Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Pardon arkadaşlar kusura bakmayın 3000ytl yazacağıma heycandan 300ytl yazmışım kusura bakmayın
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bızde heyecanlandık 300 ytl olunca hemen stok yapacaktık:p :p

masumserseri17' Alıntı:
aahh ahhh inş. bigün bende hayalime kavusacagım.. yanı (cbr125) ime :mrgreen:
sabreden derviş muradına ermiş(yoksa bekleye bekleye gebermişmiydi:p )inşallah arkadaşım bende kavusurum,sende:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
arkadaslar su anda nakit olarak 1000 ytl param var.ve calısmaya tam gaz devam ediyorum(pazar günleri dahil)günlük 10 ytl para alıyorum.ayda yapar 300 ytl.su anda sizinle yazısmamın ücreti(adsl hattı limitli:queen: )30 ytl.ne kaldı 270 ytl.tabi bizde genc adamız harclıkda olcak cebimizde(sigara icki vs yok)20 ytl de öyle ayırdık desek kaldı 250 ytl.her ay 250 ytl den 10 ayda 2500 ytl yapar.2500+1000=3500ytl.buda demektirki 2007 nisanda benimde bir cabbarım olcak(tabi illede askere gelcen diye tutturmazlarsa:queen: )işte ozaman nerde mt ben orda.bütün cbr ci kardeslerime saygılar
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Valla sefir67 kardeş bizde senin dişimizden tırnağımızdan arttırıyouz bir dün kavuşacağız inşallahh cbr 125 ciler dualarınızı eksik etmeyin
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
valla girdap_r1 kardesim aslında bakarsan sun anda benim bi tane cbr 125 im olcaktı.yalnız yaklasık 2 hafta önce evime hırsız girdi epey bi nakitim vardı hepsi gitti:salut: neyse cana gelmesinde gerisi mühim degil,allah bize güç kuvvet verdikce kazanır alırız yine.dedigin gibi cbr ci kardeslerimiz bizlerden dualarını eksik etmesin:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
sefir67' Alıntı:
valla girdap_r1 kardesim aslında bakarsan sun anda benim bi tane cbr 125 im olcaktı.yalnız yaklasık 2 hafta önce evime hırsız girdi epey bi nakitim vardı hepsi gitti:salut: neyse cana gelmesinde gerisi mühim degil,allah bize güç kuvvet verdikce kazanır alırız yine.dedigin gibi cbr ci kardeslerimiz bizlerden dualarını eksik etmesin:cat:


Bizim apartmana da 6-7 defa hırsız girdi.Bizim sokağa çok dadanıyolar.3 hafta önce girdikleri bi apartmanda genç bi arkadaş farketmiş bunları (gecenin bi yarısı) , arkadaşın son görebildiği şey beyaz renkli bi şahine binip kaçtıkları olmuş, yani ayrıca şöförleri de var organize çalışıyorlar.-Bence- polisle işbirliği yapıyorlar... çok yazık gerçekten.

Senin başına gelen olaya da çok üzüldüm, dişinden tırnağından arttır, şerefsizler çalsınlar sonra:salut: .
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
aslında su hırsızların hırsızlık yaptıgı elı kesecen bakın bı daha yapıyormu..!!
 

ZZR

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
272
3.000 ytl ye 3000 km CBR 125 vaR Çok temiz MakiNa Haberiniz olsun.
(repsoL-Herseyi FuL)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
okan4037' Alıntı:
aslında su hırsızların hırsızlık yaptıgı elı kesecen bakın bı daha yapıyormu..!!


Hiç elle kolla uğraşmayacaksın direk sallandıracaksın bak bi daha oluyomu!!

Bu arada dün akşam döndüm gittiğim yerden 100 km Bekilliye gitmiştim ben girmeyeli topick ne olmuş yaaw arkadaşlar geçen mesajlarda da yazdım kim nasıl kışkırtırsa kışkırtsın kesinlikle forum kurallarının dışına çıkmayalım :rendeer: 100 km Bekilliye gitmiştim demiştim ya dönüşte 2 kişi geldim giderken yaptığım max sürat 135 km/h dönüşte yaptığım max sürat ise 125 km/h düz yolda ve inanılmaz rüzgara karşı :cat:

200 km de sürekli 9000-10000 devir arasında 15 ytl yaktı dönüşte 2 kişi olmamıza rağmen yakıtıyla performansını karşılaştırıyorumda gerçekten inanılacak gibi değil :cat: :cat:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
valla ben sıfır alıp binmeyi düşünüyorum 2 ci ele pek sıcak bakmıyorum allah nasip ederse tabi.ki inşallah nasip eder bu halimizede çok şükür sabredip muradıma ereceğim inşallah.ha bugün ha yarın o cbr ı alacağım allah kazasız belasız sürmemizi nasip etsin.tüm cbr125r cı arkadaşlarımı saygıyla selamlıyorum allaha emanet olun dikkatli olun..
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
14
masumserseri17' Alıntı:
ilk önce herkese slmlar.. ben bu topic i uzun zamandır okuyorum.Ve yorumlarınızı dikkatle dinliyorum.Benım henüz bir motorum yok ama cbr125 hastasıyım.rica etsem benide ekleyebilirmisiniz??
Burak Avcı ([email protected])

Demiştim ama galiba arada kaynadı :cherry: :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
masumserseri17' Alıntı:
Demiştim ama galiba arada kaynadı :cherry: :queen:

Pardon kardeşim yaa ekledim şimdi gözden kaçırmışım :pr:

:rendeer: :rendeer: herkese keyifli sürüşler :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
14
Önemli değil yaa..Önemli olan motorcu kardeşliği..Motorumuz olmasada o ruhu sizlerle paylaşmak güzel şey..anlatılmaz yaşanır :queen: :queen:
Herkese iyi günler,keyifli sürüşler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Evet arkadaşlar sonunda motorumu aldım:queen: :queen: :queen: CBR 125 repsol ikinci el aldım.Mondial mi? Zongshen mi? vs. vs. vs. mi? diye düşünürken dün ani bir karar ve kısmetle CBR 125 aldım sanırım en doğru kararı verdim.:queen: Motorumu bu akşam teslim alıcam,ancak sanırım üç gün hiç kullanamayacağım full çalışıyorum ama hafta başından itibaren tam gaz çalışmalara başlayacağım.Bu benim ilk motorum inşallah beklediğimi bulurum.Herkese şimdiden teşk. Sizin sayenizde çok şey öğrendim.Yaşasın MT kardeşliği:queen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
ARCHANGEL' Alıntı:
Evet arkadaşlar sonunda motorumu aldım:queen: :queen: :queen: CBR 125 repsol ikinci el aldım.Mondial mi? Zongshen mi? vs. vs. vs. mi? diye düşünürken dün ani bir karar ve kısmetle CBR 125 aldım sanırım en doğru kararı verdim.:queen: Motorumu bu akşam teslim alıcam,ancak sanırım üç gün hiç kullanamayacağım full çalışıyorum ama hafta başından itibaren tam gaz çalışmalara başlayacağım.Bu benim ilk motorum inşallah beklediğimi bulurum.Herkese şimdiden teşk. Sizin sayenizde çok şey öğrendim.Yaşasın MT kardeşliği:queen:
Resimleri eklemeyi unutma, hayşırlı olsun bu arada , darısı benim başıma:cherry:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
hayırlı olsun arkaadasım ayıpa kacmazsa ne kadara aldın bide repsol ney??
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
ARCHANGEL' Alıntı:
Evet arkadaşlar sonunda motorumu aldım:queen: :queen: :queen: CBR 125 repsol ikinci el aldım.Mondial mi? Zongshen mi? vs. vs. vs. mi? diye düşünürken dün ani bir karar ve kısmetle CBR 125 aldım sanırım en doğru kararı verdim.:queen: Motorumu bu akşam teslim alıcam,ancak sanırım üç gün hiç kullanamayacağım full çalışıyorum ama hafta başından itibaren tam gaz çalışmalara başlayacağım.Bu benim ilk motorum inşallah beklediğimi bulurum.Herkese şimdiden teşk. Sizin sayenizde çok şey öğrendim.Yaşasın MT kardeşliği:queen:


hayırlı uğurlu olsun kardeşim allah kzasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah
çok dikkat et :cat: ben aldığımdan beri iki sefer kaza geçirdim bu makina hiç şakaya gelmiyo herzaman için kurallara uy ve dikkatli kullan basmak mı istiyosun çık şehirler arası yola allah ne verdiyse bas :queen: ama şehir içi 50km/h sakın geçme
etrafta dikkatsiz öküz çok çünkü :cat:

okan4037' Alıntı:
hayırlı olsun arkaadasım ayıpa kacmazsa bide repsol ney??


kardeş repsol bir motorsiklet yağ markası hondanın ve bir çok ünlü motor markasının sponsorluğunu yapıyor
hondada onun renklerini motorsikletinde kullanıyo yani onun reklamını yapıyo
hatta hondanın repsol yarış takımı bile var ok. birde resim koyayım daha iyi anla:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst