklısın motor çekişten düşüyor tabi ama ne artçıyı nede süren kişiyi rahatız etmiyor. ( benim nacizane fikrim tabi bu :thumright ) birde ben tek kişi 135 i göremedim daha ama 2 kişiyle 120 de gidiyor rahat rahat.

---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:02 ----------

Birde arkadaşlar, bu ara izmir'de çok cbr 125 görüyorum. Yapsak ya bir organizasyon. İzmir'den kim var ?
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
4000 bakımı için fiyat aldım Özmertten tahminen 40-50 TL arası olur dedi yağ filtresimi, hava filtresimi ne değişmesi gerekirse dedi 100 ü geçmez dedi. Bende dedim bi ara bırakırım :pl: Lan arkadaş mecburen götürecez ya :pr:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2 Kisi kesinlikle tavsiye etmiyorum amortisor basedemiyor gidis baya fark ediyor tek kisilik bu motor bende topcase de var 135 goruyor iki kisi yanliz yavas giderken mahalle arasi yanii berbat oluyor

Top case demiri şu bayilerin kendi ürettiği 110 tlye sattıkları eğik duranlardanmı?

Geçen cbr 250 de bakıyorum artçı hep eğik durmak zorunda gibi arada düzelip kendini rahtalatmak istese yapamayacak.

hem ucuz olup(givi harici) hemde eğik durmayan demir bilen varmıdır.

sendeki eğik olan değilse bi foto atarmısın
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
161
Arkadaşlar bizim yedek depo tam olarak kaç litre bilen var mı acaba ışık yanıp sönmeye başladığı zaman depoda kaç litre benzin kalmış oluyor.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Ara bakımları kendinizin yapması garanti dışında bırakmaz diye biliyorum ama siz emin misiniz ? He 1000 bakımına gitmezseniz mesela garanti dışı kalır tabi ki...

bende dün 8000 bakıma girdim köye gittigim için hava filitresi aşırı tozlanma ve yaglama yapmış birazda zorladım tabi neyse toplamda yag da dahil parca fiyatı 55tl işçilik 40 tl kdv toplam 101 tl ödedim bakıma girmek garanti için gerekli yoksa evde 4lt yagım var deyiştirirdim 25 tl hava filitresi onuda deyiştirebilirim garantisi biter buda hoş olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst