- Katılım
- 13 Nis 2013
- Mesajlar
- 150
Herkese selamlar,
Bugün CBR 125'imin siparişini verdim. Hafta sonuna doğru elime geçer diye umuyorum. Aslında CBR 250, YZF R125, Inazuma'yı da düşünüyordum, boyut olarak CBR 250'den çok farklı olmadığını görünce başlangıç motoru olarak az maliyetli CBR 125'in yeteceğini düşündüm. Amacım bu motor ile acemiliği atıp önümüzdeki yıl CC yükseltmek. Mutluhan Motor'da stokta vardı, depodan verecekler. Motoru görmemiş olacağım ama Honda'ya güveniyorum.
Daha önce Scooter tecrübem vardı. Şu anda ehliyet alma aşamasındayım. Bugün teorik sınava girdim. İyi geçince artık motor almanın zamanıdır diye düşündüm
Öncelikle beni de aranıza alırsanız çok mutlu edersiniz. Motoru yeni aldığım bu süreçte bana önerileriniz ne olur? İlk 1000 km rodaj, yağı, tuzu vs konularında beni bilgilendirmeniz mümkün mü?
Hepinize şimdiden tekrar selamlarımı iletiyorum. Tekeriniz düz bassın.
Bugün CBR 125'imin siparişini verdim. Hafta sonuna doğru elime geçer diye umuyorum. Aslında CBR 250, YZF R125, Inazuma'yı da düşünüyordum, boyut olarak CBR 250'den çok farklı olmadığını görünce başlangıç motoru olarak az maliyetli CBR 125'in yeteceğini düşündüm. Amacım bu motor ile acemiliği atıp önümüzdeki yıl CC yükseltmek. Mutluhan Motor'da stokta vardı, depodan verecekler. Motoru görmemiş olacağım ama Honda'ya güveniyorum.
Daha önce Scooter tecrübem vardı. Şu anda ehliyet alma aşamasındayım. Bugün teorik sınava girdim. İyi geçince artık motor almanın zamanıdır diye düşündüm
Öncelikle beni de aranıza alırsanız çok mutlu edersiniz. Motoru yeni aldığım bu süreçte bana önerileriniz ne olur? İlk 1000 km rodaj, yağı, tuzu vs konularında beni bilgilendirmeniz mümkün mü?
Hepinize şimdiden tekrar selamlarımı iletiyorum. Tekeriniz düz bassın.



