Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Bi resim koyayımda moralimiz düzelsin

2004hondacbr125rmusta1uq.jpg
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Honda CBR sınıfında tek karşılaştırma yapacak bi ikinci motor yok ...honda kalitesi ve güvencesi arkasında ...ama bana sorarsanız lastikten kaybediyo lastikleri biraz daha kalın olsa hem yol tutuşu artar hem görünüm ..tabihızı biraz düşer sürtünme artınca ama önce güvenlik...
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Diğer markaların ürünlerinin irdelendiği topicler gayet sakin mülayim bi şekilde sürüyor. Ama CBR 125 topiclerinde mutlaka bi hır gür çıkıyo. Kimisi siteden ihraç ediliyor kimi uzaklaştırılıyor. Bu motor çok olay oldu. Bakalım sonu nereye varacak.

Herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
aythakan' Alıntı:
Diğer markaların ürünlerinin irdelendiği topicler gayet sakin mülayim bi şekilde sürüyor. Ama CBR 125 topiclerinde mutlaka bi hır gür çıkıyo. Kimisi siteden ihraç ediliyor kimi uzaklaştırılıyor. Bu motor çok olay oldu. Bakalım sonu nereye varacak.

Herkese kazasız sürüşler
O konular kapandı şşşşşşşş
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@BBRR
ma bana sorarsanız lastikten kaybediyo lastikleri biraz daha kalın olsa hem yol tutuşu artar hem görünüm ..tabihızı biraz düşer sürtünme artınca ama önce güvenlik...
Herkes de bu motorun lastiklerinin inceliğine takmış. Bana kalırsa da biraz ince ancak adamların bir bildiği var demek ki. Arka çatal daha kalın lastik takmaya elverişli. Orjinal lastik ebatları : Ön 80, arka 100. Tahminimce öne 110, arkaya 130 takılabilir gibi. Ancak motorun davranışı tamamen değişir bu durumda.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bu değişim hızı azaltır ama dengeyi arttırır..yol tutuşu frenajı daha güvenli olur bu maliyetide arttırır bir bildikleri var tabiki maliyeti artırır bu motoru üretmekteki amaçları ucuz fiyata sport isteyenlere ulaşmak haliyle amaç dışına çıkar ...bu şekli ok diyen için sorun yok ben sadece kendi görüşümü söyledim
 
Son düzenleme:

CUM

Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
Boy isimli arkadaşım ;
cbr 125 r ile gittiğin çanakkale yolculuğundan bahsetmişsin ve motor süper demişsin.Öncelikle hiç bir art niyetim yok cbr125 düşmanıda değilim alan güle güle kullansın bende de keeway 150 var kıyaslayamam bile sonuçta Honda kalitesi tabiyki. Motor olarak çin mallarında daha güçlü ve istenileni verebilecek bir motor kuşkusuz ama görüntü bence iyi değil bu da benim fikrim. İyi motorlara sahip kişilerin düşük güçtekileri küçümsemesi bana göre motorcu ahlakına ve ruhuna sığmaz o konuda hem fikiriz ... Gelelim 600 bandit le bu motorun yoldaki olayına , demişsinki arkada kalmadı bile. 16 senelik motorcu olduğunu yazmışsın ( umarım yanlış okumadım yada yanlış hatırlamadım ) benden daha tecrübelisin senin yarın kadarım, 1000cc motorum olmadı uzun süre kullanmışlığımda yok , sahip olduğum en iyi motorum kawasaki ZX6R onuda evlenince satmak zorunda kaldım ( ama yenisi gelecek eveeet gelecek oleeeyy ) gelelim sana soruma ( 2 tanecik )
1- cbr125 i genelde yeni başlayanlar ve racing tarzına gönül verenler alıyor , sence bu arkadaşlara 600cclik bir motora kafa tutabildiğini açıklamak yerinde bir olaymı senin gibi bir tecrübeli kişi olarak, zaten bu motoru limitlerini zorlayarak kullanman normal çünkü sen tecrübelisin , kaldıki sen inanıyormusun bu güç dengesizliğinde cbr 125in arkada kalmadığına ( 600cc deki arkadaş gazı pek sıkmamış ) süper bir motor ve 2 kişiyi çok rahat taşıyabildiğine göre yüksek cc deki motorları satıp bu motordan alsak pişman olmazmıyız yada sen 1000RR ını garaja çekip bu motora razı olurmusun , bunun dışında rahat kullanımı olan bir motor olduğuna itirazım yok nedemek istediğimi anladığını umuyorum...
2-BU soru daha kişisel .... Bu motorun eşinin olduğunu söylüyorsun. Evlenmeden öncede eşin motorcumuydu yoksa sonradan senmi yaptın. Eyer sonradan motorcu yaptıysan bunun formülü nedir banada söyle benimde eşimi bir an önce motorcu yapmam lazıııııııımmmmmmm..
teşekkür ederim ............................:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
14
selam biz şimdi cbr 125 almaya kalksak kafadan nekadar masraf çıkar honda.com.tr de 4.793 YTL demiş sadece motora bide bu aletin top speed kaç?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Azami hıza niye bu kadar taktınız anlamadım.Bu motor 125 cc, azami hızı da pekala fazla olmayacaktır.Dibine kadar modifiye yapsan arka rüzgar + yokuş aşşağı belki 170 görürsün.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar .Abi adamı niye çizmişsiniz ya..BBRR Abi ellerine sağlıkta benim naçizane görüşüm keşke çizmeseydiniz..Forumlarda hakaret ve kırıcılık olmadıktan sonra çok seslilik olsun..Şimdi salata maydanozsuz olmaz maydanozda yeşillik demektir.....Adam CBR ye neden takmış anlamadınızmı hala ---Eline geçmiyor cigeri yanıyor o yüzden....Boş verin konuşsun abi..Hakaret olmadıktan sonra tatlı oluyor kilo alıyorum ben..İnek şabanın filiminden daha çok güldürüyor beni.. @hmedim---h@s@n haksızmıyım destekleyin.....Şimdi CBR yi bilen biliyor zaten..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
14
yok çok merak ettim motoru çok seviyorum ve ne performans verir diye merak ediyorum
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kullanan arkadaşlar 90-100 km hıza kadar gayet seri bir motor olduğunu söylüyorlar...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yazıldıgı gıbı maksımum 130 140 yapar kı suratte dengesız olur dıye dusunuorum..onemlı olan 120 km gıbı bı suratte sureklı gıdebılmesı yoksa anlık 140 yapması bence cok onemlı degıl..
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
ozaktasi' Alıntı:
Selam arkadaşlar .Abi adamı niye çizmişsiniz ya..BBRR Abi ellerine sağlıkta benim naçizane görüşüm keşke çizmeseydiniz..Forumlarda hakaret ve kırıcılık olmadıktan sonra çok seslilik olsun..Şimdi salata maydanozsuz olmaz maydanozda yeşillik demektir.....Adam CBR ye neden takmış anlamadınızmı hala ---Eline geçmiyor cigeri yanıyor o yüzden....Boş verin konuşsun abi..Hakaret olmadıktan sonra tatlı oluyor kilo alıyorum ben..İnek şabanın filiminden daha çok güldürüyor beni.. @hmedim---h@s@n haksızmıyım destekleyin.....Şimdi CBR yi bilen biliyor zaten..



çok iyi oldu abi boş ver allah bbbr den razı olsun o çizmeseydi onu millet birbirini kesecekti karıştırıp duruyodu ortalığı herneyse haketmişti


şimdi gelelim hıza zaten hiçbirimiz bu motorla 200 yaptık demedikki ben enfazla 140 yapabilirim zannediyorum daha deneme şansım olmadı ama yeter bence :cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
14
bencede abi 140 yeterli..zaten 125cc lik bir motordan 180-200 beklenmez.Ama ne olursa olsun bana göre cbr125 kendi grubunun(125cc) padişahı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst