Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
kuyruk aşaği mi iniyor diyorsun usta :) yav kusura bakma çok hevesliyim para biriktirme falanda Çoktaan başladi zaten.Bana Biraz sabir usta :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Eğer agır artçı alırsan ve sende 80-85 kilo varsan performans bariz düşüyor, ön hafifliyor ama dünyanın sonu değil, en dik yokuşu bile keçi gibi çıkarsın yine... Biraz geç olur ama 115 e kitlersin en az düzde.. Ama tek kişiykenki hızlanmadan eser kalmaz.

Diğer yandan 50-55 kg hatun bindimi ben hiç hissetmiyorum, erkek artçıda 70 kilo oldumu motorun dengesini bozma önün hafiflemesi yaşanmıyor.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Eyvallah usta bilgilerin için.Birde sevgili arkadaşlardan biri kirmayip foto atsa tadindan yenmez :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu resmi face book fan sayfasında buldum makine yola çıktığında daha da göçer tekrar ediyorum bu ve bunun gibi motorlar 2 kişilik kullanım için pek müsait değil


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
26
ben 85 kilo kardeşim 110 kilo ikimiz bindik bir kaç kere performansı fena düştü ama yine de güzel gidiyo :D önü havalanıyo tabi biz 2 kişi binince, dönüşlerde falan korkutuyo ön havada kalınca kayıvercekmiş gibi geliyo
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
10
bizde motorcu olduk

S.a beyler;
4 teker bi palio'muz vardı artık 2 teker bi hondamız var.

Alalı 2 gün oluyor.Motor üstünde 10km yapmışlığım yok.Motor aşkı bizi de sardı yada virüs mü desek buna bize de bulaştı.

Aşağıda ki makina benim 2. el 5600km'de aldık sol grenaj ve üstünteki grenejda hasar mevcut(sürtme)
Vites pedelı sıkıntılı(yan yatmış heralde makina, malum içeri göçmüş ama sıkıntısız çalışıyor.
Yaz ayları Antalya'da memlekette geri kalan zamanlarda üniversite Okuduğum sakaryadayım.
Burdan benim makinadan kullansın kullanmasın arkadaşlar bana mesaj atarsa sevinirim yeniyiz kimse tokatlamasın ne nedir nerden alınır bilelim.
Vites pedalının fiyatı da nedir orjinali,çıkması,yan sanayisi bilgilendirirseniz sevinirim
Fazla uzatmayayım fotoları verip çekileyim;





 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
S.a beyler;
4 teker bi palio'muz vardı artık 2 teker bi hondamız var.

Alalı 2 gün oluyor.Motor üstünde 10km yapmışlığım yok.Motor aşkı bizi de sardı yada virüs mü desek buna bize de bulaştı.

Aşağıda ki makina benim 2. el 5600km'de aldık sol grenaj ve üstünteki grenejda hasar mevcut(sürtme)
Vites pedelı sıkıntılı(yan yatmış heralde makina, malum içeri göçmüş ama sıkıntısız çalışıyor.
Yaz ayları Antalya'da memlekette geri kalan zamanlarda üniversite Okuduğum sakaryadayım.
Burdan benim makinadan kullansın kullanmasın arkadaşlar bana mesaj atarsa sevinirim yeniyiz kimse tokatlamasın ne nedir nerden alınır bilelim.
Vites pedalının fiyatı da nedir orjinali,çıkması,yan sanayisi bilgilendirirseniz sevinirim
Fazla uzatmayayım fotoları verip çekileyim;

[url]http://s21.postimg.org/7stgu71b7/IMG_0085.jpg[/url]

[url]http://s21.postimg.org/3wb313a03/IMG_0090.jpg[/url]

[url]http://s21.postimg.org/deau14voj/IMG_0093.jpg[/url]

Kardeşim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Allah nazardan saklasın.Darısı martta ehliyet yaşı dolunca bize :) Çok heyecanla bekliyorum alacağım zamanı :) şu an amelıyatlıyım dikişler var alınsın peder beyden söz kopardık 1saat yol gidip honda bayisine motoru canlı canlı gıcır gıcır görmeye gideceğiz bi kaç gün sonra :) Zonguldakta oturuyorum malesef Honda bayisi yok sıkıntılardayım :) Cbr 250r beyazın üstüne oturdum 2013 model ama 125r alacağım için onu canlı görmek daha önemli benim için :) Neyse çok uzattım Allah kaza bela vermesin tekrar hayırlı olsun kardeşim :)
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
10
Kardeşim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Allah nazardan saklasın.Darısı martta ehliyet yaşı dolunca bize :) Çok heyecanla bekliyorum alacağım zamanı :) şu an amelıyatlıyım dikişler var alınsın peder beyden söz kopardık 1saat yol gidip honda bayisine motoru canlı canlı gıcır gıcır görmeye gideceğiz bi kaç gün sonra :) Zonguldakta oturuyorum malesef Honda bayisi yok sıkıntılardayım :) Cbr 250r beyazın üstüne oturdum 2013 model ama 125r alacağım için onu canlı görmek daha önemli benim için :) Neyse çok uzattım Allah kaza bela vermesin tekrar hayırlı olsun kardeşim :)
Herşey gönlünce olsun kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

Eyvallah moruk
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
54
İkinci el de iyi bi sey almak icin minimum vermem gereken miktar ortalama ne kadar arkadaslar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Gorunusu cok hos bunun yorumlariniz neler ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-2012-model-temiz-bakimli-cbr-125-r-134936673/detay#

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...odel-temiz-bakimli-cbr-125-r-134936673/detay#
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
İkinci el de iyi bi sey almak icin minimum vermem gereken miktar ortalama ne kadar arkadaslar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Gorunusu cok hos bunun yorumlariniz neler ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-2012-model-temiz-bakimli-cbr-125-r-134936673/detay#

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...odel-temiz-bakimli-cbr-125-r-134936673/detay#
Usta Kmsine göre bence fiyat yüksek.Bence 5Bine çekmeye çalis.Adam nerdeyse 6Bin fiyat çekmiş motor zaten 7.380 yinede sen bilirsin usta.
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
54
dostum sana zahmet bana bi 5 bin lira civarı daha ucuz olursa iyi olur tekrar sifir 250 lik alacagim bu honda acemiligim gecene kadar sdece o yuzden beni bir kac yil idare etsin yeter sonra cop olsada olur bulursan cok minnettar kalirim dostum
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Bugun honda bayi gittim,farklı bir spirlik vardı hoşuma gitti fiyatını öğrenince vazgeçtim 250 tl.int varmıdır acaba satan bir site.
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
54
S.a beyler;
4 teker bi palio'muz vardı artık 2 teker bi hondamız var.

Alalı 2 gün oluyor.Motor üstünde 10km yapmışlığım yok.Motor aşkı bizi de sardı yada virüs mü desek buna bize de bulaştı.

Aşağıda ki makina benim 2. el 5600km'de aldık sol grenaj ve üstünteki grenejda hasar mevcut(sürtme)
Vites pedelı sıkıntılı(yan yatmış heralde makina, malum içeri göçmüş ama sıkıntısız çalışıyor.
Yaz ayları Antalya'da memlekette geri kalan zamanlarda üniversite Okuduğum sakaryadayım.
Burdan benim makinadan kullansın kullanmasın arkadaşlar bana mesaj atarsa sevinirim yeniyiz kimse tokatlamasın ne nedir nerden alınır bilelim.
Vites pedalının fiyatı da nedir orjinali,çıkması,yan sanayisi bilgilendirirseniz sevinirim
Fazla uzatmayayım fotoları verip çekileyim;

[url]http://s21.postimg.org/7stgu71b7/IMG_0085.jpg[/url]

[url]http://s21.postimg.org/3wb313a03/IMG_0090.jpg[/url]

[url]http://s21.postimg.org/deau14voj/IMG_0093.jpg[/url]


Hayirli olsun dostum ne kadara aldiniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

Bugun honda bayi gittim,farklı bir spirlik vardı hoşuma gitti fiyatını öğrenince vazgeçtim 250 tl.int varmıdır acaba satan bir site.

Dostum anesmotor gungormotor ve hondamcm sitelerine bir bak istersen
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
dostum sana zahmet bana bi 5 bin lira civarı daha ucuz olursa iyi olur tekrar sifir 250 lik alacagim bu honda acemiligim gecene kadar sdece o yuzden beni bir kac yil idare etsin yeter sonra cop olsada olur bulursan cok minnettar kalirim dostum

Kardes 5.500 altına yeni kasa km si düşürülmüş veya 3-4 sahip gezmiş, hırpalanmış motor alırsın, 300-400 daha fazla ayır daha çok secenek içinden temizini seçme imkanın olur.

Ucuz iyidir mantığı yanlış bir mantık.

Ama teker stopie yapılmış defalarca yatmış, boştayken habire kesiciye vurulmuş km düşürüllmüş servis bakımkaydı olmayan 3. sahibinden motorlarada 6.500 istiyorlar. Bunları görüncede insan kendi motorunu 5.800'e bırakmaya acıyor.

Hondaların 2. el piyasasını altın misali ucuruyorlar ama motorlar hiçde temiz iyi durumda değil aslında, çoğunlukta sıfır yerine ucuz 2. el düşürüp aldığı fiyaıtın 100-200 üstüne satıp bedavaya motor binme derdinde

Alanda satanda orta noktaya yanaşmıyor:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:31 ----------

Yok mu bu vites pedalını bilen

Çok pahalı olacağını sanmıyorum, servisten fiyat niye almıyorsun?

egzos koruma 65 ayna 60 fren debriyaj manetleri 50 tl gibi bişeyler...
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
dostum sana zahmet bana bi 5 bin lira civarı daha ucuz olursa iyi olur tekrar sifir 250 lik alacagim bu honda acemiligim gecene kadar sdece o yuzden beni bir kac yil idare etsin yeter sonra cop olsada olur bulursan cok minnettar kalirim dostum

Usta arkadaşlarin dediği gibi adam o kadar ucuza Cbr vermiyor.Sen artik telefonda indirmeye çalis bence.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-son-fiyat-cok-temiz-repsol-h0nda-2012-model-133759180/detay Bu varhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-125-r-134676579/detay Buda.Usta ama ne olursa olsun servise falan götürmeden alma Kmlere baktir.Şöylede yapabilirsin 5.750 civar fiyat çekenleri ara konuş indirt orasi senin yetenegine kalmiş :) Ama km biraz düşük bak satarken senin için sikinti olmasin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst