Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Vaybe topiğimize bak 975 sayfa ya ulaşmış :) Efsane motor efsane özledim valla :salut:

Görkem 1000 sayfaya ulaşınca bi tatlısını yiyelim topiğin :p
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaslar motorumu satıyorum motorculuğuda bırakıyorum ilgilenen olursa
http://www.sahibinden.com/2005_repsol-42WQQaXQQ23296571WQQpXQQdisplayitem

senin için hayırlısı neyse o olsun mantıklı alıcılar varsa zaten seni seçeceklerdir:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

Vaybe topiğimize bak 975 sayfa ya ulaşmış :) Efsane motor efsane özledim valla :salut:

Görkem 1000 sayfaya ulaşınca bi tatlısını yiyelim topiğin :p

bir dilimde ben isterim...1 yıl olucak cbrlanalı:cherry:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
beyler herkes lastik konusunda bi muammada kalmış (pirelli ve metzeler) ama ben lastik almadan önceki yaptığım araştırmalarla ilgili sizlere bir iki şey daha söyliym: pirellininde metzelerinde kalitesi tartışılmaz ama metzeler yurtdışından geliyor ithal lastikdir,pirelli ise inovanın irc nin (böylemi yazılıyo bilmiyorum) fabrikasında Türkiyede üretiliyo demişti burdaki lastikçiler ama sonuçta pirelli kalitesi standardının dışına çıkacaklarını sanmıyorum,ben sadece arka teker aldım metzeler aldım şimdilerde bide ön teker düşünüyorum ama dediğiniz gibi metzelerin 90-80 ebatları yoksa takım olmaz,eğer ön arka almayı düşünüyosanız tabiki takım olsun pirelli alın derim...
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
beyler herkes lastik konusunda bi muammada kalmış (pirelli ve metzeler) ama ben lastik almadan önceki yaptığım araştırmalarla ilgili sizlere bir iki şey daha söyliym: pirellininde metzelerinde kalitesi tartışılmaz ama metzeler yurtdışından geliyor ithal lastikdir,pirelli ise inovanın irc nin (böylemi yazılıyo bilmiyorum) fabrikasında Türkiyede üretiliyo demişti burdaki lastikçiler ama sonuçta pirelli kalitesi standardının dışına çıkacaklarını sanmıyorum,ben sadece arka teker aldım metzeler aldım şimdilerde bide ön teker düşünüyorum ama dediğiniz gibi metzelerin 90-80 ebatları yoksa takım olmaz,eğer ön arka almayı düşünüyosanız tabiki takım olsun pirelli alın derim...

Ben Pirelli Sport Demon kullandım çok memnundum :cat: tavsiye ederim....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:57 ----------

senin için hayırlısı neyse o olsun mantıklı alıcılar varsa zaten seni seçeceklerdir:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------



bir dilimde ben isterim...1 yıl olucak cbrlanalı:cherry:

Olur yeriz.... Allah CBR ını sattırmasın :)
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
beyler herkes lastik konusunda bi muammada kalmış (pirelli ve metzeler) ama ben lastik almadan önceki yaptığım araştırmalarla ilgili sizlere bir iki şey daha söyliym: pirellininde metzelerinde kalitesi tartışılmaz ama metzeler yurtdışından geliyor ithal lastikdir,pirelli ise inovanın irc nin (böylemi yazılıyo bilmiyorum) fabrikasında Türkiyede üretiliyo demişti burdaki lastikçiler ama sonuçta pirelli kalitesi standardının dışına çıkacaklarını sanmıyorum,ben sadece arka teker aldım metzeler aldım şimdilerde bide ön teker düşünüyorum ama dediğiniz gibi metzelerin 90-80 ebatları yoksa takım olmaz,eğer ön arka almayı düşünüyosanız tabiki takım olsun pirelli alın derim...

evet bende takım alıyım dedim masraf yapmısken tam masraf oldu.Pirelli sport demon alıyım dedim onun ön tekere göre olanı yok.Arkaya sport demon önede mt75 alıyım diye düşünüyodum.Amcam alacaksan takım al diyor.Sizce napıyım arkadaşlar arkaya sport demon öne mt75 mi alıyım yoksa iki tekerede mi mt75 alıyım.Mt75in arkaya olan ebatıda (100)110/80 var 110/70 yok.Sizce yatarken bunun bi dezavantajı olurmu.Yardımınıza ihtiyacım var ona göre sipariş etcem :pale: :pr:

Başka bildiğiniz modeller varsa onlarada bakabilirim.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
beyler herkes lastik konusunda bi muammada kalmış (pirelli ve metzeler) ama ben lastik almadan önceki yaptığım araştırmalarla ilgili sizlere bir iki şey daha söyliym: pirellininde metzelerinde kalitesi tartışılmaz ama metzeler yurtdışından geliyor ithal lastikdir,pirelli ise inovanın irc nin (böylemi yazılıyo bilmiyorum) fabrikasında Türkiyede üretiliyo demişti burdaki lastikçiler ama sonuçta pirelli kalitesi standardının dışına çıkacaklarını sanmıyorum,ben sadece arka teker aldım metzeler aldım şimdilerde bide ön teker düşünüyorum ama dediğiniz gibi metzelerin 90-80 ebatları yoksa takım olmaz,eğer ön arka almayı düşünüyosanız tabiki takım olsun pirelli alın derim...

bu yazın çok geçerli oldu bekir lastik alma arifesinde ben sadece arka lastik alacam ya pirelli sport demon alacam görsellik olarak gerçekten çok hoşuma gitti yada senın lastikten yani metzeller ama 110 70 olması önemli benim viraj yapmayı seviyorum.


evet bende takım alıyım dedim masraf yapmısken tam masraf oldu.Pirelli sport demon alıyım dedim onun ön tekere göre olanı yok.Arkaya sport demon önede mt75 alıyım diye düşünüyodum.Amcam alacaksan takım al diyor.Sizce napıyım arkadaşlar arkaya sport demon öne mt75 mi alıyım yoksa iki tekerede mi mt75 alıyım.Mt75in arkaya olan ebatıda (100)110/80 var 110/70 yok.Sizce yatarken bunun bi dezavantajı olurmu.Yardımınıza ihtiyacım var ona göre sipariş etcem :pale: :pr:

Başka bildiğiniz modeller varsa onlarada bakabilirim.


emre 110-70 olursa virajlarda çok daha iyi olur sen mt75mi alacaksın kesin.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
evet pirelli sport demon görsellik olarak bencede metzelerden güzel duruyor,ayrıcada emre kardeşim pirellinin 110-70 var demekki senin sorduğun yerde o ebattan kalmamış
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
peki öne mt75 arkaya sport demon olurmu arkadaşlar.Sport demonun deseni fln hosuma gidiyo mt75i son çare düşünüyorum.Hayırlısı bakalım.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
eğer takım yapmiycaksanız metzeler öneririm çünkü anes motor hariç hangi motosiklet lastiği satan siteye bakarsanız 110-70 pirelli 150 tl metzeler 280-300 falan vede metzelerin 120-70 vardı bi sitede şimdi baktım bulamadım 420 tl yazmışlardı şok oldum,diğer sitelerde karşılaştırmaya bakın derim ama en ucuz satan anes motor vede kargo ücretsiz...
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
arkadaslar ayrıca motorumun tüm ağır bakımlarını yaptırıp satıyorum hatta şu anda tamircimin bilgisayarından bağlanıyorum...debriyaj balatası contaları egzantrik zinciri sibop lastikleri ve tüm sezon hazırlık temizliklrini yaptırıyorum masrafım 530 lira :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaslar ayrıca motorumun tüm ağır bakımlarını yaptırıp satıyorum hatta şu anda tamircimin bilgisayarından bağlanıyorum...debriyaj balatası contaları egzantrik zinciri sibop lastikleri ve tüm sezon hazırlık temizliklrini yaptırıyorum masrafım 530 lira :)

hocam sen çok ucuza veriyon bu makinayı:cyclopsanyazık olcak o paraya ybr vermezler adama:queen:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ama hala cok pahalı dıye arayan arka ayakları üzerinde yürüyenler var...harry potter ın arabası varya onunla takas edelim diyenler var keşke yüzüme karşı yapsa o teklifi kaskı kafasında parçalasam :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bu motorun piyasasını ister istemez düşürmeyin arkadaşlar:wiinkk: bu motor para etmeyecekte hangisi edecek:silent:hem kalite,hem görünüş,hemde ekonomik ararlar iş paraya gelince ölücülük yapanları hiç sevmem:pr:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşllar ebay da 2010 cbr 125 far ve kafa grenajları satan biri var. isterseniz bir ilgilenin. alan kişiden bol miktarda kola içerim yalnız ona göre:cherry:

%21BpYUwjQBGk%7E$%28KGrHqUH-DEEuOurQR25BLrIcgQ2%28%21%7E%7E_12.JPG

kargosu çok tutar. her parçayı ayrı ayrı satıyor. far ayrı küçük park farı varmış ayrı rüzgar camı ayrı bir de çerçeve plastik ayrı satıyor.

Türkiye de nekadar acaba servisten alsak 1000 lira tutar mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

bu adam motoru parçalayıp satıyor fiyatı da çok uygun çoğu parça mevcut. sabırsızlananlara linki atcağım azz soonnraaaa:mrgreen:

fakat adamla mesajlaşmam lazım Tr ye yolluyormu
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Arkadaşlar motoru bugün aldım.Yaklasık 1 aydır kullanamama hasreti bugün sona erdi.Motor gayet güzel olmus arka kalın teker olmasına rağmen sanki ön kaldırcak gibi oluyo bazen.Aldıktan sonrada temizledim güzelcene pasparlak oldu.Özlemişim keretayı.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
allah bi daha böle şeyler göstermesın emre kazasız sürüşler... bu arada ben sana dedim ya servis dışında da fiyat al die bugun motorun parcalarını sordum sadece parcalara 530 dediler dışarda aynısını 350 ye buldum
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşllar ebay da 2010 cbr 125 far ve kafa grenajları satan biri var. isterseniz bir ilgilenin. alan kişiden bol miktarda kola içerim yalnız ona göre:cherry:

%21BpYUwjQBGk%7E$%28KGrHqUH-DEEuOurQR25BLrIcgQ2%28%21%7E%7E_12.JPG

kargosu çok tutar. her parçayı ayrı ayrı satıyor. far ayrı küçük park farı varmış ayrı rüzgar camı ayrı bir de çerçeve plastik ayrı satıyor.

Türkiye de nekadar acaba servisten alsak 1000 lira tutar mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

bu adam motoru parçalayıp satıyor fiyatı da çok uygun çoğu parça mevcut. sabırsızlananlara linki atcağım azz soonnraaaa:mrgreen:

fakat adamla mesajlaşmam lazım Tr ye yolluyormu

güzel görünüyor halil benım motora yapsak nasıl olur eğer makul bir fiyat olursa sana kolada içiririm baklavada yediririm hatta buraya gelirsen kebap bile yediririm yani :D:D

Arkadaşlar motoru bugün aldım.Yaklasık 1 aydır kullanamama hasreti bugün sona erdi.Motor gayet güzel olmus arka kalın teker olmasına rağmen sanki ön kaldırcak gibi oluyo bazen.Aldıktan sonrada temizledim güzelcene pasparlak oldu.Özlemişim keretayı.

emre hayırlı uğurlu olsun daha 500 km yol gideceksin sanırım. lastik aldınmı sen arkaya. artık vites yükseltip düşürürken artık daha dikkat edersin herhalde :)
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
emre kardeş gözün aydın
mert benim motor repsol o kafa grenajı renk uyumunu bozar ama senin kırmızı cbr ye çok güzel olur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst