Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Honda cbr 125 in vitesi biraz sünger misalidir geçtimi geçmedimi kolay kolay anlayamassın zamanla olucak birşeydir.4.000-5.000 devir en sağlıklı vites atma deviridir eğer 3.500 de vites atayım dersen bu sefer dişliler birbirine kolay geçmez.Benim alışmam 2 günümü aldı :)
5000 devir çok küçük bence. Düşük vitesler için belki olabilir ama 3. vitesten sonra en az 8000 e çıkmak gerek diye düşünüyorum.
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
2vites oranı çok uzun bazen yokuşta zorluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

Zincirden hafif ses geliyor boşta giderken sizdede varmı? :)
 
Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
2vites oranı çok uzun bazen yokuşta zorluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

Zincirden hafif ses geliyor boşta giderken sizdede varmı? :)

2. vitesin uzun olması şehir içi kullanımda kolaylık için. Devri yakalarsan bayır yokuş affetmez cbr :D

Her cbr da vardır o ses takma kafana
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2vites oranı çok uzun bazen yokuşta zorluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

Zincirden hafif ses geliyor boşta giderken sizdede varmı? :)

Bu yüzden döner kavşaklarda yavaşladığında mutlaka 1 de bulunmalısın, yola çıktığın zaman 2. vitesin alt devirlerinde atik bir şekilde hareket edemeyebiliyor.

Seni motosiklet olarak görmezden gelen biri çıkarsa ki bu çoğu zaman olur uzayabilmen lazım. yoksa fara tutulmuş tavşan gibi 1-2 saniye donup kalırsın orda
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
kısmetse yarın 4.200 km de 2.el olarak alıcam çok heycanlıyımm spacy 110 a veda ettim ilkkez bi vitesli motor kullanıcam tavsiyeleri alabilirim biraz ürküyorum
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısmetse yarın 4.200 km de 2.el olarak alıcam çok heycanlıyımm spacy 110 a veda ettim ilkkez bi vitesli motor kullanıcam tavsiyeleri alabilirim biraz ürküyorum

Araba sürmeyi biliyorsan sorun olmaz.Bisiklet gibi gelicek hatta keşke 250 alsaydım dicen :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
03-04-2013 de muayneye qirecek motor. ilk kez motosikleti muayne sokacağım. Dikkat edilmesi gerekenlerı yazarsanız sevınırım. en önemli detaylar nelerdir? egzoz filan muaynesı olcak mı
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Gencler yokmu anadolu yakasin&s kadikoy uskudar civari hava guzel dolasalim biraz gunlerdir tikildik iceri :)haftasonu abant gezimiz var paslanmayalim motora :)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar mesala 150 ilerde ışıklar var motoru boşa almakmı daha iyi yoksa yavaş yavaş vites düşürmekmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

Tanselyazici Şimdeden hayırlı olsun allah kaza bela ceza vermesin vitesi öğrenmek en fazla 3 gununu alır ögrendikten sonra her vites atışında zevk alırsın
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
araba sürmek mesleki bi hal zaten aama koncanın dediği gibi hocam vites bide viraj korkum var scooter daha basit ggibiydi oyuncak gibi bi minikte olsa bi heeybeti var :))

Cbr ın mükkemmel bir denge sistemi var bu sayede viraj alamam korkusu olmuyor.Vites olayını ben 2 türlü yapıyorum 1.si kırmızı ışık gördünüzmü depriyaj sıkar 1. vitese kadar indirir elim debriyajda beklerim bi diğeri ise hıza göre vites küçültmekdir.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Arkadaşlar mesala 150 ilerde ışıklar var motoru boşa almakmı daha iyi yoksa yavaş yavaş vites düşürmekmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

Tanselyazici Şimdeden hayırlı olsun allah kaza bela ceza vermesin vitesi öğrenmek en fazla 3 gununu alır ögrendikten sonra her vites atışında zevk alırsın

Neden olmasın bas debriyaja tek tek düşür boşa kadar:) Tasarruf sa amaç bırak 6 da gazı da bırak zaten boş gibi oluyor,motor freni yapmaz zaten aynı devam eder:)
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
umarım kazasız belasız bu işin üstesinden gelirim zaten ilk zamanlar sadece h.sonu sabah tarfiğin sakin olduğu saatlerde çıkamak daha uygun olur umarım sizler gibi zevk alıcam bi motorsiklet olucak :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Güzel tercih,başta trafikten kaçınmak lazım,bende gece 2-3 gibi çıkardım antrenmanlara:)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
arkadaşlar bugün izmirde havalar ısıncak deniyordu 2. öğretim okulum için öğlen çıktım yola güneşli falandı dademin(yaklaşık 1 saat önce)çıktığımda okuldan yağmur yağıyordu yağmura yakalandım ve birkaç soru takıldı kafama gelirken.
-Sanki motor yağmurlu havadayken biraz daha tok bir ses çıkartıyor gibi geldi dikkat eden oldu mu acaba hiç?
-depodaki benzinde göstergede yanıp sönüyordu yani yedeğe geçmişti o 1. sorudaki ses olayını oluşturmuş olabilir mi?(gelirken benzin aldım sanki düzeldi gibi geldi ama aldıktan sonraki mesafem kısaydı o yüzden net düzelip düzelmediğini sezemedm emin değilim)
-şırıltı gibi sanırım zincirden sürtünme sesi geliyor gibi geldi daha sonra inince zincirin alt kısmıyla oynadım bi baya esneme payı vardı alt tarafı esnettiğimde zincirin üst tarafındaki korumasına değiyordu bu normal midir? yağmurdan artmış olabilir mi bu ses
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Agalar bende yeni kasa cbr125 peşindeyim. Uzun zamandır kullananlara bir şey sormak istiyorum.
Şehiriçinde, şehirdışında ve asabi sürüşlerde benzin koklama durumu nedir. km de kaç krş tüketiyor. Bilgi verirseniz sevinirim.
Kalın sağlıcakla.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
bende 250 var ama daha önce 125 düşünüyordum ve baya araştırmıştım.sakin kullanımda yaklaşık 2,5 litre falan yakıyor çok zorlasan asabi falan max 3-3,2 ltreyi geçemezsin 100 km de.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün izmirde havalar ısıncak deniyordu 2. öğretim okulum için öğlen çıktım yola güneşli falandı dademin(yaklaşık 1 saat önce)çıktığımda okuldan yağmur yağıyordu yağmura yakalandım ve birkaç soru takıldı kafama gelirken.
-Sanki motor yağmurlu havadayken biraz daha tok bir ses çıkartıyor gibi geldi dikkat eden oldu mu acaba hiç?
-depodaki benzinde göstergede yanıp sönüyordu yani yedeğe geçmişti o 1. sorudaki ses olayını oluşturmuş olabilir mi?(gelirken benzin aldım sanki düzeldi gibi geldi ama aldıktan sonraki mesafem kısaydı o yüzden net düzelip düzelmediğini sezemedm emin değilim)
-şırıltı gibi sanırım zincirden sürtünme sesi geliyor gibi geldi daha sonra inince zincirin alt kısmıyla oynadım bi baya esneme payı vardı alt tarafı esnettiğimde zincirin üst tarafındaki korumasına değiyordu bu normal midir? yağmurdan artmış olabilir mi bu ses

Zincirin hafif gergin olması gerekiyor fazlası zarardır bi servise göster.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
BeyLer Bugün Bahçelievlere kardeşimin yanına gittim dolaştım biraz .. Orda farkettim ön amörtisör keçesi patlamış .. Sol taraf sadece .. Hondaya gösterdim , Keçeler , yağı ,işçilik fln 200Tl gibi bi masraf çıkardı Bana .. Başına gelipte bu halde kullanan oldumu , Gideri varmı , yoksa ustanın dediği gibi daha büyük sıkıntılarmı açar .. Bursum gelene kadar yatırmak zorunda kalcam öyleyse motoru .. durduk yere iş çıktı başıma ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst