Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

ZZR

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
272
3000 ytl ye cbr 125 var çok temiz makina (repsol hersey full)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
80
SORMA yaa günler geçmek bilmiyoo..o kadar çok plan yaptım ki. gelince herhalde radajı 2-3 günde bitirecem:) :mrgreen: o kadar hevesliyim. bu ne motormuş yaa . başka hiçbir motor için hiçkimse bukadar heveslenmez herhalde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ZZR1400KawaSaKi' Alıntı:
3000 ytl ye cbr 125 var çok temiz makina (repsol hersey full)

3000 ytl dedigin makina 20000km de ve senin FULL dedigin motorun masrafı var ben araştırdım.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
along senın mootor cok temız fiyatıda uygun ama benım bıraz daha beklemem gerekıyor..daha yenısymıs motorun 750 km de 0 almaktansa senın motoru tercıh etmek daha mantıklı dıye dusunuyorum..

benım bırz daha paraya ıhtıyacım var..!
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okan4037' Alıntı:
along senın mootor cok temız fiyatıda uygun ama benım bıraz daha beklemem gerekıyor..daha yenısymıs motorun 750 km de 0 almaktansa senın motoru tercıh etmek daha mantıklı dıye dusunuyorum..

benım bırz daha paraya ıhtıyacım var..!


saglık olsun kardeşim tlf num var ilanda istedigin zamanda arayabilirsin
km ilanı verdigimde 750 di şimdi 1000 küsür bakımıda geçen hafta yapıldı ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAKAL' Alıntı:
CBR 125 in bi parçaları pahalı bu motora sahip olan herkeste bunu biliyor

İyi mal iyi para .Al malın iyisini çekme kaygısını...Hondanın kalitesi de tartışılmaz..Kaliteli malıda kaliteli paraya satarsın...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
along abi valla ben cbr nın cok arastırmasını yaptım senın motor tam bana gore sımdı param olsa valla senın motoru alırdım... az kaldı ama alacam...ilk işim asfaltı aglatacam:queen: :queen: :queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Valla ben artık işe 1000RR ile gitmiyorum. CBR125R'nin pratikliğine ve ekonomikliğine alıştığımdan beri, 1 haftadır motoruma binmiyorum. 1000RR kullanmayı da çok özledim ama. Bu haftasonu coşarım artık :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okan4037' Alıntı:
along abi valla ben cbr nın cok arastırmasını yaptım senın motor tam bana gore sımdı param olsa valla senın motoru alırdım... az kaldı ama alacam...ilk işim asfaltı aglatacam:queen: :queen: :queen:

aman kardeşim bırak aglatma asfaltı falan belediyeler yeterince asfaltları aglatıyo dolayısıyle motorlarımızda aglıyodur emin ol bide sen ugraşma şu asfaltla :p hem sonra asfalt agladıktan sonra bide asfaltı teselli etmek için öpmek zorunda da kalabilirsin allah korusun allah hiçbirimize öptürtmesinnnn:)

AMİN...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
along' Alıntı:
aman kardeşim bırak aglatma asfaltı falan belediyeler yeterince asfaltları aglatıyo dolayısıyle motorlarımızda aglıyodur emin ol bide sen ugraşma şu asfaltla :p hem sonra asfalt agladıktan sonra bide asfaltı teselli etmek için öpmek zorunda da kalabilirsin allah korusun allah hiçbirimize öptürtmesinnnn:)

AMİN...
helal abime yaa ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop::
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
along' Alıntı:
aman kardeşim bırak aglatma asfaltı falan belediyeler yeterince asfaltları aglatıyo dolayısıyle motorlarımızda aglıyodur emin ol bide sen ugraşma şu asfaltla :p hem sonra asfalt agladıktan sonra bide asfaltı teselli etmek için öpmek zorunda da kalabilirsin allah korusun allah hiçbirimize öptürtmesinnnn:)

AMİN...
+10000:cat:
 

ZZR

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
272
ikinci el makina var 3000 ytl reepsol süper

düşünen varsa buyursun
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
40
:silent: arkadaşım bende almak istiyorum ama motorun resimleri var mı bide sıfır alsam dah mı ii olur?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ZZR1400KawaSaKi' Alıntı:
ikinci el makina var 3000 ytl reepsol süper

düşünen varsa buyursun


Nerde link yolla bakalım bi tanede oğluma alacam Serdara
 

ZZR

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
272
avni Kardeş Bencede Paran biraz daha fazlaysa sıfır al. ne olur ne olmaz. parası az olan düşünsün makina temiz deniyor ama bende bakmadım günahınıza girmek istemem..ben bi araştırayım
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
14
yaa kardes banada 3000 ytl ye cbr125 pek mantıklı gelmiyor..haa yokmudur vardır ama along abininde dediği gibi ya 20000 kmde yada masraflıdır.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
nıyede 3000 cok anormal degıl temız olabılır adam cok fazla gezıp tozduysa halıyle fıyat dusecektır
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
slm arkadaşlar ortalama 10 gündür nette motor araştırıyorum. araştırma yapmadan önce konuni almaya karar vermiştim hatta bayiye almaya gittim yok dediler iyikide yok demişler çok kötü bi seçim yapmış olacaktım. arkadaşımda honda var motoru çok iyi biliyorum ama harkezinde dediği gibi lastikleri çok ince kalın lastik takan arkadaşlar var resimlerini gördüğüm kadarıyla ama ama malum canlı canlı görmeyince hiç bişey anlaşılmıyo çok şey istiyorum biliyorum ama hiç bişey yapılmamış olanı ile yan yana bi kaç fotoğraf çekseniz olurmu? dediğim gibi arkadaşda var okadar diyorum lastiklerini değiştirelim diye ama maddi sıkıntıdan dolayı yapamıyo.

slm arkadaşlar ortalama 10 gündür nette motor araştırıyorum. araştırma yapmadan önce konuni almaya karar vermiştim hatta bayiye almaya gittim yok dediler iyikide yok demişler çok kötü bi seçim yapmış olacaktım. arkadaşımda honda var motoru çok iyi biliyorum ama harkezinde dediği gibi lastikleri çok ince kalın lastik takan arkadaşlar var resimlerini gördüğüm kadarıyla ama ama malum canlı canlı görmeyince hiç bişey anlaşılmıyo çok şey istiyorum biliyorum ama hiç bişey yapılmamış olanı ile yan yana bi kaç fotoğraf çekseniz olurmu? dediğim gibi arkadaşda var okadar diyorum lastiklerini değiştirelim diye ama maddi sıkıntıdan dolayı yapamıyo.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst