- Katılım
- 30 Eki 2009
- Mesajlar
- 547
hacı naptın ya 10000 mi ....ben normal hızlanmalarda bile göstermıyom o deviri 8000 8500 de değiştiriom 5000 de küçültüyom anlaşılan sen baya zorlamışın... istanbulda sana yardımcı olacak arkadaşlar bulurduk ya benım parça aldığım bi eleman vardı o halledersi ama anlaşılan bıraz geç kaldık....