Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
10
beyler bir diğer merak ettiğim konu ise bu hondanın 5bin bakımı 6bin'dede yapılabilir mi ? garantiyi devam ettirmek açısından yani garanti bize karı olmaz da satarken en azından honda servisi bakımlı der +1 alırız
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
54
beyler bir diğer merak ettiğim konu ise bu hondanın 5bin bakımı 6bin'dede yapılabilir mi ? garantiyi devam ettirmek açısından yani garanti bize karı olmaz da satarken en azından honda servisi bakımlı der +1 alırız

iyi almissin o zaman dostum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

5.450ye düşürdüm motoru
Vites Pedalı ve grenaj konusunda da yardım bekliyorum

İyi almissin o zaman dostum :)
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
Arkadaşlar tekrar merhaba,

Uzun bir aradan sonra tekrar motosiklet sahibi olup bu foruma girip yazı yazmak beni gerçekten heyecanlandırdı :)
1.5 yıl önce TVS Apache ' m ile yaşadığım bir kazadan sonra anca yeni motosikletimi aldım ve seçimimin bu sefer gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum.

Geçtiğimiz cumartesi günü Kuşadası MNR (Honda Yetkili Bayii) motordan 2013 model Beyaz CBR 125r ' ı aldım ve İzmir'e kadar getirdim. Ancak 3 gündür plaka, ruhsat, sigorta vb. hiçbir şey yok.
Aranızda eğer yakın zamanda plakasını ve sigortasını kendi çıkartan veya takipçiye veren birileri varsa maliyeti ne kadar olacaktır bana bilgi verebilir mi acaba ?

Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim...

Gürkan TOSUN
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
10
Arkadaşlar tekrar merhaba,

Uzun bir aradan sonra tekrar motosiklet sahibi olup bu foruma girip yazı yazmak beni gerçekten heyecanlandırdı :)
1.5 yıl önce TVS Apache ' m ile yaşadığım bir kazadan sonra anca yeni motosikletimi aldım ve seçimimin bu sefer gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum.

Geçtiğimiz cumartesi günü Kuşadası MNR (Honda Yetkili Bayii) motordan 2013 model Beyaz CBR 125r ' ı aldım ve İzmir'e kadar getirdim. Ancak 3 gündür plaka, ruhsat, sigorta vb. hiçbir şey yok.
Aranızda eğer yakın zamanda plakasını ve sigortasını kendi çıkartan veya takipçiye veren birileri varsa maliyeti ne kadar olacaktır bana bilgi verebilir mi acaba ?

Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim...

Gürkan TOSUN

5gün önce sigortaya 256 lira verdim.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Sigorta 256 155 ruhsat 12 lira plaka .15 lira ek 1 kagitlari 2 lira fotokopiler 450 yapiyor iste bide 20 tl yakit harcanmistir herhalde tuzladan plaka icin baglarbasina felan sigortaci karakol derken
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
26
Merhaba arkadaşlar forumu 1 haftadır araştırıyorum sizden yardım istemenin zamanı geldi , yaş 22 boy 1.79 kilo 80 , honda cbr 125r almak istiyorum max 4.500 bütçem var , daha önce hiç motor kullanmadım bununla başlangıç yapıp ileride değiştirmeyi düşünüyorum tavsiyelerinize ve yorumlarınıza gerçekten ihtiyacım var, motor 2. el olucak bütçe yetersizliğinden kaç model alabilrim kaç km de almalıyım ve fiyat olarak ne olur ortalamaki kazıklanmıyım ?(bu arada görüntü önemli motorda eski modeller kalıpsızmış heralde )
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
4.500 e düşük model cbr bulabilirsin belki ama, 2011 öncesi kasalar çok sırıtır sende. Ben tam sana göre bir motosiklet biliyorum. TVS Apache 150 bi incele istersen ben çok memnundum.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Yeni Motosiklet Alan arkadaşlara Hayırlı Olsun . Allah kaza Bela göstermesın.. Karabük Taraflarına gelirseniz Gelin Misafirim Olun. Eskişehir Sinop Taraflarında olanlarada ben misafir olabilirim Bu hafta içi :)
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Yeni Motosiklet Alan arkadaşlara Hayırlı Olsun . Allah kaza Bela göstermesın.. Karabük Taraflarına gelirseniz Gelin Misafirim Olun. Eskişehir Sinop Taraflarında olanlarada ben misafir olabilirim Bu hafta içi :)

Usta bende Zonguldaktayim motoru alinca mayis gibi görüşürüz :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaşlar yakın çevreden motor almak ısteyen olursa beyaz 2013 model 3.000 km de 4 aylık motoru mu satıcam uygun tutcam fiyatı ilan açmadım düşünen yani yakın ilden burdan ulaşabılır sonnnn : 6200 düşünüyorum(site üyelerine ) : )) dahada inmem malum sıfırı 7.450 + plaka vs
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
bayilerde hiç kalmamış honda cbr 125r aradım tek tek neredeyse eylül ayı sonunda doğru gelicek diyorlar
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
birde urfada 2 tane kalmış ben kocaelideyim sizce kargo ile getirtsek motora herhangi bir zarar olur mu ondan endişe ediyorum.

bayı ıle anlasırsanız özellıkle urfadakı bayiii indirimli veriyor hatta acılmamıs orjınal sandıkda kargo ıle bile gönderebilirler bir ara öyle diyordu peşin parada gazıantepdekı bayıden bile cok daha ucuz verecekti.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
bayı ıle anlasırsanız özellıkle urfadakı bayiii indirimli veriyor hatta acılmamıs orjınal sandıkda kargo ıle bile gönderebilirler bir ara öyle diyordu peşin parada gazıantepdekı bayıden bile cok daha ucuz verecekti.

urfadaki bayii ile bende görüştüm geçen hafta, 2500 tl nakit verirsen ücretsiz kargo yapabilirim demişti. çoğu motosiklet aynı şekilde geliyor sonuçta, sandık oldukça bir zarar gelmez.
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
25
Öncelikle selamlar forumu uzun zamandır takip ediyorum; ancak yeni üye olabildim. Size CBR 125 R ile ilgili bir sorum olacak. 17 yaşındayım yeni kasa CBR 125 R ile başlamak istiyorum. Aylardır araştırıyorum. Ailem zayıf olduğumu motorun ağır olduğunu kontrol etmekte zorlanacağımı düşünüyor. 1.80 Boy 53 Kg falanım. Zayıf olduğum için zorlanır mıyım motor hakimiyetinde falan. Yoksa AEA'nın dediği gibi yeni başlayan minik kardeşler bu motoru 3 bilemedin 4 saatte öğrenir kullanabilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst