Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
[B' Alıntı:
beykurt;2018694]Bak benim avatar direk o motor:) ben bizzat bindim gördüm:mrgreen: tıpkısının aynısının fotokopisi:p tek fiziksel fark ön farlar diyeyim:)[[/B]COLOR="Silver"]

hadiya hayallerim yıkıldı :) halbu ki avatarda kaslı duruyor. 1.80 67 kg yım boydan sırıtıyor cbr :)
teşekkürler :)


@sArSıLmAz__
teşekkürler :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
benim motoru vereyim sana:queen::queen:

karaman uzak yaw:))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:49 ----------

[B' Alıntı:
beykurt;2018694]Bak benim avatar direk o motor:) ben bizzat bindim gördüm:mrgreen: tıpkısının aynısının fotokopisi:p tek fiziksel fark ön farlar diyeyim:)[[/B]COLOR="Silver"]

hadiya hayallerim yıkıldı :) halbu ki avatarda kaslı duruyor. 1.80 67 kg yım boydan sırıtıyor cbr :)
teşekkürler :)


@sArSıLmAz__
teşekkürler :)

eet sana gitmez o motor ya::)
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
İstanbul Avrupa yakasındaki arkadaşlar bir akşam toplanalım da CBR şov yapalım asfaltta. Ne dersiniz ?
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
merhaba arkadaşlar bayadır yazamıyodum nasip olursa bu hafta içinde memleketime gitcem 450-500 km lik yol cıbırla beni bekliyo.Uzun yolda yeni halini deneme fırsatım olcak inş.Motor yeni yaapıldı lastikleride değiştirdim inş kazasız belasız bi yolculuk yapcaz.Şuana kadar hiç bi sorun vermedi çok şükür.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
merhaba arkadaşlar bayadır yazamıyodum nasip olursa bu hafta içinde memleketime gitcem 450-500 km lik yol cıbırla beni bekliyo.Uzun yolda yeni halini deneme fırsatım olcak inş.Motor yeni yaapıldı lastikleride değiştirdim inş kazasız belasız bi yolculuk yapcaz.Şuana kadar hiç bi sorun vermedi çok şükür.

hadi bakalım kazasız belasız yolculuklar emre kardeşim.kendine çok dikkat et tamam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:47 ----------

Arkadaşlar aradığım özelliklerde motor buldum.Sahibiyle görüştüm.ayın 14 ünde istanbula gidip motoru alacağım.Ustaya gösterdikten sonra tabi:) motorun ilanını vereyim size.bakın bakalım nasıl özellikleri.Ekstraları falan olduğundan hoşuma gitti.fiyatı da 3800 e cektik.
Bi de sormak istediğim ben motoru üstüme alacağım için ne kadar bir ödeme yapmam gerekecek.Ona göre para ayalayacağım.İlginize teşekkür ederim arkadaşlar:rendeer:
http://www.sahibinden.com/2008_mode...i_cbr_125-56WQQaXQQ17037210WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
merhaba arkadaşlar bayadır yazamıyodum nasip olursa bu hafta içinde memleketime gitcem 450-500 km lik yol cıbırla beni bekliyo.Uzun yolda yeni halini deneme fırsatım olcak inş.Motor yeni yaapıldı lastikleride değiştirdim inş kazasız belasız bi yolculuk yapcaz.Şuana kadar hiç bi sorun vermedi çok şükür.

dostum sen de benım gibi motor yaptırdın çok uzun zamanda olmadı..motoru açmadan uzun yolda sıkıntı yapmasın yüksek hızlara çıkamıcan 500 km de sorun olmasın sonra.. bende izmire gitcektim ama vazgeçtim kamil koç amcaya döndüm :D
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
hadi bakalım kazasız belasız yolculuklar emre kardeşim.kendine çok dikkat et tamam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:47 ----------

Arkadaşlar aradığım özelliklerde motor buldum.Sahibiyle görüştüm.ayın 14 ünde istanbula gidip motoru alacağım.Ustaya gösterdikten sonra tabi:) motorun ilanını vereyim size.bakın bakalım nasıl özellikleri.Ekstraları falan olduğundan hoşuma gitti.fiyatı da 3800 e cektik.
Bi de sormak istediğim ben motoru üstüme alacağım için ne kadar bir ödeme yapmam gerekecek.Ona göre para ayalayacağım.İlginize teşekkür ederim arkadaşlar:rendeer:
http://www.sahibinden.com/2008_mode...i_cbr_125-56WQQaXQQ17037210WQQpXQQdisplayitem

Teşekkür ederim beykurt sağol dikkat etcez inş. Motorda cidden güzelmiş hayırlısı ile alırsın inş :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:23 ----------

dostum sen de benım gibi motor yaptırdın çok uzun zamanda olmadı..motoru açmadan uzun yolda sıkıntı yapmasın yüksek hızlara çıkamıcan 500 km de sorun olmasın sonra.. bende izmire gitcektim ama vazgeçtim kamil koç amcaya döndüm :D

Sende haklısın tabi ben o yüzden baya bi istanbulda kaldım hergün yol yaptım.Servise sordum uzun yol yapcam yüksek devir bi sorun olurmu diye olmaz dediler piston değişmediki o yüzden sorun olmaz denildi.Buralarda gezerken yüksek devirlere de cıktım E-5 te bi sorun olmadı çok şükür.( Yüksek devir dediğim 10000 devir. )kırmızı çizgiye zaten getirmiyom motoru.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
benim piston değişti fazla gazlayamıom zaten motor zorlanıyo yüksek devirlere cıkarken şöyle bi 500 km falan olsun sibop ayarınıd ayaptırcam o zaman eski günlere döncem :)
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
slmm cbrr cemattı

cbrım 4 senelık sıfır aldıgımda suan 15200 km de gecen aküsü tamemn uf oldu arkadaslar
acaba sizin aküler ne kadar götürdüü orfınal aküsü
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
merhaba arkadaşlar bayadır yazamıyodum nasip olursa bu hafta içinde memleketime gitcem 450-500 km lik yol cıbırla beni bekliyo.Uzun yolda yeni halini deneme fırsatım olcak inş.Motor yeni yaapıldı lastikleride değiştirdim inş kazasız belasız bi yolculuk yapcaz.Şuana kadar hiç bi sorun vermedi çok şükür.

hadi emre yolun açık olsun arkadaş sağ salim gidersin inşallah memleketine bende malatyaya gidecektim biraz işim çıktı erteledim benım yolum 300 km yola çıkmadan bir bellik almayı düşünüyorum bel ağrısını baya azaltıyormuş tavsiye ederim.

slmm cbrr cemattı

cbrım 4 senelık sıfır aldıgımda suan 15200 km de gecen aküsü tamemn uf oldu arkadaslar
acaba sizin aküler ne kadar götürdüü orfınal aküsü


valla usta bende sıfır aldım 3800 kmde falan benım akü öldü iki kez üst üste 20 gün kadar yattı ikinci yatışında kendini toparlayamadı ama honda sağolsun hemen yenisi verdi garantiye bile almadan :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
valla usta bende sıfır aldım 3800 kmde falan benım akü öldü iki kez üst üste 20 gün kadar yattı ikinci yatışında kendini toparlayamadı ama honda sağolsun hemen yenisi verdi garantiye bile almadan :)

benimkide 500km de bitti. motorumu bir ay uzak kalmısdım geldiğimde akü şarz tutmuyodu kendi ihmalim yüzünden akü öldü :pr:
ama honda (kusadası mnr) garanti ye bile işlemeden yenisini verdi ( orj. akü: 230tl):queen::bounce:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
orjinal akü burda 140 dediler usta orda öyleyse hemen akü işine girelim :D iki akü var dedi orjinal olmayan 60 dedi orjinali 140 dedi :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
s.a. arkadaşlar..
cbr125 almayı düşünüyorum..bir motor buldum 2008 model, km si 10bin altında, performans egzozu var ama iki kere durduğu yerden yatması varmış...hareket halindeyken düşmedi kesinlikle diyor...bundan dolayıda birkaç yerinde çizikleri varmış...onun dısında hiçbir sorunu yok tertemiz diyor sahibi..ben henüz görmedim motoru....fiyatına da 3500 diyor..paraya ihtiyacı varmış...
siz ne dersiniz bu motora..iki kere düşmesi ve çiziklerinin olması beni biraz düşündürmeli mi yoksa bu paraya düşünmeden almalı mıyım?..veya en azından gidip bakıp bir ustaya göstermeye değer mi? eğer usta derseki bir sorun yok bu motorda, bu fiyata bu motoru kaçırmamalı mıyım? :)
not: hiç motor tecrübem yok..bir kere arkadasın cbr motosikletine oturmuştum durduğu yerde:))) haa birde direksiyon sınavında scooter ile bir tur atmıştım:)))
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
41
ya bu cbr nasıl telaffuz ediliyor? ce-be-re diye mi si-bi-ar diye mi ?

birde repsol ile düz renk arasında sadece renk farkı var dimi? teknik özellikler değişmiyor yani?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
sen nasıl hangi dilde telfuz etmek istersen öyle et,sonuçta evrensel :)

Repsol sadece renktir
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
s.a. arkadaşlar..
cbr125 almayı düşünüyorum..bir motor buldum 2008 model, km si 10bin altında, performans egzozu var ama iki kere durduğu yerden yatması varmış...hareket halindeyken düşmedi kesinlikle diyor...bundan dolayıda birkaç yerinde çizikleri varmış...onun dısında hiçbir sorunu yok tertemiz diyor sahibi..ben henüz görmedim motoru....fiyatına da 3500 diyor..paraya ihtiyacı varmış...
siz ne dersiniz bu motora..iki kere düşmesi ve çiziklerinin olması beni biraz düşündürmeli mi yoksa bu paraya düşünmeden almalı mıyım?..veya en azından gidip bakıp bir ustaya göstermeye değer mi? eğer usta derseki bir sorun yok bu motorda, bu fiyata bu motoru kaçırmamalı mıyım? :)
not: hiç motor tecrübem yok..bir kere arkadasın cbr motosikletine oturmuştum durduğu yerde:))) haa birde direksiyon sınavında scooter ile bir tur atmıştım:)))

ustaya göster geçer not verirse al 3500e egzozlu motor alıyorsun hemde honda cbr daha ne olsun:cat:bu motoru alırken bende en başta çok seçici davranmıştım ve 3000kmde 3 aylık motor almıştım gördümkü korkulacak bir motor değil...kazası veya ciddi bir değişeni yoksa kaçırma derim ilk motorun olucaksa biraz dikkatli kullanarak sorunsuz alışabileceğin bir geçiş motorudur:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst