Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
dışardaki korsan tamircilere para vermektense servise 100 lira fazla para veririm sağlam iş yaptırırım,diğer tamirciler adamı servisten daha fazla sömürüyolar,ucuz etin tiriti olmaz diye bi söz var,adana için konuşcam burada servis dışında çok çok iyi ustalar var adamlar servisten daha ucuza yapıyolar ama yarın öbürgün o tamir ettiğiniz yerde tekrardan bi problem çıktığı zaman adam sizden tekrar tamir parası alıyor veya yok motorun şurasıda şöyle olmuş yok motorun burasıda böyle olmuş bi bukadarda buna masraf yapcaksınız falan diyolar ama servis olsa hertürlü elinde faturan var mecburen adam gibi tekrardan ilgilenip senden para talep edemezler,enazından memnun kalmadığınız bi durumda hondaya bi mail atın o servisin anasını bellerler,servisi bende çok sevmiyorum bende sizler gibi servisi pahalı buluyorum ama sağlam ve güvenilir iş istiyosanız servisten şaşmayın derim,başka bi servisten örnek vercem örneğin geçenlerde amcamlar mitsubuşi arabasını serviste tamir ettirdiler ve bazı şeylerden memnun kalmayıp mitsubişiye mail attılar,adamlar hemen istenbuldan arayıp defalarca özür dilediler ve hemen ertesi günde evlerine o adanadaki işçiler gelip özür dilediler,bu konuyla ilgili aslında sizlere daha fazla şeyler yazabilirim ama bukadarınında yeterli olduğunu düşünüyorum,tabi bunların hepsi tecrübe...


bi sinyala 140 tl vermek senin hoşuna gidiyor galiba sahibine gir ben o 140 liraya kaç tane alabilirim bir bak:):queen::queen:

motor aksamı konusunda lafım yok hiç işim düşmedi ben parça parası hakkınd yorum yaptım

benim dayoğlu kaza yaptı stop lambasıyla birlikte sağ ve sol yan grenajların arka kısımlarıda kırılda honda bayisine tlf açtık 500 küsür lira dediler sadece 3 parçaya birde buna 150-200 işcilik bindiriler eee biz bulduk 185liraya hemde bire bir orjinal biz kendimizde takarız hadi ustaya taktır en fazla alacağı 20 lira sence aradaki fark küçümsenecek bişey mi
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ya benım motor bugun yolda giderken gaz yemedı boğuldu stop ettı...zar zor çalıştırdım...ama yolda giderken boğuluyo benzın aldığım yerı değiştirdim benzın bıtmesıne yakın oldu...bi fikri olan var mı karbüratör tıkanmış olabilri mi benzın filtresı falan....
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
selamlar arkadaşlar,

debriyaj manetim kırıldı. ybr'nin debriyaj maneti uyar mı bizimkilere?? bilgisi olan???
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
selamlar arkadaşlar,

debriyaj manetim kırıldı. ybr'nin debriyaj maneti uyar mı bizimkilere?? bilgisi olan???

maneti kütüğü ile birlikte alabilirsin. belki ybrnin maneti senin kütüğe uymayabilir. ben internetten almıştım bir manet kütüğü ile 10 liraydı fakat o manetten kalmamış. sen bi bak parçacılara bir şekilde uydurursun sonuçta. orjinale gerek yok. orjinali de 10-20 liraysa onu da alabilirsin istersen. ama manetin kütüğüne servis 65 lira diyormuş kütük kırılırsa yan sanayi almak daha mantıklı
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
maneti kütüğü ile birlikte alabilirsin. belki ybrnin maneti senin kütüğe uymayabilir. ben internetten almıştım bir manet kütüğü ile 10 liraydı fakat o manetten kalmamış. sen bi bak parçacılara bir şekilde uydurursun sonuçta. orjinale gerek yok. orjinali de 10-20 liraysa onu da alabilirsin istersen. ama manetin kütüğüne servis 65 lira diyormuş kütük kırılırsa yan sanayi almak daha mantıklı

sağolasın ama galiba kütük kırılmadı. manetin ucundaki o top gibi yer kırıldı. ybr manet 5tl, cbr125 manet 25tl, cbr a binmek paha biçilemez :p
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
emre böylesi daha iyi olur aslında nede olsa servise yaşadığın yer çok uzak hiç değilse kafan rahat eder dediğin gibi herşey bir tecrübe.

bekir öyle diyorsunda güvendiğin tanıdığın usta olursa hem daha iyi işçilik yapıyorlar hemde adamlar esnaf oluyor adanadaki servis tek olduğu için adamlarda hiç esnaflık yok müşteriyi tersliyor herifler. hem adanada servisten çok daha iyi ustalar var ama servis dışı motor tamir etmeyi düşünürsende güvendiğin bildiğin usta olması lazım.

mert kardeşim güvendiğin tanıdığın ustaya bişey diyemem ama adanadaki ustaların çoğunu ben tanıyorum,birgün iyi bi kazık yersen ki inşallah yemezsin ozaman beni anlarsın,evet adanadaki servis öyle çalışanlar artist gibi ama sen müşterisin sana artislik yapmalarına izin vermiycen sen artis olacan aga,o serviste çalışanlar kimki sana afra tafra yapıyolar,dişini göster biraz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:34 ----------

bi sinyala 140 tl vermek senin hoşuna gidiyor galiba sahibine gir ben o 140 liraya kaç tane alabilirim bir bak:):queen::queen:

motor aksamı konusunda lafım yok hiç işim düşmedi ben parça parası hakkınd yorum yaptım

benim dayoğlu kaza yaptı stop lambasıyla birlikte sağ ve sol yan grenajların arka kısımlarıda kırılda honda bayisine tlf açtık 500 küsür lira dediler sadece 3 parçaya birde buna 150-200 işcilik bindiriler eee biz bulduk 185liraya hemde bire bir orjinal biz kendimizde takarız hadi ustaya taktır en fazla alacağı 20 lira sence aradaki fark küçümsenecek bişey mi

tabiki bi sinyale bende 140 tl vermem,bende o şekildeki sinyal gibi parçaları gerekirse 10-15 liralık sinyal takarım elbet,benim demek istediğim zaten sende belirtmişsin motor aksamı ve tamir konularıyla ilgili olanlar,ayrıcada ben servise tamir yaptırmadan önce ücret ne kadar diyorum örneğin 70 tl diyolar ama pazarlığımı yapıyorum işçilikden biraz kırpıp 50 ye falan yaptırdığım çok olmuştur,zaten servistekilerde beni yıllardır tanıdıkları için gerekeni yapıyolar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:39 ----------

ya benım motor bugun yolda giderken gaz yemedı boğuldu stop ettı...zar zor çalıştırdım...ama yolda giderken boğuluyo benzın aldığım yerı değiştirdim benzın bıtmesıne yakın oldu...bi fikri olan var mı karbüratör tıkanmış olabilri mi benzın filtresı falan....

kirli benzin karbüratörü tıkamış olabilir kardeş,benzin aldığın yeri değiştir derim ama en önemlisi kesinlikle petrol ofisinden benzin almayın çünkü benzini pislik kaynıyo,benzin nerden alıyosun sen ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:42 ----------

selamlar arkadaşlar,

debriyaj manetim kırıldı. ybr'nin debriyaj maneti uyar mı bizimkilere?? bilgisi olan???

kardeş cbr nin manet pahalı burdaki serviste yanlış hatırlamıyosam 80 tl falan ama 5 tl veya 7 tl olması lazım cbf 150 lerin maneti cbr ye oluyo hemde hiçbir farkı yok,ön frenin olduğu tarafa cbf maneti tam oluyor ama debriyaj tarafına takmak istiyosan usta onu halleder biraz cbf nin manetini iç kısımdan yontuyolar cbr ye tam oluyo,1 ay önce falan kuzenimin cbr sine yaptırdık ordan biliyorum
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
emre böylesi daha iyi olur aslında nede olsa servise yaşadığın yer çok uzak hiç değilse kafan rahat eder dediğin gibi herşey bir tecrübe.

bekir öyle diyorsunda güvendiğin tanıdığın usta olursa hem daha iyi işçilik yapıyorlar hemde adamlar esnaf oluyor adanadaki servis tek olduğu için adamlarda hiç esnaflık yok müşteriyi tersliyor herifler. hem adanada servisten çok daha iyi ustalar var ama servis dışı motor tamir etmeyi düşünürsende güvendiğin bildiğin usta olması lazım.

Evet mert bi yandan da onu düşünerek servise gitmek istedim.sorun şanzımanda olmayıp aksesuarda olsaydı servise gitmezdim.Pahalı olacağını biliyodum da bu kadar beklemiyodum 750 ye kadar aklımdan geçirmiştim.Lastiklerini fln da değiştircem inş.

Lastik demişken ön lastiğe pirelli mt75 90/80 arka lastiğe pirelli sport demon 110/70 nasıl olur arkadaşlar.Metzeller düşünüyodum da ön tekerlekle aynı marka olsun diye böle bişi düşündüm nasıldır acaba fikrinizi alabilirmiyim.
Pirelli Sport demon kullanan varmı arkadaşlar.Varsa fikirlerini paylasırsa sevinirim :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
mert kardeşim güvendiğin tanıdığın ustaya bişey diyemem ama adanadaki ustaların çoğunu ben tanıyorum,birgün iyi bi kazık yersen ki inşallah yemezsin ozaman beni anlarsın,evet adanadaki servis öyle çalışanlar artist gibi ama sen müşterisin sana artislik yapmalarına izin vermiycen sen artis olacan aga,o serviste çalışanlar kimki sana afra tafra yapıyolar,dişini göster biraz

valla bekir servistekileri en az benım kadar sende tanıyorsun adamar gıcık itici bir yapıları var. bir ara servis yetkilisiyle baya tartışmıştık demediğimi bırakmadım çok kızdım. ondan sonra adam yerine koymaya başladı az çok ama bu sorun bir tek bana karşı olsa razıyım herkesten duyuyorum kardeşim yani motorun garantisi dolmuş olsa üstüne para verseler oraya gitmem daha garantide mecbur gidiyoruz.

Evet mert bi yandan da onu düşünerek servise gitmek istedim.sorun şanzımanda olmayıp aksesuarda olsaydı servise gitmezdim.Pahalı olacağını biliyodum da bu kadar beklemiyodum 750 ye kadar aklımdan geçirmiştim.Lastiklerini fln da değiştircem inş.

Lastik demişken ön lastiğe pirelli mt75 90/80 arka lastiğe pirelli sport demon 110/70 nasıl olur arkadaşlar.Metzeller düşünüyodum da ön tekerlekle aynı marka olsun diye böle bişi düşündüm nasıldır acaba fikrinizi alabilirmiyim.
Pirelli Sport demon kullanan varmı arkadaşlar.Varsa fikirlerini paylasırsa sevinirim :)

boşver ya emre parayı kafana takma böylesi daha iyi olur biraz tuzlu ama daha yi olacağına eminim.

pirelli sport demon görünüş olarakta umduğumdan iyiymiş bu lastik hakkında olumsuz pek birşey duymadım anes motora sordunmu ücretlendirmeye ne kadar diyorlar
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
valla bekir servistekileri en az benım kadar sende tanıyorsun adamar gıcık itici bir yapıları var. bir ara servis yetkilisiyle baya tartışmıştık demediğimi bırakmadım çok kızdım. ondan sonra adam yerine koymaya başladı az çok ama bu sorun bir tek bana karşı olsa razıyım herkesten duyuyorum kardeşim yani motorun garantisi dolmuş olsa üstüne para verseler oraya gitmem daha garantide mecbur gidiyoruz.



boşver ya emre parayı kafana takma böylesi daha iyi olur biraz tuzlu ama daha yi olacağına eminim.

pirelli sport demon görünüş olarakta umduğumdan iyiymiş bu lastik hakkında olumsuz pek birşey duymadım anes motora sordunmu ücretlendirmeye ne kadar diyorlar

şuan nakit para sıkıntısı olduğundan taksitle alabiliyorum.Cevap bekliyorum eğer taksit imkanı banada uygun olursa ordan alcam taksit olmassa başka bi yerden taksitle alacam.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
Benzını shell den alıyodum mecburen po dan aldım başıma bunlar geldi az önce okuldan gelırken iice boğuldu marj basarken aküde bitti tamirci cumaya gitmiş cumadan sonra gelip arabasıyla motoru alcak...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
emre anes motorda taksit seçeneği vardı sanırım ama cevap alınca bilgilendirirsen iyi olur biliyorsun bende lastik alacamda bayadır araştırıyorum.

atmaca_35 : senın sorunun %99 benzinden benzin aldığın yeri değiştirirsen falan oluyor öyle şeyler bende motoru ilk aldığım sıralar bir hata edip ucra bir köşedeki akpetten benzin almıştım motor 200 metreye falan sönüyordu içindeki benzini şişeye bir çektik rahat bir çay bardağa su vardı. arkadaşım motor öyle boğulunca karbüratörün orda bi vida var onu biraz gevşet karbüratördeki benzin akıyor sonra vidayı geri sık benzinin bitene kadar onu yap sorun hallolur.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
emre anes motorda taksit seçeneği vardı sanırım ama cevap alınca bilgilendirirsen iyi olur biliyorsun bende lastik alacamda bayadır araştırıyorum.

evet taksit seçeneği vardı ama bendeki karta göre yoktu taksit olunca liste fiyatından uygulanıyo.
Ne zormus ya birşeye karar vermek.Ön arka takım alıyım diyodum sport demonun takımı yok sadece arkaya oluyo.Karar veremedim daha :silent:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
valla bekir servistekileri en az benım kadar sende tanıyorsun adamar gıcık itici bir yapıları var. bir ara servis yetkilisiyle baya tartışmıştık demediğimi bırakmadım çok kızdım. ondan sonra adam yerine koymaya başladı az çok ama bu sorun bir tek bana karşı olsa razıyım herkesten duyuyorum kardeşim yani motorun garantisi dolmuş olsa üstüne para verseler oraya gitmem daha garantide mecbur gidiyoruz.



boşver ya emre parayı kafana takma böylesi daha iyi olur biraz tuzlu ama daha yi olacağına eminim.

pirelli sport demon görünüş olarakta umduğumdan iyiymiş bu lastik hakkında olumsuz pek birşey duymadım anes motora sordunmu ücretlendirmeye ne kadar diyorlar

Anesmotor'da 160 tl. 110-80-17 ya da 110-70-17 olması lazım. Fiyatlar euro üzerinden, yani ben sorduğumda 75 euro'ydu sanırım.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
Anesmotor'da 160 tl. 110-80-17 ya da 110-70-17 olması lazım. Fiyatlar euro üzerinden, yani ben sorduğumda 75 euro'ydu sanırım.

öyleyse bunuda düşünebilirim aslında desen olarak cıbıra çok yakışacak bir lastik yol tutuşununda kötü olacağını sanmıyorum

arkadaslar motorumu satıyorum motorculuğuda bırakıyorum ilgilenen olursa
http://www.sahibinden.com/2005_repsol-42WQQaXQQ23296571WQQpXQQdisplayitem

şimdiden hayırlı olsun. motorculuk derken motor binmeyimi meslek falanmı
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
s.a arkadaşlar bende yarıotomatik lifan var 3500 km yaptım 7 ayda acaba cbr ye geçsem ne gibi zorluklar yaşarım sırf uzun yol için almak istiyorum
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
arkadaslar motorumu satıyorum motorculuğuda bırakıyorum ilgilenen olursa
http://www.sahibinden.com/2005_repsol-42WQQaXQQ23296571WQQpXQQdisplayitem

Hayırlısı oolsun kardeşim.İnş istediğin fiyata satabilirsin.Banada çok ısrar ediyolar sat diye.Hayırlısı olur inş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 ----------

s.a arkadaşlar bende yarıotomatik lifan var 3500 km yaptım 7 ayda acaba cbr ye geçsem ne gibi zorluklar yaşarım sırf uzun yol için almak istiyorum

Çok fazla zorluk cekeceğini zannetmiyorum.Viteslere alıstıktan sonra tamamdır.Zaten motor kullanma tecrüben olmuş.Uzun yolda biraz oturduğun yerler ağrır.Hevesle gidersen uzun yola sorun olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst