- Katılım
- 2 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,381
Öncelikle selamlar forumu uzun zamandır takip ediyorum; ancak yeni üye olabildim. Size CBR 125 R ile ilgili bir sorum olacak. 17 yaşındayım yeni kasa CBR 125 R ile başlamak istiyorum. Aylardır araştırıyorum. Ailem zayıf olduğumu motorun ağır olduğunu kontrol etmekte zorlanacağımı düşünüyor. 1.80 Boy 53 Kg falanım. Zayıf olduğum için zorlanır mıyım motor hakimiyetinde falan. Yoksa AEA'nın dediği gibi yeni başlayan minik kardeşler bu motoru 3 bilemedin 4 saatte öğrenir kullanabilir mi?
Hocam merhabalar. kontrolde çok fazla zorlanacağını düşünmüyorum, ancak sana kilo ile ilgili tavsiyem olacak. sen de benim gibi yemek yemeyi sevmeyenlerdensin galiba. ben bunun için birsürü doktora gittim, ilaç, kilo aldırıcı iğne vs kullandım fayda etmedi. yıllarca 1.80 boy 52 kilo ile dolaştım. en son istemeye istemeye spor salonuna gittim, hiçbir şekilde fayda göremeyeceğimi ve yapamayacağımı düşünüyordum ancak çok sevdim sporu. iştahım da açıldı. 8 ay içinde tam 15 kilo aldım. kas gelişimimi görenler inanamadı. bence sen de hem sağlık, hem de kendine güvenin gelmesi için spor salonuna gidebilirsin. yaşadıklarını, üstüne aldığın hiçbir şeyin doğru düzgün üzerine olmaması hissini çok iyi bilirim çünkü.