Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

ZZR

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
272
Şu Kalin Lastİklİ Cbr Lerİn Resmİnİ Koyunda Bakalim Yawwwwwww
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Arkadaşlar şimdiden söyleyim, bende ağustosun 15'inde(ehliyetim o zaman geliyor) kısmetse 2.el cbr alacağım. Satacak arkadaşlara duyrulur.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
arkadasım 19. sayfada eksoz modifiyesı var..ama o tekerlekler kalın gıbıme gelmedı normal tekerlek..
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
14
okan4037' Alıntı:
arkadasım 19. sayfada eksoz modifiyesı var..ama o tekerlekler kalın gıbıme gelmedı normal tekerlek..


:cyclopsan bilmem bana tekerlekte kalınmış gibi geldı ama orjinal değil herhalde egsoz konusu doğru ama tekerlekte kalın olması lazım..Neyse eger yanlış biliyorsam kusura bakma:cat:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
aslında odgru soyluyor olabılırısn tekerlekler orjınal deıl gıbı:cat: ..bılen arkadaslar varsa sımdı konuya acıklık getırecektır:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Arkadaşlar tekerlekler bencede orijinal deyil daha genil tabanlı ve daha hoş duruyor egzost da deyişmiş ama orijinal yoshimuro deyil galiba
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
egsoz takınca 1000cc gıbı ses cıkaırrmı mesela bıryerden gecerken dıkkat cekermı sesıyle:silent:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Pendikte arkadaşın teki egzost u açtırmış çıkıyor diye yazmışdtı buraya ama egzost takıncada ona yakın bir ses çıkaracağını umuyorum Bana göre çıkarır

bu resimdekindede bence lastik farklı egzost deyişmiş hatta arka çatal bile farklı tek çatal var (çatal bölümünde yanlış ifade kullandım galiba çatal deyildi :) ) ama benim hoşıuma gitmedi açıkçası çingeneye dönmüş
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
mcbr12006r3a1sw.jpg


Arkadaşlar buda motorumuzun arkadan görünümü :) Arka lastiğe dikkat (Orijinal)

He arkadaşlar bu arada Kaptan44 diyer adıyla zzr1400 vardıya topic açmış :)
Adıda KaWaSaKi TutKunları Burada Buluşalım haydi hayırlsı
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
o adam mıllete 2.el cbr 125 arıodu bı oncekı sayfada ılgınc..:)bugun repsol gordum bıtane jantlarıda turuncuya boyatmıstı..cok gusel duruodu foto makınem olmadıgı ıcın cekemedım resmını:( erken yatmıs galba cbrcılar bu aksam:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topikler açılır duygu ve düşünceler ortalığa saçılır....İsteyen açsın topik..Bu topik aldı başını gidiyor....Çok sevyeli çok candan arkadaşlarımız var...Ya arkadaşlar bide bu makinanın kötü tarafı hiç arza yapmıyor ve bizler bundan dolayı konuşacak konuda bulamıyoruz...Diğer 125 topiklerine bi girin 1,000 lerce arza..Yok şurası cırtladı yok burası pırtladı diye..EEEhaliyle topiklerde doluyor...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Gerçekten ya, forumda neredeyse okumadığım model topic kalmadı, hepsinde sorunlar dizboyu, ama bu topicte cbr 125 r'lerden en ufak arıza vızıltısı yok. Arkadaşlar herkesin motoru mükemmel mi? Helal olsun hondaya, bi ara saçmalık yapıp fikrimi değiştirmiştim, şimdi kendimden utanıyorum, forever Honda. Sizleri de bu seçiminizden dolayı tebrik ediyorum, darısı bizlere. Amin :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Arkadaşlar benim motoru aldık ama daha önce vitesli motor kullanmadım aslında scoter da pek kullanmadım,inşallah biyerlerimizi dağıtmadan kaparız işi yoksa çok uğraşacağım.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
ozaktasi' Alıntı:
bu makinanın kötü tarafı hiç arza yapmıyor ve bizler bundan dolayı konuşacak konuda bulamıyoruz...Diğer 125 topiklerine bi girin 1,000 lerce arza..Yok şurası cırtladı yok burası pırtladı diye..EEEhaliyle topiklerde doluyor...
Şahane tespit.Tık bilem yok.MAAŞALLAH.hiç kontak kapatmadan (benzin hariç)
Çanakkale-Edirne-Edirne-İstabul-İstanbul-Çanakkale km yi hesaplayın işte....

ZZR1400KawaSaKi bitiyorum bu adama yahu!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Daha önce CBR 125 in arka lastiklerinin değiştirilmiş halini gördüm, daha kalın bir lastik takmış arkadaş (park halindeydi) sürücüyü göremediğim için kendi ağzından bilgi alma şansım olmadı.Sizce lastikleri kalınlaştırmanın çok faydası olurmu.Mantıken bana muhakkak olur gibi geliyor ama performansını olumlu yada olumsuz nasıl etkiler onu bilemiyorum tecrübe yok çünkü:queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@zeykannet
arkadaşımda honda var motoru çok iyi biliyorum ama harkezinde dediği gibi lastikleri çok ince kalın lastik takan arkadaşlar var resimlerini gördüğüm kadarıyla ama ama malum canlı canlı görmeyince hiç bişey anlaşılmıyo
Ya Honda işi bilmiyor, ya da herkes bu konunun uzmanı. Arkadaşım ben o kadar yol yaptım, hiç lastiğin inceliğinden bir problem yaşamadım. Yok işlevi için görüntü için istiyorsan git bir 1000RR al, onun lastiği 190'lık... Bak benim 1000RR'ın lastiğine ne kadar kalın değil mi? Halbuki bu da bana ince geliyor, 200'lük mu taktırsam acaba? :mrgreen:

img78727tk.jpg


@ZZR1400KawaSaKi
ikinci el makina var 3000 ytl reepsol süper
Şu Kalin Lastİklİ Cbr Lerİn Resmİnİ Koyunda Bakalim Yawwwwwww
KapTaN44 sen yine mi geldin buralara? Forumdan uzaklaştırıldın başka bir nickle takılıyorsun artık. Ne o, herhalde bu topic gece rüyalarına giriyor? Bir de dengesiz konuşmasan artık. Bir beğeniyorsun bir beğenmiyorsun. Kararını ver artık. Al sana ipince CBR125R orjinal lastiği... Şimdi uykun da kaçar bu gece senin heheheheheee :mrgreen:

img80613le.jpg


@Girdap_R1
He arkadaşlar bu arada Kaptan44 diyer adıyla zzr1400 vardıya topic açmış Adıda KaWaSaKi TutKunları Burada Buluşalım haydi hayırlsı
Arkadaşlar, dediğim gibi bu herif bırakın 1000RR gibi bir makinayı scooter bile kullanmamıştır hayatında. Baksanıza şimdi de profilinde Kawasaki ZZR1400 yazıyor. Kulak asmayın bu adamaaa...

@ARCHANGEL
Arkadaşlar benim motoru aldık ama daha önce vitesli motor kullanmadım aslında scoter da pek kullanmadım,inşallah biyerlerimizi dağıtmadan kaparız işi yoksa çok uğraşacağım.
Yok yaw çok kolay öğrenirsin. Ben eşime antreman yaptırıyorum, henüz ikinci gün ama işi hemen kaptı bile. Kullanımı çok rahat bir makina bu CBR125R.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst