Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu günde mesaideydim ama biraz erken çıktım işten, geçen pazar gününden çamurlu çamurlu kalmıştı küheylanım benim bende bi temizliyeyim dedim. Pırıl pırıl parladı hazır boştayken askı aparatı almıştım deniyeyim dedim. Baya oldu, artık teknik konulara rahatlıkla girebilirim :flower:

[url]http://img542.imageshack.us/img542/7375/hkfg.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img689.imageshack.us/img689/9864/81v1.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img707.imageshack.us/img707/5402/i46v.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img824.imageshack.us/img824/2728/xlof.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img594.imageshack.us/img594/6322/2m4t.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Akşam arkadaşın yanına giderken özmertin önünden geçmem gerekti, trafikte sıkışıktı durdum sağa bi baktım oda ne öyle. :silent: Bi acayip geldi ama güzelmiş :santa:
[url]http://img826.imageshack.us/img826/5551/ohbu.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img541.imageshack.us/img541/7800/xsub.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Neyse biz hakkımızı doldurduk. Artık sıradakilerde görürüz. :flower: Teflon tavaylada bu kadar be arkadaş :queen:

Nereden aldın kaça aldın :silent: sehba çok hoşuma gitdi :)
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
evet :D yüksek devirde güzel bi ses veriyor ama düşük devirde bildiğin ses yok ya kanser oluyorum ses cıkmıyor hele yolda giderken boşa atıyorum bazen diyorum motor mu stop ettı zincir sesi egsozun sesini basıyor yanı :D
gerci simdi araştırıyorum uygun fiyata egsozlar bakıyorumda şunu buldum acaba alıp denesem mı diyorum bizim motora forumda takanlar var nınja 250r falan memnunlar.100tl uygun fıyat ama bağlantı nasıl olucak onu merak edıyorum bızım motorlara uyumlu ara boru yok galıba orjınalı bozmak istemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-egzos-cift-sesli-tri-oval-full-karbon-plus5-hp-109043668/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirvemotor-dan-universal-egsoz-tupu-siyah-121762029/detay/

buda ninja takan bı arkadaş görüntüsü çok iyi durmuş öyle fazla dandik gibi durmuyor 100tl denecek gibi bişeye benziyor tiger 500tl vermektense

http://o1307.hizliresim.com/1c/d/q5vzy.jpg


aynı egzozdan bende var sesi güzel ve bayağı çıkıyor susturucusu da var. markası m.seki olması lazım. yalnız benim motoru polisler bağladı egzoz dan haberiniz olsun 166 lira ceza yedim. bide motoru otoparktan çıkarmak için uğraş karar sizinn bence orjinal binin
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
aynı egzozdan bende var sesi güzel ve bayağı çıkıyor susturucusu da var. markası m.seki olması lazım. yalnız benim motoru polisler bağladı egzoz dan haberiniz olsun 166 lira ceza yedim. bide motoru otoparktan çıkarmak için uğraş karar sizinn bence orjinal binin
bi denicez artık olmazsa cıkartırım sıkıntı değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Yarın cama film çekicem acaba ön camı nasıl sökücem bi bilginiz varmı
bende gecenlerde bu soruyu sordumda cevap cıkmadı.ben sökmeden dıştan far filmi düşünüyorum cekmeyi koyu siyah olanlardan olmazsa cam film ceken yerlere götürcem sökmeden cektirtcem.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi denicez artık olmazsa cıkartırım sıkıntı değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------


bende gecenlerde bu soruyu sordumda cevap cıkmadı.ben sökmeden dıştan far filmi düşünüyorum cekmeyi koyu siyah olanlardan olmazsa cam film ceken yerlere götürcem sökmeden cektirtcem.

Camı sökebilmek için kilometre saatini söküyormuşuz öyle dediler ne kadar doğru bilemem bende hiç dokunmayayım bari dedim :)
 
Katılım
7 Ara 2012
Mesajlar
343
beyler 2008 model bi repsol var farları biliosunuz 2 tane beraber yanıyo eski kasalarda 2 xzenon birden bağlansa 2 xzenon akü yetermi bu motorda
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
beyler 2008 model bi repsol var farları biliosunuz 2 tane beraber yanıyo eski kasalarda 2 xzenon birden bağlansa 2 xzenon akü yetermi bu motorda
yetmez. amperi yüksek akü bulabiliyosan yüksek akü takmalısın. normal ampüllerinde bile marşa basarken lambalar sönüyor. ancak yetiyor.
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
5
arkadaslar öncelikle merhabalar,bende yeni kasa bi cbr125 alıp aranıza katılma düşüncesindeyim, yalnız ilanlara baktıgımda pek atma taraftarı olmayan sisirme ilanlar dolu daha önceki yazılardada dikkat ederseniz aglam pazarlıkla 6700 e sıfırını veren bayiler varken, ikinci el 1-2 yıl kullanılmıs motorlara 6000 civarı para isteniyor, benim mantıgım almıyor 6000 i bulan adam küsüratınımı bulamayacak neden ikinci el alsın. plaka sigorta masrafları demeyin sakın ikinci el aldıgınızda sigorta ve plaka masrafı veriyorsunuz bişey degişmiyor,gene söylüyorum yanlış anlamayın hepinizin motoru degerlidir ama lütfen fiyat yazarken siz olsanızda sıfır almaktansa tercih edebileceginiz bir fiyat yazın.benim için ikinci elin cazip olması için en az 2000 tl fark olması lazım benim duşuncem bu ezon sonuna kadar kafamdaki rakkama uyan temiz düşük kilometrede bi motor bulabilirsem aranızdayım yada sezon sonunda sıfırla aranızdayım
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
arkadaslar öncelikle merhabalar,bende yeni kasa bi cbr125 alıp aranıza katılma düşüncesindeyim, yalnız ilanlara baktıgımda pek atma taraftarı olmayan sisirme ilanlar dolu daha önceki yazılardada dikkat ederseniz aglam pazarlıkla 6700 e sıfırını veren bayiler varken, ikinci el 1-2 yıl kullanılmıs motorlara 6000 civarı para isteniyor, benim mantıgım almıyor 6000 i bulan adam küsüratınımı bulamayacak neden ikinci el alsın. plaka sigorta masrafları demeyin sakın ikinci el aldıgınızda sigorta ve plaka masrafı veriyorsunuz bişey degişmiyor,gene söylüyorum yanlış anlamayın hepinizin motoru degerlidir ama lütfen fiyat yazarken siz olsanızda sıfır almaktansa tercih edebileceginiz bir fiyat yazın.benim için ikinci elin cazip olması için en az 2000 tl fark olması lazım benim duşuncem bu ezon sonuna kadar kafamdaki rakkama uyan temiz düşük kilometrede bi motor bulabilirsem aranızdayım yada sezon sonunda sıfırla aranızdayım

işin zor :queen:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Camı sökebilmek için kilometre saatini söküyormuşuz öyle dediler ne kadar doğru bilemem bende hiç dokunmayayım bari dedim :)
sökme işi varsa öyle bende girmem o işe ama dışardan far filmi cektirmeyi düşünüyorum bugün gidip bakıcam yapan ustalar varmış hangısını yapabılırse en uygun şekilde oyle yaptırcam.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, lütfen yardım...

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/118907-honda-cbr-125-hk-yardim.html
 
Katılım
7 Ara 2012
Mesajlar
343
yetmez. amperi yüksek akü bulabiliyosan yüksek akü takmalısın. normal ampüllerinde bile marşa basarken lambalar sönüyor. ancak yetiyor.

Peki bu eski kasalarda farları ayırıyorlar sahibinden'de gördüm bitane farları tek tek yakabiliyor ayırmış farların tesisatını sanırım böyle bişey yapsam ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-tertemiz-yakisikli-cbr-125-r-131523695/detay buradaki motorun farları mesela sonradan yapılmamı yoksa bu modelin orjinal farlarımı tekli yanması yani ayrı ayrı
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
1
abi ben de aynışeyden yakınıyorum adam sıfırı 7000 tl olan motora 6000 tl istiyor hiçmi vicdan yok hiçmi göz görmüyor anlamadım sen o kadar kullanmışsın düşürmüşsün ezmişsin dışarda bırakmışsın sonra bu fiyata satmaya çalış , bu tok satıcılık değil başka bir şey burda söyleyemiyorum . ben sıfır almayı düşünüyorum çünkü ilk motorum olucak ve ikinci elle arasında hiç fark yok . araba gibi olmasını hayal etmiştim önce ikinci el sonra sıfır ama motor işi biraz sıkıntılıymış .
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
5
abi ben de aynışeyden yakınıyorum adam sıfırı 7000 tl olan motora 6000 tl istiyor hiçmi vicdan yok hiçmi göz görmüyor anlamadım sen o kadar kullanmışsın düşürmüşsün ezmişsin dışarda bırakmışsın sonra bu fiyata satmaya çalış , bu tok satıcılık değil başka bir şey burda söyleyemiyorum . ben sıfır almayı düşünüyorum çünkü ilk motorum olucak ve ikinci elle arasında hiç fark yok . araba gibi olmasını hayal etmiştim önce ikinci el sonra sıfır ama motor işi biraz sıkıntılıymış .
Onlarin amaci satmak degilki acaba bi avanak gelirmi diye oylesine verilen ilanlar ikinci el bir iki yasindaki motorun ederi 4500_5000 lira bence daha fazlasini verecegime 1000 lira kredi ceker ayda 20-30 cerez parasi gibi oder sifirini alirim, uzun vade kullanmiyacagim icin sezon sonu dedigim rakkamlara bulup alicagim bende
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazmıyım yazmıyım dedimde yine tutamadım kendimi :) öncelikle şunları göz önünde bulundurmanız gerekli.

1.si motor işinden anlamadığınız bes belli ortada bu motor 7.000 TL değil 7.400 TL dir oradaki fiyat sigorta plaka masrafları vs. hariç fiyatıdır.
2.si motor almakla iş bitmiyor motor alınmadan önce ucuza kaçmadan ekipmanlarınızı tamamlamalısınız nerden baksanız en az 500 TL de o tutucaktır (es geçtiğiniz taktirde hayati risk taşır.)
3.sü genelde 2. el araçlar bir çok aksesuarıyla beraber satılır 0 alıp hepsini yapmaya kalktığınızda bi ton masraf çekiceksiniz.(rodajla falan uğraşmak öyle basit bişey değil harbiden baya sabır gerektiriyor.)

bunları göz önünde bulundurduğumuzda 6.000 TL çok uygun bir fiyatdır.Gelelim şu para konusuna 6.000 veren adam 7.000 TL yi veremeyecekmi bu kişiden kişiye veya kişinin maddi durumuna göre değişen bir durumdur.ben 0 250 r alacak paraya sahiptim ama yinede 0 km 125 r aldım keşke 2.el alsaydım
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
146
Yazmıyım yazmıyım dedimde yine tutamadım kendimi :) öncelikle şunları göz önünde bulundurmanız gerekli.

1.si motor işinden anlamadığınız bes belli ortada bu motor 7.000 TL değil 7.400 TL dir oradaki fiyat sigorta plaka masrafları vs. hariç fiyatıdır.
2.si motor almakla iş bitmiyor motor alınmadan önce ucuza kaçmadan ekipmanlarınızı tamamlamalısınız nerden baksanız en az 500 TL de o tutucaktır (es geçtiğiniz taktirde hayati risk taşır.)
3.sü genelde 2. el araçlar bir çok aksesuarıyla beraber satılır 0 alıp hepsini yapmaya kalktığınızda bi ton masraf çekiceksiniz.(rodajla falan uğraşmak öyle basit bişey değil harbiden baya sabır gerektiriyor.)

bunları göz önünde bulundurduğumuzda 6.000 TL çok uygun bir fiyatdır.Gelelim şu para konusuna 6.000 veren adam 7.000 TL yi veremeyecekmi bu kişiden kişiye veya kişinin maddi durumuna göre değişen bir durumdur.ben 0 250 r alacak paraya sahiptim ama yinede 0 km 125 r aldım keşke 2.el alsaydım

Sadece plaka ekstra bir masraf ikinci el ile sıfır arasında, ikinci el alınca da sigorta yaptırıyorsun. Şöyle örnek vereyim daha 18 gün oldu motoru alalı. Noterde 97 TL ( plaka aynı kaldığı için) + 188 TL sigorta + İzmir'den ruhsat ptt kargo ile geliyor 5 TL de o. Şunu da ekleyeyim keşke plakayı değiştirseydim ekstradan masrafı 100 TL olmuyor. Geçen sene araba aldığımda plakayı değiştirmiştim. Neyse kısacası sıfırı 7000 TL dir benim için.
 
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
16
...

selam arkadaşlar. yaklaşık bir ay önce motoru balıkesir merkezde pekcanlardan aldım. ilçede olduğumdan servisle aramda baya bir km var...
1.ncisi zincir sesi için 400-500 km bir gazyağı ile temizleyip castrol zincir yağı derim ben çok memnunum (bu arada bildiğiniz sinek ilacı olan raid şişesinin içinde %60 solvent var ve buda gaz yağı oluyor ben kullanıyorum on numara temizliyor boşuna zincir temizleme spreyine bi kucak para vermeyin :)) )
2.ncisi motorun ön kısmında zırıltı hep var hep var hep var....
3.ncüsü motor 1800 km yi devirdi hafif yokuş aşağı olan yolda abandığımda 142 km gözlerimle gördüm :)) ancak düz yolda rüzgar çok etkili değilken 120-125 km civarını çeviriyor buda 125 cc bir motor için tatmin edici bence
4.ncüsü motorun virajlardaki karakteri çok iyi, gayet rahat strese girmeden 100-110 km de viraj alabiliyorum
5.ncisi mal sahibi benim ikinci el satarken 5,000 TL de derim 15,000 TL de derim ticaret bu alan alır almayan almaz artııı bu tarz motorlar zevk için alınan satılan motorlar yoksa parası kişinin almasın gitsin kendine çin malı 100 lük yada 125 lik bi makina alıp binsin bu kadar parayı düşünüyorsa Zevkin parası olmaz aga...
6.ncısı motorun hızlanması güzel, tepkileri yatması kalkması yerinde...
7.ncisi ve son alan memnun olur almayan mahrum kalır bu zevkten :)))
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
Yazmıyım yazmıyım dedimde yine tutamadım kendimi :) öncelikle şunları göz önünde bulundurmanız gerekli.

1.si motor işinden anlamadığınız bes belli ortada bu motor 7.000 TL değil 7.400 TL dir oradaki fiyat sigorta plaka masrafları vs. hariç fiyatıdır.
2.si motor almakla iş bitmiyor motor alınmadan önce ucuza kaçmadan ekipmanlarınızı tamamlamalısınız nerden baksanız en az 500 TL de o tutucaktır (es geçtiğiniz taktirde hayati risk taşır.)
3.sü genelde 2. el araçlar bir çok aksesuarıyla beraber satılır 0 alıp hepsini yapmaya kalktığınızda bi ton masraf çekiceksiniz.(rodajla falan uğraşmak öyle basit bişey değil harbiden baya sabır gerektiriyor.)

bunları göz önünde bulundurduğumuzda 6.000 TL çok uygun bir fiyatdır.Gelelim şu para konusuna 6.000 veren adam 7.000 TL yi veremeyecekmi bu kişiden kişiye veya kişinin maddi durumuna göre değişen bir durumdur.ben 0 250 r alacak paraya sahiptim ama yinede 0 km 125 r aldım keşke 2.el alsaydım


cbr 125 değil ama cbf 250 motoru aldıktan sonra 2.000 TL ekipman, sigorta vs için ayırmıştım
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar. yaklaşık bir ay önce motoru balıkesir merkezde pekcanlardan aldım. ilçede olduğumdan servisle aramda baya bir km var...
1.ncisi zincir sesi için 400-500 km bir gazyağı ile temizleyip castrol zincir yağı derim ben çok memnunum (bu arada bildiğiniz sinek ilacı olan raid şişesinin içinde %60 solvent var ve buda gaz yağı oluyor ben kullanıyorum on numara temizliyor boşuna zincir temizleme spreyine bi kucak para vermeyin :)) )
2.ncisi motorun ön kısmında zırıltı hep var hep var hep var....
3.ncüsü motor 1800 km yi devirdi hafif yokuş aşağı olan yolda abandığımda 142 km gözlerimle gördüm :)) ancak düz yolda rüzgar çok etkili değilken 120-125 km civarını çeviriyor buda 125 cc bir motor için tatmin edici bence
4.ncüsü motorun virajlardaki karakteri çok iyi, gayet rahat strese girmeden 100-110 km de viraj alabiliyorum
5.ncisi mal sahibi benim ikinci el satarken 5,000 TL de derim 15,000 TL de derim ticaret bu alan alır almayan almaz artııı bu tarz motorlar zevk için alınan satılan motorlar yoksa parası kişinin almasın gitsin kendine çin malı 100 lük yada 125 lik bi makina alıp binsin bu kadar parayı düşünüyorsa Zevkin parası olmaz aga...
6.ncısı motorun hızlanması güzel, tepkileri yatması kalkması yerinde...
7.ncisi ve son alan memnun olur almayan mahrum kalır bu zevkten :)))

Hayırlı olsun cbr serilerinde o zırıltı hep var 2. ve 3. vitesde 6.000 devir civarlarında çıkan sesler onlar vibrasyon falan bi hayli artıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst