arkadaslar motorumu satıyorum motorculuğuda bırakıyorum ilgilenen olursa
http://www.sahibinden.com/2005_repsol-42WQQaXQQ23296571WQQpXQQdisplayitem
Vaybe topiğimize bak 975 sayfa ya ulaşmışEfsane motor efsane özledim valla :salut:
Görkem 1000 sayfaya ulaşınca bi tatlısını yiyelim topiğin![]()
arkadaslar motorumu satıyorum motorculuğuda bırakıyorum ilgilenen olursa
http://www.sahibinden.com/2005_repsol-42WQQaXQQ23296571WQQpXQQdisplayitem
beyler herkes lastik konusunda bi muammada kalmış (pirelli ve metzeler) ama ben lastik almadan önceki yaptığım araştırmalarla ilgili sizlere bir iki şey daha söyliym: pirellininde metzelerinde kalitesi tartışılmaz ama metzeler yurtdışından geliyor ithal lastikdir,pirelli ise inovanın irc nin (böylemi yazılıyo bilmiyorum) fabrikasında Türkiyede üretiliyo demişti burdaki lastikçiler ama sonuçta pirelli kalitesi standardının dışına çıkacaklarını sanmıyorum,ben sadece arka teker aldım metzeler aldım şimdilerde bide ön teker düşünüyorum ama dediğiniz gibi metzelerin 90-80 ebatları yoksa takım olmaz,eğer ön arka almayı düşünüyosanız tabiki takım olsun pirelli alın derim...
senin için hayırlısı neyse o olsun mantıklı alıcılar varsa zaten seni seçeceklerdir:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------
bir dilimde ben isterim...1 yıl olucak cbrlanalı:cherry:
beyler herkes lastik konusunda bi muammada kalmış (pirelli ve metzeler) ama ben lastik almadan önceki yaptığım araştırmalarla ilgili sizlere bir iki şey daha söyliym: pirellininde metzelerinde kalitesi tartışılmaz ama metzeler yurtdışından geliyor ithal lastikdir,pirelli ise inovanın irc nin (böylemi yazılıyo bilmiyorum) fabrikasında Türkiyede üretiliyo demişti burdaki lastikçiler ama sonuçta pirelli kalitesi standardının dışına çıkacaklarını sanmıyorum,ben sadece arka teker aldım metzeler aldım şimdilerde bide ön teker düşünüyorum ama dediğiniz gibi metzelerin 90-80 ebatları yoksa takım olmaz,eğer ön arka almayı düşünüyosanız tabiki takım olsun pirelli alın derim...
beyler herkes lastik konusunda bi muammada kalmış (pirelli ve metzeler) ama ben lastik almadan önceki yaptığım araştırmalarla ilgili sizlere bir iki şey daha söyliym: pirellininde metzelerinde kalitesi tartışılmaz ama metzeler yurtdışından geliyor ithal lastikdir,pirelli ise inovanın irc nin (böylemi yazılıyo bilmiyorum) fabrikasında Türkiyede üretiliyo demişti burdaki lastikçiler ama sonuçta pirelli kalitesi standardının dışına çıkacaklarını sanmıyorum,ben sadece arka teker aldım metzeler aldım şimdilerde bide ön teker düşünüyorum ama dediğiniz gibi metzelerin 90-80 ebatları yoksa takım olmaz,eğer ön arka almayı düşünüyosanız tabiki takım olsun pirelli alın derim...
evet bende takım alıyım dedim masraf yapmısken tam masraf oldu.Pirelli sport demon alıyım dedim onun ön tekere göre olanı yok.Arkaya sport demon önede mt75 alıyım diye düşünüyodum.Amcam alacaksan takım al diyor.Sizce napıyım arkadaşlar arkaya sport demon öne mt75 mi alıyım yoksa iki tekerede mi mt75 alıyım.Mt75in arkaya olan ebatıda (100)110/80 var 110/70 yok.Sizce yatarken bunun bi dezavantajı olurmu.Yardımınıza ihtiyacım var ona göre sipariş etcemale:
r:
Başka bildiğiniz modeller varsa onlarada bakabilirim.
arkadaslar ayrıca motorumun tüm ağır bakımlarını yaptırıp satıyorum hatta şu anda tamircimin bilgisayarından bağlanıyorum...debriyaj balatası contaları egzantrik zinciri sibop lastikleri ve tüm sezon hazırlık temizliklrini yaptırıyorum masrafım 530 lira![]()
arkadaşllar ebay da 2010 cbr 125 far ve kafa grenajları satan biri var. isterseniz bir ilgilenin. alan kişiden bol miktarda kola içerim yalnız ona göre:cherry:
![]()
kargosu çok tutar. her parçayı ayrı ayrı satıyor. far ayrı küçük park farı varmış ayrı rüzgar camı ayrı bir de çerçeve plastik ayrı satıyor.
Türkiye de nekadar acaba servisten alsak 1000 lira tutar mı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------
bu adam motoru parçalayıp satıyor fiyatı da çok uygun çoğu parça mevcut. sabırsızlananlara linki atcağım azz soonnraaaa:mrgreen:
fakat adamla mesajlaşmam lazım Tr ye yolluyormu
Arkadaşlar motoru bugün aldım.Yaklasık 1 aydır kullanamama hasreti bugün sona erdi.Motor gayet güzel olmus arka kalın teker olmasına rağmen sanki ön kaldırcak gibi oluyo bazen.Aldıktan sonrada temizledim güzelcene pasparlak oldu.Özlemişim keretayı.