emre kardeş gözün aydın
mert benim motor repsol o kafa grenajı renk uyumunu bozar ama senin kırmızı cbr ye çok güzel olur...
Teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun. :rendeer:Lakin şanzımandan ses geliyo boşa atınca ses kesiliyo 1 takınca hafif bi sürtünme sesi var.Onu pazartesi göstercem.Lastik daha almadım Mert sadece arkayı değiştircem gibi ön teker daha iş görür dedi servis.Evet 500 km civarı yol yapcam ama haftaya gidecem gibi motoru denemek istiyorum.Arka bu yaza kadar idare ederdi ama kalın tekerle motoru yormak istemiyorum artık.Pirelli sport demonu 184Tl ye bi yerde peşin fiyatına taksitli olarak buldum.Kredi kartının hesap kesim tarihi bitsin hemen alcam.
http://shop.ebay.co.uk/gazzastripmc...72%3A2471&_ipg=25&_trksid=p3911.c0.m14&_pgn=3
Buda yeni kasanın full listesi
Yok bunlar açık arttırma başlangıt fiyatları bunlar teklifte bulunuyorsunuz bi süre kımse teklif yapmazsa parca sızın oluyor :cherry:pek eBay dan anlamam ama yazanlar gerçek fiyatları sanırım yanındakıde kargo...eğer bunlar gerçek fiyatlarıysa yuh diyorum burda 50 liralık parça orda 5...
güzel görünüyor halil benım motora yapsak nasıl olur eğer makul bir fiyat olursa sana kolada içiririm baklavada yediririm hatta buraya gelirsen kebap bile yediririm yani![]()
emre belki daha parçalar yeni takıldığı için zamanla geçebilir ama yinede sen yarın göster tabi. valla bende yeterince araştırdım lastikleri ama metzeller ile pirelli sport demon arasında kaldım bakalım ben 110-70 almayı düşünüyorum
bugün ışıklara yaklaşırken 100 lük cub gördüm. neyse durduk yanyana baktım tam kıvama gelmiş eleman, ışık yandı ben 2 saniye az gazladım eleman tam gaza geldi ben kökleyince gazı 2 ye taktığımda fark 3 metre olmuştu:queen: sonra gelemedi tabi:queen: yahu mobese kameraları döşemişler fazla da basamıyorum artık. arkamdan yazıyorlarmıdır acaba:queen:
100 lükle yarışıyor demeyin pejoya bile gözdağı verdiğim olmuştur:queen:
hahahaha ii yapmışın haddini bilsin.... bende connect tokatladıydım eleman kıl kıl bakıp gaz veriodu dizelin sesi kafamı ağrıtmaya başlamıştı ki yeşil yandı
bu arada parçaların parasını verdim haftasonu kısmetse toplanıyo motorum
slm arkadaşlar nasılsınız.iyisinizdir umarımyaz geliyor ve belki bir buçuk sene önce beni hatırlayanlar varsa yazmıştım para biriktiriyorum 2010 şubat sonu-yaz başı arası cbr 125 almayı planlıyorum diye.şimdi paraıy tamamladım.(Ne azim dimi bir bucuk senedir para biriktiriyorum)Üniversite okuduğumdan biraz zor oldu biriktirmek ama bi şekilde sıktım kendimi biriktirdim.şimdi motor arayışlarına başladım.inşallah aradığım özelliklerde cbr125 bulur ve alırım.Hayırlısı inşallah.
Aradığım özellikleri merak eden olursa yazayım2008 model olsun istiyorum(arka taraf rengi kırımızı olduğundan hoş oluyor
) 10000 km civarı kırmızı renk yada siyah renk.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum![]()
halilim kasklar güzelmiş,valla ben daha önce hızlı zamanlarımda senin yarıştığın gibi çok cup ve şu mondial 125 lerle kapıştım arabalarla kapıştım ama artık kimseyle kapışmıyorum çnkü adamlar cup mup dinlemiyolar manyak hızlı makinalar yapıyolar cbr nin yakalaması mümkün değil ama dün itibariyle kuzenimle ortaklaşa aldığımız Aprilia rs 125 motorumuzla artık o motorlar yanımızdan bile geçemez,zaten bu motorlada o motorlara kafa tutmam :cherry: bizim cbr ler 13.2 beygir ama aprilia ya baktım 34 beygir vede turbolu 6000 devirden sonra motoru zaptedebilene aşk olsun:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------
beykurt kardeşim cbr 125 çok iyi bi tercih,bu motor için 10.000 km hiçbişey,adanada 50.000 km de bile cbr kullanan var ve çocuk sadece motoru bakıma götürüyo motor birgün arıza vermedi,kullanan sürücünün temiz kullanması önemli,inşallah istediğin gibi bi motor bulursun sana şimdiden kazasız sürüşler...
hayırlı olsun aprilliahalilim kasklar güzelmiş,valla ben daha önce hızlı zamanlarımda senin yarıştığın gibi çok cup ve şu mondial 125 lerle kapıştım arabalarla kapıştım ama artık kimseyle kapışmıyorum çnkü adamlar cup mup dinlemiyolar manyak hızlı makinalar yapıyolar cbr nin yakalaması mümkün değil ama dün itibariyle kuzenimle ortaklaşa aldığımız Aprilia rs 125 motorumuzla artık o motorlar yanımızdan bile geçemez,zaten bu motorlada o motorlara kafa tutmam :cherry: bizim cbr ler 13.2 beygir ama aprilia ya baktım 34 beygir vede turbolu 6000 devirden sonra motoru zaptedebilene aşk olsun:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------
beykurt kardeşim cbr 125 çok iyi bi tercih,bu motor için 10.000 km hiçbişey,adanada 50.000 km de bile cbr kullanan var ve çocuk sadece motoru bakıma götürüyo motor birgün arıza vermedi,kullanan sürücünün temiz kullanması önemli,inşallah istediğin gibi bi motor bulursun sana şimdiden kazasız sürüşler...
slm arkadaşlar nasılsınız.iyisinizdir umarımyaz geliyor ve belki bir buçuk sene önce beni hatırlayanlar varsa yazmıştım para biriktiriyorum 2010 şubat sonu-yaz başı arası cbr 125 almayı planlıyorum diye.şimdi paraıy tamamladım.(Ne azim dimi bir bucuk senedir para biriktiriyorum)Üniversite okuduğumdan biraz zor oldu biriktirmek ama bi şekilde sıktım kendimi biriktirdim.şimdi motor arayışlarına başladım.inşallah aradığım özelliklerde cbr125 bulur ve alırım.Hayırlısı inşallah.
Aradığım özellikleri merak eden olursa yazayım2008 model olsun istiyorum(arka taraf rengi kırımızı olduğundan hoş oluyor
) 10000 km civarı kırmızı renk yada siyah renk.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum![]()
hahahah yok yok öyle deme halilim yolunu değiştirme inşallah beraber takılırız