Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
ARCHANGEL' Alıntı:
Evet arkadaşlar sonunda motorumu aldım:queen: :queen: :queen: CBR 125 repsol ikinci el aldım.Mondial mi? Zongshen mi? vs. vs. vs. mi? diye düşünürken dün ani bir karar ve kısmetle CBR 125 aldım sanırım en doğru kararı verdim.:queen: Motorumu bu akşam teslim alıcam,ancak sanırım üç gün hiç kullanamayacağım full çalışıyorum ama hafta başından itibaren tam gaz çalışmalara başlayacağım.Bu benim ilk motorum inşallah beklediğimi bulurum.Herkese şimdiden teşk. Sizin sayenizde çok şey öğrendim.Yaşasın MT kardeşliği:queen:

Hayırlı olsun kardeşim Allah kaza bela vermesin :rendeer:

bencede yaşasın Mt kardeşliği :rendeer: (Birde yaşasın cbr kardeşliği var tabii :cherry: )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni katılan arkadaşlara hoşgeldiniz
yeni motor (CBR 125)alan arkadaşlara hayırlı olsun
zibidilik yapanlara güle güle diycem ama ama onu siz benim yerime demişsiniz
epeydir ugrayamadım yanınıza şöyle bi 5-10 sayfa okudumda neler olmuş yaw.
olayları soguk kanlılıkla karşılayarak efendi bir şekilde bertaraf ederek en büyük serseriligi yapmışınız sizlerede bu yakışırdı...:cat:
herkese sevgiler saygılar.
cbr ımı hala satmadım haberiniz olsun hala aranızdayım yani ona göre:)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
@hmedim' Alıntı:
kardeş repsol bir motorsiklet yağ markası hondanın ve bir çok ünlü motor markasının sponsorluğunu yapıyor
hondada onun renklerini motorsikletinde kullanıyo yani onun reklamını yapıyo
hatta hondanın repsol yarış takımı bile var ok. birde resim koyayım daha iyi anla:cat:
hımmm anladım sımdıı tesekkurler:cat: ..ugrasıp resımde koymussun ellerıne saglık:rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
resımde extra bı camurluk tarzı bısı var abı?yetmedımı normal camurlugu sana:)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
Hayırlı olsun arkadaş allah kazasız belasız binmek nasip etsin Ben şimdilik sadece baka kalıyorum inşallah bende alacağım .yakın çok yakın aranıza motorsikltli olarak katılmak daha güzel olur herhalde ama siz yinede var kabul edin:) :rendeer: saygılar sevgiler.allaha emanet olun.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
ZZR1400KawaSaKi beyefendi senin motorunda aynisi var burada 3000 ytl ye almayanı dövüyorlar muhahahahhahhaha
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
34
allahım nedır bu cbr kardeslıği allahım aranız da olmak istiyoruumm
yawwww
delirecem birikmiyor bu paralar
var ya kavusamıyorum cbr yeeee aglamak istiyorum

allahım nedır bu cbr kardeslıği allahım aranız da olmak istiyoruumm
yawwww
delirecem birikmiyor bu paralar
var ya kavusamıyorum cbr yeeee aglamak istiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
DİSTURBED' Alıntı:
allahım nedır bu cbr kardeslıği allahım aranız da olmak istiyoruumm
yawwww
delirecem birikmiyor bu paralar
var ya kavusamıyorum cbr yeeee aglamak istiyorum

allahım nedır bu cbr kardeslıği allahım aranız da olmak istiyoruumm
yawwww
delirecem birikmiyor bu paralar
var ya kavusamıyorum cbr yeeee aglamak istiyorum
Sakin ol arkadaş inşallah alırsın kazasız belasız binersin kendine iyi bak sabırlı ol.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
CBR 125 in bi parçaları pahalı bu motora sahip olan herkeste bunu biliyor
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
pahalı cunku kalıtelı malzemeden yapılmıs çın malları az bısey daha ucuz ama cok kalıtesız aslında cın mallarının yedek parcaları daha pahalıya gelıyor..:)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Bırakın arkadaşım Çin malı rus malı muhabbetini yakışmıyor bu topiğe...............................

Kaliteden ve cbr den konuşun.....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
praetorian' Alıntı:
resımde extra bı camurluk tarzı bısı var abı?yetmedımı normal camurlugu sana:)


yok orjinal çamurluk yetersiz kalıyordu grenajın arasından eksoz çıkışının bulunduğu yere ve sürate bağlı grenaj ve hatta radyatöre kadar çamur oluyordu bende bu yolu buldum nasıl güzel olmuşmu kendi tasarımım :queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
47
yakışmış abi akıllıca motoru temiz tutar ikinci el cbr alan arkadaşlar motorunuzu ne kadara aldınız ve alırken nelere dikkat etiniz paylaşırsanız sevinirim saygılar.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
34
2.el alan arkadslar fıyatları söylesınler bu rakamlara ıhtıyacımız var bizim
ayrıca tavsiye edilirmi 2. el motor onu merak ediyorum teşekkür ederim ilgi göstereceğinizi biliyorum herkese dikkatli sürüşler.......:)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
80
slm cbr ci kardeşlerim. bende aranıza yakın zamanda katılıyorum. Motorumun siparişini verdim. 27.06.2006 tarihinde benimde bir CBR125 R ım olacak. benide eklerseniz sevinirim.

onur akca - siyah- [email protected]:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DİSTURBED' Alıntı:
2.el alan arkadslar fıyatları söylesınler bu rakamlara ıhtıyacımız var bizim
ayrıca tavsiye edilirmi 2. el motor onu merak ediyorum teşekkür ederim ilgi göstereceğinizi biliyorum herkese dikkatli sürüşler.......:)


2. el fiyatları motorun temizligine km sine modeline göre degişir yani buda demek oluyoki ortalama 3000 ytl ile 4200 arasında deşir. ikinci el ilanlarına bakarsan görürsün zaten.
ayrıca HONDA nın degil 2. elini 12. 22. hatta 148. elini bile tavsiye ederim sonuçta o biiiiiir JAPON.
bu arada bende hala satmayı düşünüyorum 1000 küsür km de orjinal temiz kazasız borçsuz ve ruhsat sahibiyim.ilanlardan bulabilirsin. diger açıklamalarıyla birlikte.
şimdide hayırlı olsun bir cbr almayı düşünüyorsan ama pişman olacaksın.:salut:




NEDEN BU ZAMANA KADAR ALMADIM DİYE:queen:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
kac para ıstıyorsun arkadasım fotograflarını gosterebılırmısın..yada ılanın lınkını verırımısın??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst