Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
merhabalar
bugun sıfır cbr 125 aldım.. yaklaşık 6 aydır 2013 modelin çıkmasını bekliodum belki yeni rengi çıkar diye ama stickerları bile değiştirmemişler sadece ruhsatta 2013 yazıcak.. kredi kartı tek çekimde 6650 liraya kadar indirebildim plaka işlemlerini de kendim yapmaya çalışcam.
sorum ise, yeni arabalarda rodaj yok diyolar motorlar içinde geçerlimi acaba??

6 aydır beklerken hiç sayfayı karıştırmadınmı merak edip yahu? Rodaj varmı diye soruyorsun:)

Alıp direk gazlamanı tavsiye etmem.
 
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
2
6 aydır beklerken hiç sayfayı karıştırmadınmı merak edip yahu? Rodaj varmı diye soruyorsun:)

Alıp direk gazlamanı tavsiye etmem.

valla rodajı hiç merak etmemiştim ne kadar yakar son hızı nedir fln araştırdım. rodajı motoru alınca araştırırım dedim hep :) motoru fabrikada montajdan önce alıştırıyolar çapakları fln temizleniyor deniyo acaba motorda da varmıdır??
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
272
merhabalar
bugun sıfır cbr 125 aldım.. yaklaşık 6 aydır 2013 modelin çıkmasını bekliodum belki yeni rengi çıkar diye ama stickerları bile değiştirmemişler sadece ruhsatta 2013 yazıcak.. kredi kartı tek çekimde 6650 liraya kadar indirebildim plaka işlemlerini de kendim yapmaya çalışcam.
sorum ise, yeni arabalarda rodaj yok diyolar motorlar içinde geçerlimi acaba??

Rodaj ister o makina.

Merhabalar,
Bu motorun servisini istanbulda kimler yapıyor? Ortalama servis maliyeti ne kadar tutuyor?

Sen de 300tl ben diyim 500tl. :D
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
gunaydın arkadaşlar aranızda motul 5100 10*40 yag kullanan varmıdır usta bana bunu tavsiye etti km yüksekmiş 6000-7000 km arası rahat gider sonra değişim yaparsın dedı fiyatına 1 lt 30 ama sana 25 verrim dedi castrol yada başka bir şey koyacagıma acaba motulmu alsam nede olsa ben koyucam servis yada işçilik ücreti ödemıycem..resmi stesinde de cok rahat vites geçişleri vs vs yazıyordu
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
gunaydın arkadaşlar aranızda motul 5100 10*40 yag kullanan varmıdır usta bana bunu tavsiye etti km yüksekmiş 6000-7000 km arası rahat gider sonra değişim yaparsın dedı fiyatına 1 lt 30 ama sana 25 verrim dedi castrol yada başka bir şey koyacagıma acaba motulmu alsam nede olsa ben koyucam servis yada işçilik ücreti ödemıycem..resmi stesinde de cok rahat vites geçişleri vs vs yazıyordu

Ben kullandım çok bi farklılık yok.4000 km yi geçirme bence
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
66
Arkadaşlar ben 2 aya kalmaz bir motor alacağım, ehliyeti de tam o günlerde almış olacağım yani.. Aklımdaki motor CBR 125R.. Çok seviyorum bu motoru ve honda markasına güveniyorum..

Sıfır mı alsam 2. el mi alsam bilemiyorum, çok muallakta kaldım. Bursa'da yaşıyorum ve burda tek bayisi Duran Kardeşlermiş onun hakkında da hiç iyi şeyler duymadım kimse iyi yorum yapmamış... Gerçi memnuniyetler çok dile getirilmez, memnun olmayanlar konuşur daha çok ama yinede içime bir ukte düştü..

Ortalama 3.000 lira kadar birikim yapıp kalanı krediyle halletmeyi planlıyorum, bu tabi ayrı bir konu..

Motoru aldıktan ortalam 1 2 hafta sonra yıllık izne çıkacağım ve uzun soluklu bir gezi yapmayı planlıyorum. Bursadan Alanyaya sonra Antalya, Fethiye, Marmaris, Bodrum vs. ege kıyılarından yine Bursa'ya dönmeyi planlıyorum. Oldukça uzun bir yol..

Böyle bir yol için CBR 125R uygun mudur ? (Araştırmalarıma ve yorumlara göre uygundur deniyor... Hız meraklısı değilim aslında ama 110 120 ile gidebiliyor mu bu motor ?)

Ayrıca sıfır mı almalıyım ikinci el mi ? (Sıfır almak tabiki daha mantıklı görünüyor ama sıfır motor böyle bir yolda nasıl tepkimeler verir ? hemde Bursa'da duran kardeşler'e alternatif bir yer yok İstanbul'dan gidip aldım diyelim plaka işlemleri vs. Bursada nasıl halledebilirim ?)

Şimdiden cevaplar için teşekkürler..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar ben 2 aya kalmaz bir motor alacağım, ehliyeti de tam o günlerde almış olacağım yani.. Aklımdaki motor CBR 125R.. Çok seviyorum bu motoru ve honda markasına güveniyorum..

Sıfır mı alsam 2. el mi alsam bilemiyorum, çok muallakta kaldım. Bursa'da yaşıyorum ve burda tek bayisi Duran Kardeşlermiş onun hakkında da hiç iyi şeyler duymadım kimse iyi yorum yapmamış... Gerçi memnuniyetler çok dile getirilmez, memnun olmayanlar konuşur daha çok ama yinede içime bir ukte düştü..

Ortalama 3.000 lira kadar birikim yapıp kalanı krediyle halletmeyi planlıyorum, bu tabi ayrı bir konu..

Motoru aldıktan ortalam 1 2 hafta sonra yıllık izne çıkacağım ve uzun soluklu bir gezi yapmayı planlıyorum. Bursadan Alanyaya sonra Antalya, Fethiye, Marmaris, Bodrum vs. ege kıyılarından yine Bursa'ya dönmeyi planlıyorum. Oldukça uzun bir yol..

Böyle bir yol için CBR 125R uygun mudur ? (Araştırmalarıma ve yorumlara göre uygundur deniyor... Hız meraklısı değilim aslında ama 110 120 ile gidebiliyor mu bu motor ?)

Ayrıca sıfır mı almalıyım ikinci el mi ? (Sıfır almak tabiki daha mantıklı görünüyor ama sıfır motor böyle bir yolda nasıl tepkimeler verir ? hemde Bursa'da duran kardeşler'e alternatif bir yer yok İstanbul'dan gidip aldım diyelim plaka işlemleri vs. Bursada nasıl halledebilirim ?)

Şimdiden cevaplar için teşekkürler..

Bahsettiğin şey için cbf150 de cbr125 de yeter..Cbr 125 le düzlüklerde 110-125 arsasına kitleyebilirsin. 2. el bence daha iyi sıfıra 7300 tl bayılmak en az full 2 sezon binmeyeceksen gereksiz bence.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Arkadaşlar ben 2 aya kalmaz bir motor alacağım, ehliyeti de tam o günlerde almış olacağım yani.. Aklımdaki motor CBR 125R.. Çok seviyorum bu motoru ve honda markasına güveniyorum..

Sıfır mı alsam 2. el mi alsam bilemiyorum, çok muallakta kaldım. Bursa'da yaşıyorum ve burda tek bayisi Duran Kardeşlermiş onun hakkında da hiç iyi şeyler duymadım kimse iyi yorum yapmamış... Gerçi memnuniyetler çok dile getirilmez, memnun olmayanlar konuşur daha çok ama yinede içime bir ukte düştü..

Ortalama 3.000 lira kadar birikim yapıp kalanı krediyle halletmeyi planlıyorum, bu tabi ayrı bir konu..

Motoru aldıktan ortalam 1 2 hafta sonra yıllık izne çıkacağım ve uzun soluklu bir gezi yapmayı planlıyorum. Bursadan Alanyaya sonra Antalya, Fethiye, Marmaris, Bodrum vs. ege kıyılarından yine Bursa'ya dönmeyi planlıyorum. Oldukça uzun bir yol..

Böyle bir yol için CBR 125R uygun mudur ? (Araştırmalarıma ve yorumlara göre uygundur deniyor... Hız meraklısı değilim aslında ama 110 120 ile gidebiliyor mu bu motor ?)

Ayrıca sıfır mı almalıyım ikinci el mi ? (Sıfır almak tabiki daha mantıklı görünüyor ama sıfır motor böyle bir yolda nasıl tepkimeler verir ? hemde Bursa'da duran kardeşler'e alternatif bir yer yok İstanbul'dan gidip aldım diyelim plaka işlemleri vs. Bursada nasıl halledebilirim ?)

Şimdiden cevaplar için teşekkürler..

sıfır alırsan ilk 1000 km o dediğin mesafelere gidebileceğini sanmıyorum.
1) acemilik
2)rodaj
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
55
Şu anda tahir ile hemen hemen aynı durumdayız ama benim sorum birazcık farklı :D Eski kasa cbrların sizce ederi nedir? İlanlarda görüyoruz 2006 model motora 4200 4300 lira fiyat çekenler var , hadi onları geçtim 2006 2010 arası orta bir temizlikteki cbr'ın sizce ederi nedir? Bide malum yeni kasalardan sonra sanki eski kasaların alış satışı biraz yavaşladı gibi yani alsak uyguna güzel bir eski kasa 1 sene sonra acemiliği atınca daha da uygun bir fiyata satma imkanımız var mı? Sanki eski kasa alırsam elimde patlıyacak gibi hissediyorum da ben :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
31
Bir kaç foto... :bounce:


p1090291.jpg



p1090286y.jpg
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Şu anda tahir ile hemen hemen aynı durumdayız ama benim sorum birazcık farklı :D Eski kasa cbrların sizce ederi nedir? İlanlarda görüyoruz 2006 model motora 4200 4300 lira fiyat çekenler var , hadi onları geçtim 2006 2010 arası orta bir temizlikteki cbr'ın sizce ederi nedir? Bide malum yeni kasalardan sonra sanki eski kasaların alış satışı biraz yavaşladı gibi yani alsak uyguna güzel bir eski kasa 1 sene sonra acemiliği atınca daha da uygun bir fiyata satma imkanımız var mı? Sanki eski kasa alırsam elimde patlıyacak gibi hissediyorum da ben :)

abi 2006lara o fiyatları çekenler sadece bekler durur. yada sağlam bir pazarlık payı koymuştur. 1-2 ay evvel arkadaşım 2007 model aldı 3500 tl.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
abi 2006lara o fiyatları çekenler sadece bekler durur. yada sağlam bir pazarlık payı koymuştur. 1-2 ay evvel arkadaşım 2007 model aldı 3500 tl.



kendi fikrimce ben olsam 2007 modelı bile 3700 almazdım...imkanın varsa yenı kasa al anında satarsın ben 4850 almıştım yenı kasayı ....motoru kötülemıyorum ama piyasa anlamında eskı kasalara aynen dedıgınız fıyatı ısteyen var demın nette daha 1400 km beyaz yenı kasa motoru mototal 5900 yazmıstı
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
55
kendi fikrimce ben olsam 2007 modelı bile 3700 almazdım...imkanın varsa yenı kasa al anında satarsın ben 4850 almıştım yenı kasayı ....motoru kötülemıyorum ama piyasa anlamında eskı kasalara aynen dedıgınız fıyatı ısteyen var demın nette daha 1400 km beyaz yenı kasa motoru mototal 5900 yazmıstı

sanırım yeni kasa için kredi yolu gözüktü gibi :) Peki elinde yeni kasaların güncel yedek parça fiyat listesi olan var mı? Ktm bayisinde duke 200leri inceleme fırsatım olmuştu bu sırada muhabbette duke bayisi cbr'ların yedek parça fiyatlarına baya bi sallamıştı, tabi satış taktiği de olabilir. ama zamanında Zippo's bir fiyat listesi paylaşmıştı değişiklik var mı merak ettim :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
valla ben gecen sordum şok oldum bence sallamış yan grenaj panel 55 tl on amortısor kavalı 75 tl kafa 50 tl dedi bence diğer modellere göre cok uygun..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
eski kasa sağ kafa grenajı : 125 tl :) eski kasa alırken düşünün orta grenaj : 150 tl :) ( dökmesi:75 tl ) eski Kasa 2008 model sabisiyim ordan biliyıom bizim parçaların fiatları. Yenileri bilmıyom ama.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağ ve sol büyük grenaj stickerlı (Tane fiyatı) 100 TL
sağ ve sol kafa grenajı (Tane fiyatı)55 TL
sinyal 150 TL sanırım
eksoz koruma saçı 49 TL
arka plakalık 200 TL
motrun camı 140 TL
aynaların tanesi 60 TL
elcik topuzu 20 TL
arka sele 200 TL
Manet 30 TL

Daha hatırlamıyorum hepsini öğrenmiştim şimdilik hatırladıklarımı yazdım
Fiyatlar oldukça uygun ve 2 gün sonra istediğiniz parçalar geliyor :)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Nisan ayında aldığım CBR 125'imi cc yükseltmek amacıyla satışa çıkarıyorum. Şu anda 1500 km'de, Mutluhan Honda'da 500 km'de yağ değişimi ve 1000 km bakımı yapıldı. Kaza, vurma, yatma vs söz konusu değil. Henüz ilan veremedim, ilgilenenler mesaj atabilir. Motosiklet İstanbul Kartal'da.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Nisan ayında aldığım CBR 125'imi cc yükseltmek amacıyla satışa çıkarıyorum. Şu anda 1500 km'de, Mutluhan Honda'da 500 km'de yağ değişimi ve 1000 km bakımı yapıldı. Kaza, vurma, yatma vs söz konusu değil. Henüz ilan veremedim, ilgilenenler mesaj atabilir. Motosiklet İstanbul Kartal'da.



mototalda bir cbr 125 var 1400 küsür km o mu yoksa fiyat ne düşünüyorsunuz hocam bir arkadasa bakıyoruzda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst