- Katılım
- 13 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,331
5000 devir çok küçük bence. Düşük vitesler için belki olabilir ama 3. vitesten sonra en az 8000 e çıkmak gerek diye düşünüyorum.Honda cbr 125 in vitesi biraz sünger misalidir geçtimi geçmedimi kolay kolay anlayamassın zamanla olucak birşeydir.4.000-5.000 devir en sağlıklı vites atma deviridir eğer 3.500 de vites atayım dersen bu sefer dişliler birbirine kolay geçmez.Benim alışmam 2 günümü aldı![]()