Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
hacı naptın ya 10000 mi ....ben normal hızlanmalarda bile göstermıyom o deviri 8000 8500 de değiştiriom 5000 de küçültüyom anlaşılan sen baya zorlamışın... istanbulda sana yardımcı olacak arkadaşlar bulurduk ya benım parça aldığım bi eleman vardı o halledersi ama anlaşılan bıraz geç kaldık....
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
emre bu kadar masraf çıkacağını düşünmüyordum arkadaş ne denirki geçmiş olsunmu bilmiyorum :salut: neyse vardır herşeyde bir hayır yaptıracakmısn motoru
servistekiler ne dedi bu durum hakkında sebep söyledilermi

bu arada emre ben motoru ilk aldığım günden bu yana motor freni ile yavaşlıyorum ama 9000 devirdede vites küçültmüyorum tabi

Yaptırcam evet o kadar yol geldim motor için :pale: adamlar çok zorlanmadan olmuş dedi.Aman kardeşim motor frenini yaparken deviri fazla yükseltme ben gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:56 ----------

hacı naptın ya 10000 mi ....ben normal hızlanmalarda bile göstermıyom o deviri 8000 8500 de değiştiriom 5000 de küçültüyom anlaşılan sen baya zorlamışın... istanbulda sana yardımcı olacak arkadaşlar bulurduk ya benım parça aldığım bi eleman vardı o halledersi ama anlaşılan bıraz geç kaldık....

sürekli 10000 görmüyodum tabi.Ama gördüğü de oluyodu çünkü önüme biri mutlaka cıkıyo yada atlıyo.Sadece fren yetmiyo.Bazende sesi için yapıyodum ama 7-8 bine kadar cıkıyodu.Ders oldu banada biraz acı ama napalım.Bundan sonra aklımda olsun kardeşim inş böle bi sorun daha vermez bişi olursa burdan sölerim zaten bildiğiniz iyi bi usta varmı diye.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
bu arada bizim motorların bazı parçaları titanla aynı aklınızda bulunsun boşu boşuna serviste bi sürü para vermeyın mesela debriyaj balatası ...vs
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
haklısın bundan sonra hepimize ders olsun makina sağlam diye öyle şeylere pek takılmıyordum ama bundan sonra dikkat edecem emre.

ama emre bak istanbul mtye falan yaz onlar sana yardımcı olur durumunu anlat servis bu kadar para istedi herhangi bir motorsiklet tamircisi ne kadar alır yönlendirirmisiniz falan desen iyi olur zaten senın motorun garantiside doldu sanırım
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
haklısın bundan sonra hepimize ders olsun makina sağlam diye öyle şeylere pek takılmıyordum ama bundan sonra dikkat edecem emre.

ama emre bak istanbul mtye falan yaz onlar sana yardımcı olur durumunu anlat servis bu kadar para istedi herhangi bir motorsiklet tamircisi ne kadar alır yönlendirirmisiniz falan desen iyi olur zaten senın motorun garantiside doldu sanırım

evet doldu mert.Bundan sonra ders oldu bi dahakine dediklerini uygulayacam teşekkür ederim sağolasın :rendeer: Şuan siparişi vermiş bulundum.Kapora parası fln verdim.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
şu an durumunu anlıyorum ama önden bir sor istanbuldakilere baktın kafana yatmadı yine serviste yaptır ama siparişi iptal ettirebilirsin yani ben mesela denge topuzlarıının siparişlerini vermiştim tanesi 30 lira falandı herhalde gittim motor parçası satan yerde ikisini 7 liraya aldım adamlarda kendileri bende verdiğim siparişi iptal ettirmiştim
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
şu an durumunu anlıyorum ama önden bir sor istanbuldakilere baktın kafana yatmadı yine serviste yaptır ama siparişi iptal ettirebilirsin yani ben mesela denge topuzlarıının siparişlerini vermiştim tanesi 30 lira falandı herhalde gittim motor parçası satan yerde ikisini 7 liraya aldım adamlarda kendileri bende verdiğim siparişi iptal ettirmiştim

dostum denge topuzların nasıl foto var mı?
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
YA lütfen cevap verin ya s.a beyler ben egzos araştırması yapıorumda laser hotcam diye bi egzos var çok beğendim fiyatları ne kadar yada önerebileceğiniz daha iyi egzos varmı???
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YA lütfen cevap verin ya s.a beyler ben egzos araştırması yapıorumda laser hotcam diye bi egzos var çok beğendim fiyatları ne kadar yada önerebileceğiniz daha iyi egzos varmı???

siyah renkte olan mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

http://www.laserexhausts.com/Default.aspx

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

http://www.laser-exhausts.com/wp-content/uploads/2008/10/km_kmmot071_1219836935.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 ----------

Article Numbers:
68.1001.A Hotcam 125cc Full system Honda CBR125 2005-
68.1002.A Hotcam 125cc Slip on Honda XL125V 2008
68.3001.A Hotcam 125cc Full system Yamaha YZFR125 2008

Suggested retail price:
$530.00 – For a Full HotCam System
$474.00 – For a HotCam Slip-On System

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------

bunlar yurtdışı fiyatları
ülkemizde ne kadar bilemem ama 500-600 tl civarı bulrsan iyidir derim
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
slm

Merhaba arkadaşlar bugün motoru servise verdim.Motoru komple söktüler.Değişecek olan parçaları da sölediler.
1.motor bloğu değişiyo
2.debriyaj balatısını üzerinde duran parca vardı.Priz direğimiydi adını unuttum.Vites dişlisi 1. vites dişlisinin dibinden kırılmış.O değişiyo
3.Keçeler fln değişecek.
4.Debriyaj balatası değişiyo saçıyla beraber.
Anlıyacağınız rektefeye girdi gibi bişi.
Maliyetine 890 dediler (indirimli hali ) :pale: :salut: :salut:

Fotoğraflarını cektim bi ara gösteririm inş. :salut:

valla tam detaylarınızı bilmiyoruım yanı motorunuz kac km falan yada kac model ama eger motoru sıfır almadıysanız ben olsam(tabi kendi şahsi fikrim katılmayan olabilir polemik olmasın) o masrafı yapacagıma o halde satar masrafı ustune ekler km daha az bır motor alırdım tabi karar sizin.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
o halde ölü parasına gider.....

arkadasın motoru kac model yada km bılmem ama sahibindende uygun fıyat pek cok cbr var yanı 850 tl harcayıp 2005 modele bınecegıme o halde satıp uygun bulunabılırse 2007-2008 bınmeyı tercıh ederım mesela 400-500 olsa olabılır ama 850 de cok ya baska yerdende fıyat alsandınız keske
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
benzin ibresi kırmızıya geldiğinde yanlış bilmiyosam içinde 2 litre kadar benzin kalıyo,yani 60 km rahat gidersin,ayrıca ibre E harfinin altına kadar geriliyo,yani E ye kadar bile gelse korkma :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:43 ----------



kardeşim yeni lastiklerin hayırlı olsun,modeli çok güzelmiş,madem virajlara yatmayı düşünüyosun ozaman neden 110-80-17 aldın keşke 110-70-17 alsaydın,Allah kaza bela vermesin tekerin hep düz bassın...

Amacım viraja yatmak değil aslında. Deneme amaçlı viraja biraz hızlı girdim sadece. Normal kullanımda öyle riskler almam.

Emre18 geçmiş olsun. Kulağımıza da küpe olsun artık daha dikkatli kullanalım.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
şu an durumunu anlıyorum ama önden bir sor istanbuldakilere baktın kafana yatmadı yine serviste yaptır ama siparişi iptal ettirebilirsin yani ben mesela denge topuzlarıının siparişlerini vermiştim tanesi 30 lira falandı herhalde gittim motor parçası satan yerde ikisini 7 liraya aldım adamlarda kendileri bende verdiğim siparişi iptal ettirmiştim

Benimde acemiliğime geldi mert önden kapora verdim 200 lira.o yüzden vazgeçemiyom.Bunlar tecrübe oldu bana.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:43 ----------

valla tam detaylarınızı bilmiyoruım yanı motorunuz kac km falan yada kac model ama eger motoru sıfır almadıysanız ben olsam(tabi kendi şahsi fikrim katılmayan olabilir polemik olmasın) o masrafı yapacagıma o halde satar masrafı ustune ekler km daha az bır motor alırdım tabi karar sizin.

