Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
2
4, vıteste olan sıkıntının aynısı bende de var 2012 cbr 125 mt var konşuk motora goturdum gosterdım bırsey yok dedıler ama ıcım rahat etmedı sımdı 6000 yag degısımıne goturecegım yakın zamanda baska bır yere bır orda gosterecegım vıtes olayını.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

arkadaslar dusuk hizda 40 gibi 6.vitese gecemiyorm acaba bir sorn u var motor 80 km de daha birde arada 4 e gecmiyor 2.kez deneyince geciyor zamanla duzelir mi?





4, vıteste olan sıkıntının aynısı bende de var 2012 cbr 125 mt var konşuk motora goturdum gosterdım bırsey yok dedıler ama ıcım rahat etmedı sımdı 6000 yag degısımıne goturecegım yakın zamanda baska bır yere bır orda gosterecegım vıtes olayını.
 
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
122
Bende ehliyetimi alır almaz 2.el Honda cbr 125 r alacağım kısmetse...
Scooter kullanmayı biliyorumda hiç vitesli motor kullanmadım ilk olacak.Umarım dediğiniz gibi olur ve pişman olmam :)
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
Adamlar honda nın eksiklerini kapatıyor ama:) Cbr125 te olmayan selektör butounu,şalter,uzun far kısa far düğmesi,vites göstergesi:) Adamlaar hiçbirini atlamamış fakat gel gör ki egzos koruma demirini,plastikten yapıyorlar:)

merhaba arkadaşlar bende almayı düşünüyorum. şu kokpitte olan eksiklikler doğrumudur. Resimlerle anlatmaya çalışayım :D
soru işareti koyduğum yerleride açıklarmısınız. Ne işe yarıyor.

rabel olduğunu öğrendiğimiz çakma cbr :D
l3sw4.jpg




buda forumda arkadaşımızın paylaştığı resim
l3sz8.jpg
 
Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
2. resimde ki orjinal Honda'dır :) Sinyaller ve korna doğru. Sol kol da soru işareti ile gösterdiğin uzun,kısa far tetiğidir. Sağ kolda da ateşlemedir doğrudur.
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
uzun kısa far tetiği dediğin düğme çıt çıt yapan bir şeymi . basınca devamlı uzun far da mı kalıyor, yoksa sadece selektör yapmaya mı yarıyor.
 
Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
uzun kısa far tetiği dediğin düğme çıt çıt yapan bir şeymi . basınca devamlı uzun far da mı kalıyor, yoksa sadece selektör yapmaya mı yarıyor.

İçeriye doğru basılı kalınca uzunlar, dışarıya doğru bakarsa kısalar yanar. Cbr 125'de selektör tetiği yoktur. Selektör yapmak için uzun,kısa far düğmesiyle ileri geri oynarız :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
daha ne Kmler yaparsın :) dün 12000de aldık büğün 21000 oldu :) göz kapa açıncaya kadar :) ahh ahh deli gibi yağmur yaqıyor dün bınım sucuk oldum :) sımdı bı daha sucuk olamam :D
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
Beyler motosikleti alırken peşin verip üstüne bi kaç kredi kartı kullanan var mı? Örnek vereyim mesela 2.000 tl peşin verip geri kalanın kredi kartına veya 2 tane kredi kartına yarım yarım çektiren falan var mı? Nasıl yapsam diye kara kara düşünüyorum.
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar benzin göstergesindeki çizgiler kaçar litre gösteriyor bugun 25 tl benzin aldım tek çubuk çıktı 50 km yaptım yanıp sonmeye başladı
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
4
Arkadaslar izmirde oturan varsa bi grup olustralım sitede yeniyim varmıdır bilmiyorum yada bu platformda tanısalım
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benzin göstergesindeki çizgiler kaçar litre gösteriyor bugun 25 tl benzin aldım tek çubuk çıktı 50 km yaptım yanıp sonmeye başladı

fullediğin zaman 6 çizgi olur ama rodaj döneminde kafaya takma :)
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
2
arkadaslar cbr 125 r kullanıcısıyım 4. vıtes attıgımda motor vıtese gecmıyo uc dede kalmıyo ama yanı bostaymıs gıbı oluyo neden kaynaklanıyordur servısede goturdum bırsey yok dedıler.
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@sinanteknik Hayırlı uğurlu olsun motorunuz. :)
@kanbayrak1 Kredi kartından çekerler ama 2 ayrı karta yarı yarıya yaparlar mı bilmiyorum.
Arkadaşlar ben 190 km'dir kullanıyorum. Geçen hafif yağmura yakalandım doğal olarak biraz kirlendi; zincir de şırıldamaya başladı. :thumleft: Würth'ün zincir yağını aldım ama onu kullanmadan önce motoru, zinciri bir temizleyeyim öyle yağlayayım diyorum. Gaz yağı almayı düşünüyorum. Nasıl uygulamalıyım onu, zincirin üstündeki plastiği de çıkarmalı mıyım? Zinciri temizledikten sonra yağlamak için ne kadar beklemeliyim?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@sinanteknik Hayırlı uğurlu olsun motorunuz. :)
@kanbayrak1 Kredi kartından çekerler ama 2 ayrı karta yarı yarıya yaparlar mı bilmiyorum.
Arkadaşlar ben 190 km'dir kullanıyorum. Geçen hafif yağmura yakalandım doğal olarak biraz kirlendi; zincir de şırıldamaya başladı. :thumleft: Würth'ün zincir yağını aldım ama onu kullanmadan önce motoru, zinciri bir temizleyeyim öyle yağlayayım diyorum. Gaz yağı almayı düşünüyorum. Nasıl uygulamalıyım onu, zincirin üstündeki plastiği de çıkarmalı mıyım? Zinciri temizledikten sonra yağlamak için ne kadar beklemeliyim?

Öncelikle zincir temizlemek için biraz erken ama ben yinede söylüyorum üsteki plastiği çıkartmana gerek yok arka tekeri sehba ile kaldıracaksın dikkat motoru düşürme!!! ardından gaz yağı ile tekeri oynatarak aşağıda kalan zincir temizlenir (fırca kullanma o-ringlere zarar verirsin) sert bez kullan ardından temizlendikten iyice parladıktan sonra en fazla 2-4 dk sonra yağla içerden ve dışardan olmak üzere yağlanır.3 madde yazıcam bunlar çok önemli değil ama temiz çalışman için söylüyorum:

1-gaz yağını direkt olarak şişeden dökmeyin ayrı bir kovaya (eski yoğut kovası olabilir) dökün ardından yağlı boya veya badana fırçaları oluyor ufak kırtasyeden bula bilirsin zincire sür ve sert bezle temizle yanlız zincirin üstünde mavi bir leke olucak onuda çıkarmaya uğraşma çünkü o zincir bağlantısı !!!
2-mukava veya karton ile jantını kapat dişli ile teker arasına teker boyutunda olsun yağlarken yağ sıçramaz.(jant boyalı olduğu için yağ sıçrarsa temizlerken boyasını kaldırırsan paslanmaya sebebiyet verir birde diske yağ gelirse fark etmessin fren basınca kayarsın.) işiniz bitince kontrol edin.
3-zincirin altına bir kova koy yere damlayan ve akan yağlar iğrenç yapar ortalığı bunu önlemiş olursun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Yok ya kafamı takmıyorumda merak ettim konca ilk başta viteste zorlandınmı

Honda cbr 125 in vitesi biraz sünger misalidir geçtimi geçmedimi kolay kolay anlayamassın zamanla olucak birşeydir.4.000-5.000 devir en sağlıklı vites atma deviridir eğer 3.500 de vites atayım dersen bu sefer dişliler birbirine kolay geçmez.Benim alışmam 2 günümü aldı :)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Sağollun ama motor süper ya ilk gün bacaklarım ağrıyordu bugun iyice alıştım her vites atışımda zevk veriyor motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst