beyler bir diğer merak ettiğim konu ise bu hondanın 5bin bakımı 6bin'dede yapılabilir mi ? garantiyi devam ettirmek açısından yani garanti bize karı olmaz da satarken en azından honda servisi bakımlı der +1 alırız
5.450ye düşürdüm motoru
Vites Pedalı ve grenaj konusunda da yardım bekliyorum
iyi düşürdük motoru ayneniyi almissin o zaman dostum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
İyi almissin o zaman dostum![]()
Arkadaşlar tekrar merhaba,
Uzun bir aradan sonra tekrar motosiklet sahibi olup bu foruma girip yazı yazmak beni gerçekten heyecanlandırdı
1.5 yıl önce TVS Apache ' m ile yaşadığım bir kazadan sonra anca yeni motosikletimi aldım ve seçimimin bu sefer gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum.
Geçtiğimiz cumartesi günü Kuşadası MNR (Honda Yetkili Bayii) motordan 2013 model Beyaz CBR 125r ' ı aldım ve İzmir'e kadar getirdim. Ancak 3 gündür plaka, ruhsat, sigorta vb. hiçbir şey yok.
Aranızda eğer yakın zamanda plakasını ve sigortasını kendi çıkartan veya takipçiye veren birileri varsa maliyeti ne kadar olacaktır bana bilgi verebilir mi acaba ?
Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim...
Gürkan TOSUN
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.comYeni Motosiklet Alan arkadaşlara Hayırlı Olsun . Allah kaza Bela göstermesın.. Karabük Taraflarına gelirseniz Gelin Misafirim Olun. Eskişehir Sinop Taraflarında olanlarada ben misafir olabilirim Bu hafta içi![]()
2011 ve sonrası cbr ortalama fiyatı ne kadardır çünkü motora aşık oldum desem yeridir![]()
bayilerde hiç kalmamış honda cbr 125r aradım tek tek neredeyse eylül ayı sonunda doğru gelicek diyorlar
Aydın - Kuşadası MNR Motor da 3 tane daha beyaz CBR 125r var.
birde urfada 2 tane kalmış ben kocaelideyim sizce kargo ile getirtsek motora herhangi bir zarar olur mu ondan endişe ediyorum.
bayı ıle anlasırsanız özellıkle urfadakı bayiii indirimli veriyor hatta acılmamıs orjınal sandıkda kargo ıle bile gönderebilirler bir ara öyle diyordu peşin parada gazıantepdekı bayıden bile cok daha ucuz verecekti.