Motor 15400 km de 2006 model 3 sene önce ikinci el almıstım ama motor cok temizdi 1200 km deydi.Sende haklısın tabi ama şöle bişi var eğer motoru satarsam bir daha motor alamam,aldırmazlar.Zaten bozulma sebebide benim yüzümden.Bundan sonra dikkat etcem aşırı motor freni kullanmıyacaz artık.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:48 ----------

Amacım viraja yatmak değil aslında. Deneme amaçlı viraja biraz hızlı girdim sadece. Normal kullanımda öyle riskler almam.

Emre18 geçmiş olsun. Kulağımıza da küpe olsun artık daha dikkatli kullanalım.

Teşekkür ederim ahmet sağol :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
emre geçmiş olsun ne yalan söyleyim açıkcası ben en az masraf 800-900 tahmin etmiştim çünkü parçaları çok pahalı değil mazzam pahalı kimse yanlış anlamasın polemik olsun diye yazmıyorum servise para bayılmayan bunu bilemez
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Teşekkür ederim melecann evet haklısın çok pahalı servisler.Keşke honda servis yönünden de biraz inisiyatifli davransa.
Bide yapıldıktan sonra 500 km civarı bi yol yapcam sağlam bi şekilde yapılsın diye serviste yaptırmayı düşünmüştüm.Bundan sonra (inş bir daha olmaz ) karar verirken bi kez daha düşüncem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 ----------

motor freni ne oluyor acaba??

yukarda yazmıstım hemşerim.Kısaca şöle diyim,vites düşürerek yavaslamaya deniyo :wiinkk: (4 den 3 e çekmek gibi 3 den 2 ye öle yani)
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
dışardaki korsan tamircilere para vermektense servise 100 lira fazla para veririm sağlam iş yaptırırım,diğer tamirciler adamı servisten daha fazla sömürüyolar,ucuz etin tiriti olmaz diye bi söz var,adana için konuşcam burada servis dışında çok çok iyi ustalar var adamlar servisten daha ucuza yapıyolar ama yarın öbürgün o tamir ettiğiniz yerde tekrardan bi problem çıktığı zaman adam sizden tekrar tamir parası alıyor veya yok motorun şurasıda şöyle olmuş yok motorun burasıda böyle olmuş bi bukadarda buna masraf yapcaksınız falan diyolar ama servis olsa hertürlü elinde faturan var mecburen adam gibi tekrardan ilgilenip senden para talep edemezler,enazından memnun kalmadığınız bi durumda hondaya bi mail atın o servisin anasını bellerler,servisi bende çok sevmiyorum bende sizler gibi servisi pahalı buluyorum ama sağlam ve güvenilir iş istiyosanız servisten şaşmayın derim,başka bi servisten örnek vercem örneğin geçenlerde amcamlar mitsubuşi arabasını serviste tamir ettirdiler ve bazı şeylerden memnun kalmayıp mitsubişiye mail attılar,adamlar hemen istenbuldan arayıp defalarca özür dilediler ve hemen ertesi günde evlerine o adanadaki işçiler gelip özür dilediler,bu konuyla ilgili aslında sizlere daha fazla şeyler yazabilirim ama bukadarınında yeterli olduğunu düşünüyorum,tabi bunların hepsi tecrübe...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
siyah renkte olan mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

http://www.laserexhausts.com/Default.aspx

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

http://www.laser-exhausts.com/wp-content/uploads/2008/10/km_kmmot071_1219836935.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 ----------

Article Numbers:
68.1001.A Hotcam 125cc Full system Honda CBR125 2005-
68.1002.A Hotcam 125cc Slip on Honda XL125V 2008
68.3001.A Hotcam 125cc Full system Yamaha YZFR125 2008

Suggested retail price:
$530.00 – For a Full HotCam System
$474.00 – For a HotCam Slip-On System

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------

bunlar yurtdışı fiyatları
ülkemizde ne kadar bilemem ama 500-600 tl civarı bulrsan iyidir derim



eyw dostum saol
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
emre böylesi daha iyi olur aslında nede olsa servise yaşadığın yer çok uzak hiç değilse kafan rahat eder dediğin gibi herşey bir tecrübe.

bekir öyle diyorsunda güvendiğin tanıdığın usta olursa hem daha iyi işçilik yapıyorlar hemde adamlar esnaf oluyor adanadaki servis tek olduğu için adamlarda hiç esnaflık yok müşteriyi tersliyor herifler. hem adanada servisten çok daha iyi ustalar var ama servis dışı motor tamir etmeyi düşünürsende güvendiğin bildiğin usta olması lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst