Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
sağol kardeşim,sonuçta pirellininde kalitesi tartışılmaz çok kullanılan ve herkesin memnun kaldığı bi lastik,hatta bende pirelli alıyodum ama metzeler için sümük lastik falan diyolar çok araştırdım bmw motosikletlerin orijinal lastikleriymiş suda bile kolay kolay kaymıyo,dünde kuzenimin cbr sini sattım onada aprilia rs 125 alcaz inşallah,kuzenimin cbr sinede sıfır duro lastik takmıştık,birara 40 la falan giderken frene bi bastım motoru nerdeyse deviriyodum çok kötü kaydı halbuki yavaş gidiyodum,ozaman kaliteli lastikle kalitesiz lastiğin farkını anladım ama sonuç olarak pirellide çok güzel çok kaliteli bi lastik,Allah hepimizi korusun kaza bela vermesin...

Bugün pirelli mt 75 110/80/17 almış bulunmaktayım. henüz15 km sürdüm.
Orjinal IRC lastiklere göre
-Frenleme çok daha iyi
-Motosikletin arkası biraz yükseldi gibi
-Viraj ve yola tutunma konusunda henüz tam yatmayı denemedim fakat IRC'lere göre çok daha iyi virajdayken rahatlıkla gaz açabildim.
-Hava rüzgarlı olduğu için 5. vites 8-9 binden sonra basmadım. Son hız konusunda bir şey diyemem ama 5. vitese kadar farkedilir bişey yok.
-Diğer bir konu da lastiklerin şekli, lastikler biraz daha oval yani biraz daha yuvarlak gibi. Ama su tahliye kanallarının deseni IRC'lere göre daha iyi.

Bu arada lastikleri Anesmotor'dan, mt %10 indirimle 135 tl(kargo beleş:cherry:) aldım.

 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
20
benzin gosterge

arkadaslar bu benzın gostergesi tam olarak nerde bıtıyo kırmızı çizginin sonundamı :pale:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
dostum bence fazla yatma mt 75 le ben bi kaç kez denedımde karşı şeritte buldum kendımı yatacaksan yol boşken deneme yap
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
radyatör sistemi ve çalışma sistemi 4 tekerliler ile aynı olduğundan içiniz rahat olsun,tabikide npormal antifriz koyucaksnız
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
arkadaslar bu benzın gostergesi tam olarak nerde bıtıyo kırmızı çizginin sonundamı :pale:

benzin ibresi kırmızıya geldiğinde yanlış bilmiyosam içinde 2 litre kadar benzin kalıyo,yani 60 km rahat gidersin,ayrıca ibre E harfinin altına kadar geriliyo,yani E ye kadar bile gelse korkma :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:43 ----------

Bugün pirelli mt 75 110/80/17 almış bulunmaktayım. henüz15 km sürdüm.
Orjinal IRC lastiklere göre
-Frenleme çok daha iyi
-Motosikletin arkası biraz yükseldi gibi
-Viraj ve yola tutunma konusunda henüz tam yatmayı denemedim fakat IRC'lere göre çok daha iyi virajdayken rahatlıkla gaz açabildim.
-Hava rüzgarlı olduğu için 5. vites 8-9 binden sonra basmadım. Son hız konusunda bir şey diyemem ama 5. vitese kadar farkedilir bişey yok.
-Diğer bir konu da lastiklerin şekli, lastikler biraz daha oval yani biraz daha yuvarlak gibi. Ama su tahliye kanallarının deseni IRC'lere göre daha iyi.

Bu arada lastikleri Anesmotor'dan, mt %10 indirimle 135 tl(kargo beleş:cherry:) aldım.


kardeşim yeni lastiklerin hayırlı olsun,modeli çok güzelmiş,madem virajlara yatmayı düşünüyosun ozaman neden 110-80-17 aldın keşke 110-70-17 alsaydın,Allah kaza bela vermesin tekerin hep düz bassın...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
7
Hocam 2.el bir cbr125 aldım. Arka fren pedalı bana cok yuksek geliyor. Ayarlama imkanımız var mıdır?
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Merhaba arkadaşlar bugün motoru servise verdim.Motoru komple söktüler.Değişecek olan parçaları da sölediler.
1.motor bloğu değişiyo
2.debriyaj balatısını üzerinde duran parca vardı.Priz direğimiydi adını unuttum.Vites dişlisi 1. vites dişlisinin dibinden kırılmış.O değişiyo
3.Keçeler fln değişecek.
4.Debriyaj balatası değişiyo saçıyla beraber.
Anlıyacağınız rektefeye girdi gibi bişi.
Maliyetine 890 dediler (indirimli hali ) :pale: :salut: :salut:

Fotoğraflarını cektim bi ara gösteririm inş. :salut:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
s.a beyler ben egzos araştırması yapıorumda laser hotcam diye bi egzos var çok beğendim fiyatları ne kadar yada önerebileceğiniz daha iyi egzos varmı???
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
Merhaba arkadaşlar bugün motoru servise verdim.Motoru komple söktüler.Değişecek olan parçaları da sölediler.
1.motor bloğu değişiyo
2.debriyaj balatısını üzerinde duran parca vardı.Priz direğimiydi adını unuttum.Vites dişlisi 1. vites dişlisinin dibinden kırılmış.O değişiyo
3.Keçeler fln değişecek.
4.Debriyaj balatası değişiyo saçıyla beraber.
Anlıyacağınız rektefeye girdi gibi bişi.
Maliyetine 890 dediler (indirimli hali ) :pale: :salut: :salut:

Fotoğraflarını cektim bi ara gösteririm inş. :salut:

naptın hacı sen motora...blok falan değişiyo..890 mı ? gözümden daha ii bakacam bundan sonra motora ::stretche
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Bilmiyom kardeşim bende anlmadım.İllaki zorladık ama devir saatini hiç kırmızı çizgiye getirmedim.Herşey üst üste geldi yaa.Offff offffffffff
Herkes sattırmaya çalısıyo motoru.Ben diyom satmam.Bugün hiç iyi değilim ALLAH yardımcım olsun bu günümüzede şükür :salut:

Motoru aşırı yığdırmayın arkadaşlar.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
emre bu kadar masraf çıkacağını düşünmüyordum arkadaş ne denirki geçmiş olsunmu bilmiyorum :salut: neyse vardır herşeyde bir hayır yaptıracakmısn motoru
servistekiler ne dedi bu durum hakkında sebep söyledilermi

bu arada emre ben motoru ilk aldığım günden bu yana motor freni ile yavaşlıyorum ama 9000 devirdede vites küçültmüyorum tabi
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
mesela hızını alıp ileride durmak için vitesi düşürmen.Motor freni veya kopresör ne derlerse artık.Şuan kafam iyi değil.

ee ben hep motor freniyle duruyom ama vites düşürünce en fazla 7000 devire cıkıyo..söylediğin iyi oldu...dostum takma kafana olur böyle şeyler kul yapısı sonucta cebınde paran varsa salla gitsin benım gibi öğrenci olsan ne yapardın...ama sana tavsiyem garantisi dolduysa başka işinin ehli tamircilerede göster derim fiyat baya fark edecektır sonucta değişecek parcalar belli sölersin değiştirir.. ben servislere güvenmiyorum...kendsı tamircime götürüyorum..sana bı örnek vereyim bilenler bilir debriyaj balatası değştirme ücreti 125 liradır tamircimin bana cıkardığı masraf 50 lira...hesabını gel sen yap...arkadasımın cbf 150 si var debriyaj sorunuyla servise gitti adamların dediğine bak " abi sen debriyajın sıkılı gezmişin" motor servisten başka biyere gitmemiş 14000 km de ....
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
ee ben hep motor freniyle duruyom ama vites düşürünce en fazla 7000 devire cıkıyo..söylediğin iyi oldu...dostum takma kafana olur böyle şeyler kul yapısı sonucta cebınde paran varsa salla gitsin benım gibi öğrenci olsan ne yapardın...ama sana tavsiyem garantisi dolduysa başka işinin ehli tamircilerede göster derim fiyat baya fark edecektır sonucta değişecek parcalar belli sölersin değiştirir.. ben servislere güvenmiyorum...kendsı tamircime götürüyorum..sana bı örnek vereyim bilenler bilir debriyaj balatası değştirme ücreti 125 liradır tamircimin bana cıkardığı masraf 50 lira...hesabını gel sen yap...arkadasımın cbf 150 si var debriyaj sorunuyla servise gitti adamların dediğine bak " abi sen debriyajın sıkılı gezmişin" motor servisten başka biyere gitmemiş 14000 km de ....

İşte bende öğrenciyim.Suan okul bitti ama bi okula daha devam etcem.O yüzden baya baya koydu o para.Ben motor frenini yapınca 10000 devire kadar cıkarıyordum,yavaslaması için.5000-6000 devirlerde bişi olacağını zannetmiyorum bende ama dediğim gibi ben motor freninde devir aralığını biraz fazla tutuyodum haliyle baya zorlanıyodu, oda bi yerden patlak verdi :salut:
Haklısın servis cok fazla fiyat cıkartıyo.Ama işte bende çankırıdan geliyorum.İstanbulla arası 500 km bişi.Hiçbi yer bilmiyorum.Siparişi verdik artık.Buda bana ders oldu zaten:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst