ARCHANGEL' Alıntı:
Evet arkadaşlar sonunda motorumu aldım:queen: :queen: :queen: CBR 125 repsol ikinci el aldım.Mondial mi? Zongshen mi? vs. vs. vs. mi? diye düşünürken dün ani bir karar ve kısmetle CBR 125 aldım sanırım en doğru kararı verdim.:queen: Motorumu bu akşam teslim alıcam,ancak sanırım üç gün hiç kullanamayacağım full çalışıyorum ama hafta başından itibaren tam gaz çalışmalara başlayacağım.Bu benim ilk motorum inşallah beklediğimi bulurum.Herkese şimdiden teşk. Sizin sayenizde çok şey öğrendim.Yaşasın MT kardeşliği:queen:
hayırlı uğurlu olsun kardeşim allah kzasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah
çok dikkat et :cat: ben aldığımdan beri iki sefer kaza geçirdim bu makina hiç şakaya gelmiyo herzaman için kurallara uy ve dikkatli kullan basmak mı istiyosun çık şehirler arası yola allah ne verdiyse bas :queen: ama şehir içi 50km/h sakın geçme
etrafta dikkatsiz öküz çok çünkü :cat:
okan4037' Alıntı:
hayırlı olsun arkaadasım ayıpa kacmazsa bide repsol ney??
kardeş repsol bir motorsiklet yağ markası hondanın ve bir çok ünlü motor markasının sponsorluğunu yapıyor
hondada onun renklerini motorsikletinde kullanıyo yani onun reklamını yapıyo
hatta hondanın repsol yarış takımı bile var ok. birde resim koyayım daha iyi anla:cat:
