- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,993
dışardaki korsan tamircilere para vermektense servise 100 lira fazla para veririm sağlam iş yaptırırım,diğer tamirciler adamı servisten daha fazla sömürüyolar,ucuz etin tiriti olmaz diye bi söz var,adana için konuşcam burada servis dışında çok çok iyi ustalar var adamlar servisten daha ucuza yapıyolar ama yarın öbürgün o tamir ettiğiniz yerde tekrardan bi problem çıktığı zaman adam sizden tekrar tamir parası alıyor veya yok motorun şurasıda şöyle olmuş yok motorun burasıda böyle olmuş bi bukadarda buna masraf yapcaksınız falan diyolar ama servis olsa hertürlü elinde faturan var mecburen adam gibi tekrardan ilgilenip senden para talep edemezler,enazından memnun kalmadığınız bi durumda hondaya bi mail atın o servisin anasını bellerler,servisi bende çok sevmiyorum bende sizler gibi servisi pahalı buluyorum ama sağlam ve güvenilir iş istiyosanız servisten şaşmayın derim,başka bi servisten örnek vercem örneğin geçenlerde amcamlar mitsubuşi arabasını serviste tamir ettirdiler ve bazı şeylerden memnun kalmayıp mitsubişiye mail attılar,adamlar hemen istenbuldan arayıp defalarca özür dilediler ve hemen ertesi günde evlerine o adanadaki işçiler gelip özür dilediler,bu konuyla ilgili aslında sizlere daha fazla şeyler yazabilirim ama bukadarınında yeterli olduğunu düşünüyorum,tabi bunların hepsi tecrübe...
bi sinyala 140 tl vermek senin hoşuna gidiyor galiba sahibine gir ben o 140 liraya kaç tane alabilirim bir bak
motor aksamı konusunda lafım yok hiç işim düşmedi ben parça parası hakkınd yorum yaptım
benim dayoğlu kaza yaptı stop lambasıyla birlikte sağ ve sol yan grenajların arka kısımlarıda kırılda honda bayisine tlf açtık 500 küsür lira dediler sadece 3 parçaya birde buna 150-200 işcilik bindiriler eee biz bulduk 185liraya hemde bire bir orjinal biz kendimizde takarız hadi ustaya taktır en fazla alacağı 20 lira sence aradaki fark küçümsenecek bişey mi