s.a. arkadaşlar..
cbr125 almayı düşünüyorum..bir motor buldum 2008 model, km si 10bin altında, performans egzozu var ama iki kere durduğu yerden yatması varmış...hareket halindeyken düşmedi kesinlikle diyor...bundan dolayıda birkaç yerinde çizikleri varmış...onun dısında hiçbir sorunu yok tertemiz diyor sahibi..ben henüz görmedim motoru....fiyatına da 3500 diyor..paraya ihtiyacı varmış...
siz ne dersiniz bu motora..iki kere düşmesi ve çiziklerinin olması beni biraz düşündürmeli mi yoksa bu paraya düşünmeden almalı mıyım?..veya en azından gidip bakıp bir ustaya göstermeye değer mi? eğer usta derseki bir sorun yok bu motorda, bu fiyata bu motoru kaçırmamalı mıyım?

not: hiç motor tecrübem yok..bir kere arkadasın cbr motosikletine oturmuştum durduğu yerde

)) haa birde direksiyon sınavında scooter ile bir tur atmıştım

))