
Usta çok sağol melek gibi adamsin bee.şu 600cclerde kuyruk havada kaliyo biri binince bile o iş 10 Numara bunada çare lazim bencebu resmi face book fan sayfasında buldum makine yola çıktığında daha da göçer tekrar ediyorum bu ve bunun gibi motorlar 2 kişilik kullanım için pek müsait değil
[url]http://img35.imageshack.us/img35/2393/0uf4.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us



S.a beyler;
4 teker bi palio'muz vardı artık 2 teker bi hondamız var.
Alalı 2 gün oluyor.Motor üstünde 10km yapmışlığım yok.Motor aşkı bizi de sardı yada virüs mü desek buna bize de bulaştı.
Aşağıda ki makina benim 2. el 5600km'de aldık sol grenaj ve üstünteki grenejda hasar mevcut(sürtme)
Vites pedelı sıkıntılı(yan yatmış heralde makina, malum içeri göçmüş ama sıkıntısız çalışıyor.
Yaz ayları Antalya'da memlekette geri kalan zamanlarda üniversite Okuduğum sakaryadayım.
Burdan benim makinadan kullansın kullanmasın arkadaşlar bana mesaj atarsa sevinirim yeniyiz kimse tokatlamasın ne nedir nerden alınır bilelim.
Vites pedalının fiyatı da nedir orjinali,çıkması,yan sanayisi bilgilendirirseniz sevinirim
Fazla uzatmayayım fotoları verip çekileyim;
[url]http://s21.postimg.org/7stgu71b7/IMG_0085.jpg[/url]
[url]http://s21.postimg.org/3wb313a03/IMG_0090.jpg[/url]
[url]http://s21.postimg.org/deau14voj/IMG_0093.jpg[/url]
allahın apache si şimdi cıbır ha...Hayirli olsun
Herşey gönlünce olsun kardeşimKardeşim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Allah nazardan saklasın.Darısı martta ehliyet yaşı dolunca bizeÇok heyecanla bekliyorum alacağım zamanı
şu an amelıyatlıyım dikişler var alınsın peder beyden söz kopardık 1saat yol gidip honda bayisine motoru canlı canlı gıcır gıcır görmeye gideceğiz bi kaç gün sonra
Zonguldakta oturuyorum malesef Honda bayisi yok sıkıntılardayım
Cbr 250r beyazın üstüne oturdum 2013 model ama 125r alacağım için onu canlı görmek daha önemli benim için
Neyse çok uzattım Allah kaza bela vermesin tekrar hayırlı olsun kardeşim
![]()
Eyvallah morukHayirli olsun
Usta Kmsine göre bence fiyat yüksek.Bence 5Bine çekmeye çalis.Adam nerdeyse 6Bin fiyat çekmiş motor zaten 7.380 yinede sen bilirsin usta.İkinci el de iyi bi sey almak icin minimum vermem gereken miktar ortalama ne kadar arkadaslar ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
Gorunusu cok hos bunun yorumlariniz neler ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-2012-model-temiz-bakimli-cbr-125-r-134936673/detay#
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...odel-temiz-bakimli-cbr-125-r-134936673/detay#
S.a beyler;
4 teker bi palio'muz vardı artık 2 teker bi hondamız var.
Alalı 2 gün oluyor.Motor üstünde 10km yapmışlığım yok.Motor aşkı bizi de sardı yada virüs mü desek buna bize de bulaştı.
Aşağıda ki makina benim 2. el 5600km'de aldık sol grenaj ve üstünteki grenejda hasar mevcut(sürtme)
Vites pedelı sıkıntılı(yan yatmış heralde makina, malum içeri göçmüş ama sıkıntısız çalışıyor.
Yaz ayları Antalya'da memlekette geri kalan zamanlarda üniversite Okuduğum sakaryadayım.
Burdan benim makinadan kullansın kullanmasın arkadaşlar bana mesaj atarsa sevinirim yeniyiz kimse tokatlamasın ne nedir nerden alınır bilelim.
Vites pedalının fiyatı da nedir orjinali,çıkması,yan sanayisi bilgilendirirseniz sevinirim
Fazla uzatmayayım fotoları verip çekileyim;
[url]http://s21.postimg.org/7stgu71b7/IMG_0085.jpg[/url]
[url]http://s21.postimg.org/3wb313a03/IMG_0090.jpg[/url]
[url]http://s21.postimg.org/deau14voj/IMG_0093.jpg[/url]
Bugun honda bayi gittim,farklı bir spirlik vardı hoşuma gitti fiyatını öğrenince vazgeçtim 250 tl.int varmıdır acaba satan bir site.
dostum sana zahmet bana bi 5 bin lira civarı daha ucuz olursa iyi olur tekrar sifir 250 lik alacagim bu honda acemiligim gecene kadar sdece o yuzden beni bir kac yil idare etsin yeter sonra cop olsada olur bulursan cok minnettar kalirim dostum
Yok mu bu vites pedalını bilen
dostum sana zahmet bana bi 5 bin lira civarı daha ucuz olursa iyi olur tekrar sifir 250 lik alacagim bu honda acemiligim gecene kadar sdece o yuzden beni bir kac yil idare etsin yeter sonra cop olsada olur bulursan cok minnettar kalirim dostum