okan4037' Alıntı:arkadasım 19. sayfada eksoz modifiyesı var..ama o tekerlekler kalın gıbıme gelmedı normal tekerlek..
Şahane tespit.Tık bilem yok.MAAŞALLAH.hiç kontak kapatmadan (benzin hariç)ozaktasi' Alıntı:bu makinanın kötü tarafı hiç arza yapmıyor ve bizler bundan dolayı konuşacak konuda bulamıyoruz...Diğer 125 topiklerine bi girin 1,000 lerce arza..Yok şurası cırtladı yok burası pırtladı diye..EEEhaliyle topiklerde doluyor...
Ya Honda işi bilmiyor, ya da herkes bu konunun uzmanı. Arkadaşım ben o kadar yol yaptım, hiç lastiğin inceliğinden bir problem yaşamadım. Yok işlevi için görüntü için istiyorsan git bir 1000RR al, onun lastiği 190'lık... Bak benim 1000RR'ın lastiğine ne kadar kalın değil mi? Halbuki bu da bana ince geliyor, 200'lük mu taktırsam acaba? :mrgreen:arkadaşımda honda var motoru çok iyi biliyorum ama harkezinde dediği gibi lastikleri çok ince kalın lastik takan arkadaşlar var resimlerini gördüğüm kadarıyla ama ama malum canlı canlı görmeyince hiç bişey anlaşılmıyo
ikinci el makina var 3000 ytl reepsol süper
KapTaN44 sen yine mi geldin buralara? Forumdan uzaklaştırıldın başka bir nickle takılıyorsun artık. Ne o, herhalde bu topic gece rüyalarına giriyor? Bir de dengesiz konuşmasan artık. Bir beğeniyorsun bir beğenmiyorsun. Kararını ver artık. Al sana ipince CBR125R orjinal lastiği... Şimdi uykun da kaçar bu gece senin heheheheheee :mrgreen:Şu Kalin Lastİklİ Cbr Lerİn Resmİnİ Koyunda Bakalim Yawwwwwww
Arkadaşlar, dediğim gibi bu herif bırakın 1000RR gibi bir makinayı scooter bile kullanmamıştır hayatında. Baksanıza şimdi de profilinde Kawasaki ZZR1400 yazıyor. Kulak asmayın bu adamaaa...He arkadaşlar bu arada Kaptan44 diyer adıyla zzr1400 vardıya topic açmış Adıda KaWaSaKi TutKunları Burada Buluşalım haydi hayırlsı
Yok yaw çok kolay öğrenirsin. Ben eşime antreman yaptırıyorum, henüz ikinci gün ama işi hemen kaptı bile. Kullanımı çok rahat bir makina bu CBR125R.Arkadaşlar benim motoru aldık ama daha önce vitesli motor kullanmadım aslında scoter da pek kullanmadım,inşallah biyerlerimizi dağıtmadan kaparız işi yoksa çok uğraşacağım.