O testi ti 2 yıl önce izlemiştim. GPS ile ölçülen son süratlarda aprillia ve YZF CBR125 ten daha hızlıydı.
saolasın
Aslında bu sonuca şaşırdığım için yazdım. Yani RS4 16 hp vites oranlarının bilmiyoruzda, YZF 132 gibi kesiciye giriyor, Biz bazen düzde rüzgar yoksa kapanıp 136-138 gidiyoruz.
Matemetikçi sensin, sen açıkla bunu
Bu arada az önce otobanda bildiğin otomarsan uzun şasi sarı münübüs(eski değil ama) ben 110 la orta şeritten giderken 1-2 dakika yakın markaja aldı. onde araç olunca ben 80'e düştüm o 95 le gibi sola geçti. bende sağladım aracı vites küçültüp tam gaz. elemanı 110 gibi yakaladım ama rüzgarda var. kapanmadım belim açiliyi
usta 118-120 yan yana takılıyoruz bu tipi kayık araçla. Dedim yoksa 12 bin kilometrelik dostluğumuzun sonunamı geldik ne:mrgreen:
Geçenlerde de bana virajlı parkurda pilotaj yapıp sollayan CBf 150'yi arkadan bilerek geçmeden takip ettirip, otobana çıkınca 2 dakika içinde 400 metre fark yaptırdı. rampa olmasına ragmen. ilk çıkışta ben 108 le çıkarken o 95'e anca çıktı. sonra 131-132 sabitledi. Aferim dedim aradaki 2000 liranın hakkını verdin...
Bu keratayı napıcaz bilmiyorum? O değilde Honda NC700X'i çıkarmayaydı iyiydi:cherry: CBR 250 ye bakış açımı değiştiriyor