Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Herkese selamlar,

Bugün CBR 125'imin siparişini verdim. Hafta sonuna doğru elime geçer diye umuyorum. Aslında CBR 250, YZF R125, Inazuma'yı da düşünüyordum, boyut olarak CBR 250'den çok farklı olmadığını görünce başlangıç motoru olarak az maliyetli CBR 125'in yeteceğini düşündüm. Amacım bu motor ile acemiliği atıp önümüzdeki yıl CC yükseltmek. Mutluhan Motor'da stokta vardı, depodan verecekler. Motoru görmemiş olacağım ama Honda'ya güveniyorum.

Daha önce Scooter tecrübem vardı. Şu anda ehliyet alma aşamasındayım. Bugün teorik sınava girdim. İyi geçince artık motor almanın zamanıdır diye düşündüm :)

Öncelikle beni de aranıza alırsanız çok mutlu edersiniz. Motoru yeni aldığım bu süreçte bana önerileriniz ne olur? İlk 1000 km rodaj, yağı, tuzu vs konularında beni bilgilendirmeniz mümkün mü?

Hepinize şimdiden tekrar selamlarımı iletiyorum. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
slm arkadaşlar uzun zamandır cross motorla aranızdaydım. 3 hafta öncesi cbr 125 aldım 2012 model 2013 diye geçiyor. bende fakat yazılanlara bakıyorum bide motorun hızına bakıyorum rüzgarsız havada eğimli yolda 130 düzde ise 120 hafif yokuşta 100 civarı şu an gördüğüm bu motor daha 1150 de belki açılmamış olabilir. genede aşırı hızlanma beklemiyorum kullanımı güzel dengesi iyi yolda yormuyor cross kulanmama rağmen kısa zamanda alıştım .
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım. Yalnız ben motora yeni naşlayan biri değilim. Ama parasızlık ve sıfır motor kullanma aşkı 125 r alma durumuna getirdi. 1300 cc ye kadar deneyimim oldu. Sormak istediğim motorum henüz 100 km 'de, daha önce yüksek cc kullandığımdan motoru zorlama durumum oluyor. herhangi bir sıkıntı yaratırmı sorun yaşayan var mı rodajdan sonra.....


teşekkürler ....
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
sabah 9-10 arası çıktımm söyle bi bayrampaşa otogar yolundan kemerburgaz göktürk yoluna doğru uzadım :) ya bu motorun 90 geçtikten sonra bi yere yayılması var hasta oldum be abicim 130kmde yağ gibi kayıyor sanki :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugünki Sezon açılşı , İStanbul PArk Buluşmasından Yeni geldik evlere .. En son yanlışım yoksa 7 motorduk :) Güzel bi toplantı oldu , Yan tarafta tofaş ve bmw ciler vardı .. Her taraf lastik kokusu ve dumanıyla doluydu güzel showlar izledik :D Ekip tamamdı eksıksız .. :) Bi kaç resimle şenlendirelim ortalığı .. Daha nice Etkinliklere , Tekeriniz düz bassın :)

m2l5b.jpg


m2l8w.jpg


m2lbr.jpg


m2lcn.jpg


m2ld5.jpg


m2ldw.jpg


m2lf9.jpg
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
İlçedeki arkadaşımla Pazar gününü değerlendırmek ıstedım bende onun yanına gittim:) Honda CGL de temizliğe ßækın hele :)



 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
merhaba arkadaşlar 1 ay kadar önce bende sıfır cbr 125 aldım...ama motoru aldığım günden bu güne arka zincirde ses var normal mi yoksa benim motorda bi sıkıntı mı var acaba?
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Arkadaslar ilgilenen olursa dainese hic kullanilmamis montum satiliktir.İlanda detaylar mevcuttur.Ama sorulariniz olursa cevaplarim.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-mont-kullanilmamis-4-mevsim-dainese-mont-120960537/detay?showViewPreferences=false
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
merhaba arkadaşlar 1 ay kadar önce bende sıfır cbr 125 aldım...ama motoru aldığım günden bu güne arka zincirde ses var normal mi yoksa benim motorda bi sıkıntı mı var acaba?

Hafif ses olması normaldir ancak ses fazla ise yağlamalısın.
Zaten periyodik olarak en fazla 200 km.de bir yağlamalısın zincirini.
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
Hafif ses olması normaldir ancak ses fazla ise yağlamalısın.
Zaten periyodik olarak en fazla 200 km.de bir yağlamalısın zincirini.

ses gerektiğinden fazla... motoru aldığımın ikinci günü götürdüm servise zincirden ses geliyor diye...zinciri gerdirdiler biraz sonradan da yağladılar ama hala aynı..yağdandır diye castrol marka zincir yağı aldım bende yağladım ama gitmiyor ses acaba zincir kalitesinden mi oluyor?...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ses gerektiğinden fazla... motoru aldığımın ikinci günü götürdüm servise zincirden ses geliyor diye...zinciri gerdirdiler biraz sonradan da yağladılar ama hala aynı..yağdandır diye castrol marka zincir yağı aldım bende yağladım ama gitmiyor ses acaba zincir kalitesinden mi oluyor?...

Bende böyle bir ses yok birde motul dene :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
ses normal
15k km kullandım o ses hıc kesılmedı
zıncır cok kotu degıl en kotu 20 k km goturur sızı
guzel motordur baslangıc ıcın ıdealdır arada bakar sorulara cevap vermeye calısırım arkadaslar

---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

bu arada bir depo benzinle uyarı verene kadar 414 km gidiyordum yedek depoyla da 100 gitsem 514 km civarı yol yapacaktı arkadaslar
bu kullanım uzun yol 90 km uzerını gecmeden elde edilmişti
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım. Yalnız ben motora yeni naşlayan biri değilim. Ama parasızlık ve sıfır motor kullanma aşkı 125 r alma durumuna getirdi. 1300 cc ye kadar deneyimim oldu. Sormak istediğim motorum henüz 100 km 'de, daha önce yüksek cc kullandığımdan motoru zorlama durumum oluyor. herhangi bir sıkıntı yaratırmı sorun yaşayan var mı rodajdan sonra.....


teşekkürler ....

Hoşgeldiniz. Ben motoru ilk 1000 km boyunca elimden geldiğince sakin sürdüm; 1200 km den beri de 9000 rpm i aşmamak kaydıyla, bazen yarım gazla ara hızlanmalı kullanıyorum. Belki yağdandır bilmiyorum ama, bana ilk bakımdan sonra alt devirlerde bakım öncesine göre daha atak gibi geldi. Ben mümkün olduğu kadar sakin kullanmanızı öneririm ki, sonrasında içiniz rahat olsun.
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
82
Merhaba arkadaşlar... bende bugün 2. el bir cbr 125r aldım...

motorun durumu pek parlak değil ama maddiyat işte :)) aldırıyor insana..
bugün biraz yağmur yedi motor. çalışmadı. sonra vurdurdum motoru çalıştı. ısıttım hafif bir devirde.
ama daha sonra kaskı taktım abi, arkadaş biraz asıldı gaza. motor stop etti. ve N (boşta) ışığı yanmadı. kontağı açtım kapattım. vitesle oynadım ama ne yaptıysam yakamadım.
acaba arızası ne olabilir ? var mı bu konuda tecrübesi bir arkadaş ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
BeyLer Bnm Cbr yi Satıp Haziran sonuna doğru Bi ninja 250r düŞünüyorum .. Varsa tanıdığınız bildiğiniz Cbr isteyen , bildirirsiniz ..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-arrow-egsoz-yeni-muayane-extrali-cbr-125-120640304/detay/
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Merhaba arkadaşlar... bende bugün 2. el bir cbr 125r aldım...

motorun durumu pek parlak değil ama maddiyat işte :)) aldırıyor insana..
bugün biraz yağmur yedi motor. çalışmadı. sonra vurdurdum motoru çalıştı. ısıttım hafif bir devirde.
ama daha sonra kaskı taktım abi, arkadaş biraz asıldı gaza. motor stop etti. ve N (boşta) ışığı yanmadı. kontağı açtım kapattım. vitesle oynadım ama ne yaptıysam yakamadım.
acaba arızası ne olabilir ? var mı bu konuda tecrübesi bir arkadaş ?

Hayırlı uğurlu olsun motorunuz. Mekanik konusundan pek anlamadığımdan bir şey diyemeyeceğim; bilgili arkadaşlar cevaplayacaktır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

@EneS_Turker Şimdiden hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst