Boy isimli arkadaşım ;
cbr 125 r ile gittiğin çanakkale yolculuğundan bahsetmişsin ve motor süper demişsin.Öncelikle hiç bir art niyetim yok cbr125 düşmanıda değilim alan güle güle kullansın bende de keeway 150 var kıyaslayamam bile sonuçta Honda kalitesi tabiyki. Motor olarak çin mallarında daha güçlü ve istenileni verebilecek bir motor kuşkusuz ama görüntü bence iyi değil bu da benim fikrim. İyi motorlara sahip kişilerin düşük güçtekileri küçümsemesi bana göre motorcu ahlakına ve ruhuna sığmaz o konuda hem fikiriz ... Gelelim 600 bandit le bu motorun yoldaki olayına , demişsinki arkada kalmadı bile. 16 senelik motorcu olduğunu yazmışsın ( umarım yanlış okumadım yada yanlış hatırlamadım ) benden daha tecrübelisin senin yarın kadarım, 1000cc motorum olmadı uzun süre kullanmışlığımda yok , sahip olduğum en iyi motorum kawasaki ZX6R onuda evlenince satmak zorunda kaldım ( ama yenisi gelecek eveeet gelecek oleeeyy ) gelelim sana soruma ( 2 tanecik )
1- cbr125 i genelde yeni başlayanlar ve racing tarzına gönül verenler alıyor , sence bu arkadaşlara 600cclik bir motora kafa tutabildiğini açıklamak yerinde bir olaymı senin gibi bir tecrübeli kişi olarak, zaten bu motoru limitlerini zorlayarak kullanman normal çünkü sen tecrübelisin , kaldıki sen inanıyormusun bu güç dengesizliğinde cbr 125in arkada kalmadığına ( 600cc deki arkadaş gazı pek sıkmamış ) süper bir motor ve 2 kişiyi çok rahat taşıyabildiğine göre yüksek cc deki motorları satıp bu motordan alsak pişman olmazmıyız yada sen 1000RR ını garaja çekip bu motora razı olurmusun , bunun dışında rahat kullanımı olan bir motor olduğuna itirazım yok nedemek istediğimi anladığını umuyorum...
2-BU soru daha kişisel .... Bu motorun eşinin olduğunu söylüyorsun. Evlenmeden öncede eşin motorcumuydu yoksa sonradan senmi yaptın. Eyer sonradan motorcu yaptıysan bunun formülü nedir banada söyle benimde eşimi bir an önce motorcu yapmam lazıııııııımmmmmmm..
teşekkür ederim ............................:rendeer: