Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
emre hadi geçmiş olsun sevindim bu kadar çabuk yapıldığına inşallah bi daha olmaz ben en az 2 hafta sürer diyordum
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun. :rendeer:Lakin şanzımandan ses geliyo boşa atınca ses kesiliyo 1 takınca hafif bi sürtünme sesi var.Onu pazartesi göstercem.Lastik daha almadım Mert sadece arkayı değiştircem gibi ön teker daha iş görür dedi servis.Evet 500 km civarı yol yapcam ama haftaya gidecem gibi motoru denemek istiyorum.Arka bu yaza kadar idare ederdi ama kalın tekerle motoru yormak istemiyorum artık.Pirelli sport demonu 184Tl ye bi yerde peşin fiyatına taksitli olarak buldum.Kredi kartının hesap kesim tarihi bitsin hemen alcam.

atmaca_35 dışarda fiyat daha ucuzdur tabi, 1 sene fln motor servis yüzü göremez bende olmusken servisinde olsun diye istemiştim nede olsa yürüyen aksam

İşte bUnlarda resimler servisten cıktıkan sonra güzelce yıkadım.
1177f2g.jpg

2iay5mp.jpg
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
emre kardeş gözün aydın
mert benim motor repsol o kafa grenajı renk uyumunu bozar ama senin kırmızı cbr ye çok güzel olur...

bende öyle düşünmüştüm bekir eğer çok para gitmezse olabilir yani. sonra benım motordan çıkan parçaları burdan satsam zararımı çıkarırım belki kara bile geçerim :p :)

Teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun. :rendeer:Lakin şanzımandan ses geliyo boşa atınca ses kesiliyo 1 takınca hafif bi sürtünme sesi var.Onu pazartesi göstercem.Lastik daha almadım Mert sadece arkayı değiştircem gibi ön teker daha iş görür dedi servis.Evet 500 km civarı yol yapcam ama haftaya gidecem gibi motoru denemek istiyorum.Arka bu yaza kadar idare ederdi ama kalın tekerle motoru yormak istemiyorum artık.Pirelli sport demonu 184Tl ye bi yerde peşin fiyatına taksitli olarak buldum.Kredi kartının hesap kesim tarihi bitsin hemen alcam.

emre belki daha parçalar yeni takıldığı için zamanla geçebilir ama yinede sen yarın göster tabi. valla bende yeterince araştırdım lastikleri ama metzeller ile pirelli sport demon arasında kaldım bakalım ben 110-70 almayı düşünüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------


usta bunlar neden hep 10 € falan diyor eğer öyeyse hepsini alalım burda 5 katına satarız :)
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
pek eBay dan anlamam ama yazanlar gerçek fiyatları sanırım yanındakıde kargo...eğer bunlar gerçek fiyatlarıysa yuh diyorum burda 50 liralık parça orda 5€...
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
pek eBay dan anlamam ama yazanlar gerçek fiyatları sanırım yanındakıde kargo...eğer bunlar gerçek fiyatlarıysa yuh diyorum burda 50 liralık parça orda 5€...
Yok bunlar açık arttırma başlangıt fiyatları bunlar teklifte bulunuyorsunuz bi süre kımse teklif yapmazsa parca sızın oluyor :cherry:
Bilgidim kadarıylada 200€ yada 300$ üstü baska ülkelerden alışveriş yaparsanız gümrüge tabi oluyormuş ve +18 KDV alıyorlarmiş.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------

Birde Böyle yabancı siteleri ziyaret ediyorsanız Google Chrome kullanmanızı tavsite ederim siteyi Türkçe'ye çeviriyor.Hemde Mozilla Firefox dan daha az ram harcıyor :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
güzel görünüyor halil benım motora yapsak nasıl olur eğer makul bir fiyat olursa sana kolada içiririm baklavada yediririm hatta buraya gelirsen kebap bile yediririm yani :D:D

Mert ne kadar parayı gözden çıkardın o da var. sadece ön cam 100 lira Türkiyede. yurtdışında da 35 euro civarı.

şimdi sen 200 pounda yakın bir fiyat gözden çıkaracaksın ki adam TR ye yollasın. 50 pound da kargo ister hiç istemezse


şöyle bir kaç gün bekleyelim 2-3 gün kala ben adama mesaj atarım TR ye gönderiyormu diye
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
emre belki daha parçalar yeni takıldığı için zamanla geçebilir ama yinede sen yarın göster tabi. valla bende yeterince araştırdım lastikleri ama metzeller ile pirelli sport demon arasında kaldım bakalım ben 110-70 almayı düşünüyorum

inş dediğin gibidir mert motorda vibrasyon arttı gibi aldığım gün biraz dolandıktan sonra E5 e çıktım 9000 devre fln cıkmıstım oturduğum yerlere masaj yaptı resmen.Yarın havada iyi olursa yağmur yağmazsa götürecem.Bende 110/70 almayı düşünüyom
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bugün ışıklara yaklaşırken 100 lük cub gördüm. neyse durduk yanyana baktım tam kıvama gelmiş eleman, ışık yandı ben 2 saniye az gazladım eleman tam gaza geldi ben kökleyince gazı 2 ye taktığımda fark 3 metre olmuştu:queen: sonra gelemedi tabi:queen: yahu mobese kameraları döşemişler fazla da basamıyorum artık. arkamdan yazıyorlarmıdır acaba:queen:

100 lükle yarışıyor demeyin pejoya bile gözdağı verdiğim olmuştur:queen:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
bugün ışıklara yaklaşırken 100 lük cub gördüm. neyse durduk yanyana baktım tam kıvama gelmiş eleman, ışık yandı ben 2 saniye az gazladım eleman tam gaza geldi ben kökleyince gazı 2 ye taktığımda fark 3 metre olmuştu:queen: sonra gelemedi tabi:queen: yahu mobese kameraları döşemişler fazla da basamıyorum artık. arkamdan yazıyorlarmıdır acaba:queen:

100 lükle yarışıyor demeyin pejoya bile gözdağı verdiğim olmuştur:queen:

hahahaha ii yapmışın haddini bilsin.... bende connect tokatladıydım eleman kıl kıl bakıp gaz veriodu dizelin sesi kafamı ağrıtmaya başlamıştı ki yeşil yandı :)
bu arada parçaların parasını verdim haftasonu kısmetse toplanıyo motorum
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
hahahaha ii yapmışın haddini bilsin.... bende connect tokatladıydım eleman kıl kıl bakıp gaz veriodu dizelin sesi kafamı ağrıtmaya başlamıştı ki yeşil yandı :)
bu arada parçaların parasını verdim haftasonu kısmetse toplanıyo motorum

iyi hadi hayırlı olsun.

bugün pc de bir kask gördüm kaskın arkasında arkadan gelenlere gıcık bir smiley tarzında karikatür vardı var mı acaba böyle komik desenli kask:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------

Stickers_Bye.jpg


şuna benzer olabilir:mrgreen:

nasıl kodum gibisinden:queen:

sonra adam inip bi güzel zopalıyormuş:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------

flames_helmet_back.jpg


dennis7full.jpg


w.skipper_helmet_back_copy.jpg


les-aterliers-ruby-sponge-bob-helmet-front.jpg


Hel-049.jpg


helmet_main.jpg


misano_rossi_helmet.jpg


coolest_helmet.jpg


bunlarda biraz çocukça, orta karar olmalı ne çok ağır olmalı nede hafif. adamların sonra zoruna gider kavga filan:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

rossinin eşşeği de olabilir.


Boşnak Semko yapabilir belki bunlardan
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
slm arkadaşlar nasılsınız.iyisinizdir umarım:) yaz geliyor ve belki bir buçuk sene önce beni hatırlayanlar varsa yazmıştım para biriktiriyorum 2010 şubat sonu-yaz başı arası cbr 125 almayı planlıyorum diye.şimdi paraıy tamamladım.(Ne azim dimi bir bucuk senedir para biriktiriyorum)Üniversite okuduğumdan biraz zor oldu biriktirmek ama bi şekilde sıktım kendimi biriktirdim.şimdi motor arayışlarına başladım.inşallah aradığım özelliklerde cbr125 bulur ve alırım.Hayırlısı inşallah.
Aradığım özellikleri merak eden olursa yazayım:) 2008 model olsun istiyorum(arka taraf rengi kırımızı olduğundan hoş oluyor:)) 10000 km civarı kırmızı renk yada siyah renk.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum:)
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
halilim kasklar güzelmiş,valla ben daha önce hızlı zamanlarımda senin yarıştığın gibi çok cup ve şu mondial 125 lerle kapıştım arabalarla kapıştım ama artık kimseyle kapışmıyorum çnkü adamlar cup mup dinlemiyolar manyak hızlı makinalar yapıyolar cbr nin yakalaması mümkün değil ama dün itibariyle kuzenimle ortaklaşa aldığımız Aprilia rs 125 motorumuzla artık o motorlar yanımızdan bile geçemez,zaten bu motorlada o motorlara kafa tutmam :cherry: bizim cbr ler 13.2 beygir ama aprilia ya baktım 34 beygir vede turbolu 6000 devirden sonra motoru zaptedebilene aşk olsun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------

slm arkadaşlar nasılsınız.iyisinizdir umarım:) yaz geliyor ve belki bir buçuk sene önce beni hatırlayanlar varsa yazmıştım para biriktiriyorum 2010 şubat sonu-yaz başı arası cbr 125 almayı planlıyorum diye.şimdi paraıy tamamladım.(Ne azim dimi bir bucuk senedir para biriktiriyorum)Üniversite okuduğumdan biraz zor oldu biriktirmek ama bi şekilde sıktım kendimi biriktirdim.şimdi motor arayışlarına başladım.inşallah aradığım özelliklerde cbr125 bulur ve alırım.Hayırlısı inşallah.
Aradığım özellikleri merak eden olursa yazayım:) 2008 model olsun istiyorum(arka taraf rengi kırımızı olduğundan hoş oluyor:)) 10000 km civarı kırmızı renk yada siyah renk.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum:)

beykurt kardeşim cbr 125 çok iyi bi tercih,bu motor için 10.000 km hiçbişey,adanada 50.000 km de bile cbr kullanan var ve çocuk sadece motoru bakıma götürüyo motor birgün arıza vermedi,kullanan sürücünün temiz kullanması önemli,inşallah istediğin gibi bi motor bulursun sana şimdiden kazasız sürüşler...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
halilim kasklar güzelmiş,valla ben daha önce hızlı zamanlarımda senin yarıştığın gibi çok cup ve şu mondial 125 lerle kapıştım arabalarla kapıştım ama artık kimseyle kapışmıyorum çnkü adamlar cup mup dinlemiyolar manyak hızlı makinalar yapıyolar cbr nin yakalaması mümkün değil ama dün itibariyle kuzenimle ortaklaşa aldığımız Aprilia rs 125 motorumuzla artık o motorlar yanımızdan bile geçemez,zaten bu motorlada o motorlara kafa tutmam :cherry: bizim cbr ler 13.2 beygir ama aprilia ya baktım 34 beygir vede turbolu 6000 devirden sonra motoru zaptedebilene aşk olsun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------



beykurt kardeşim cbr 125 çok iyi bi tercih,bu motor için 10.000 km hiçbişey,adanada 50.000 km de bile cbr kullanan var ve çocuk sadece motoru bakıma götürüyo motor birgün arıza vermedi,kullanan sürücünün temiz kullanması önemli,inşallah istediğin gibi bi motor bulursun sana şimdiden kazasız sürüşler...

evet haklısın çok sağlam motorlar bunlar:cat: forumu hergün okuyorum da fazla yardım edebileceğim konu olmadığından az ecvap yazıyorum.artık cbr sahibi olunca bıkçaksınız bnden:queen: zaten eğitim gereği her saniye bilgisayar başındayım:mrgreen::mrgreen::mrgreen: nys vize haftam bu hafta fazla takılmayayım bugünlük:) hadi herkes Allah'a emanet olsun kendinize iyi bakın arkadaşlar
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
halilim kasklar güzelmiş,valla ben daha önce hızlı zamanlarımda senin yarıştığın gibi çok cup ve şu mondial 125 lerle kapıştım arabalarla kapıştım ama artık kimseyle kapışmıyorum çnkü adamlar cup mup dinlemiyolar manyak hızlı makinalar yapıyolar cbr nin yakalaması mümkün değil ama dün itibariyle kuzenimle ortaklaşa aldığımız Aprilia rs 125 motorumuzla artık o motorlar yanımızdan bile geçemez,zaten bu motorlada o motorlara kafa tutmam :cherry: bizim cbr ler 13.2 beygir ama aprilia ya baktım 34 beygir vede turbolu 6000 devirden sonra motoru zaptedebilene aşk olsun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------



beykurt kardeşim cbr 125 çok iyi bi tercih,bu motor için 10.000 km hiçbişey,adanada 50.000 km de bile cbr kullanan var ve çocuk sadece motoru bakıma götürüyo motor birgün arıza vermedi,kullanan sürücünün temiz kullanması önemli,inşallah istediğin gibi bi motor bulursun sana şimdiden kazasız sürüşler...
hayırlı olsun aprillia
aprillia görsem yolumu değiştiririm:mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
slm arkadaşlar nasılsınız.iyisinizdir umarım:) yaz geliyor ve belki bir buçuk sene önce beni hatırlayanlar varsa yazmıştım para biriktiriyorum 2010 şubat sonu-yaz başı arası cbr 125 almayı planlıyorum diye.şimdi paraıy tamamladım.(Ne azim dimi bir bucuk senedir para biriktiriyorum)Üniversite okuduğumdan biraz zor oldu biriktirmek ama bi şekilde sıktım kendimi biriktirdim.şimdi motor arayışlarına başladım.inşallah aradığım özelliklerde cbr125 bulur ve alırım.Hayırlısı inşallah.
Aradığım özellikleri merak eden olursa yazayım:) 2008 model olsun istiyorum(arka taraf rengi kırımızı olduğundan hoş oluyor:)) 10000 km civarı kırmızı renk yada siyah renk.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum:)

İnş istediğin gibi bi motor bulursun kardeşim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst