sağol kardeşim,sonuçta pirellininde kalitesi tartışılmaz çok kullanılan ve herkesin memnun kaldığı bi lastik,hatta bende pirelli alıyodum ama metzeler için sümük lastik falan diyolar çok araştırdım bmw motosikletlerin orijinal lastikleriymiş suda bile kolay kolay kaymıyo,dünde kuzenimin cbr sini sattım onada aprilia rs 125 alcaz inşallah,kuzenimin cbr sinede sıfır duro lastik takmıştık,birara 40 la falan giderken frene bi bastım motoru nerdeyse deviriyodum çok kötü kaydı halbuki yavaş gidiyodum,ozaman kaliteli lastikle kalitesiz lastiğin farkını anladım ama sonuç olarak pirellide çok güzel çok kaliteli bi lastik,Allah hepimizi korusun kaza bela vermesin...

A.s muharrem Estağfirullah kabul etmemezlik olmaz :wiinkk:.Hoşgeldin inş sende alırsın bi Cbr.Kalıcı olman ümidiyle :rendeer:
ehliyet yok ama gelirim inş nerde buluşacaksınız?önümüzdeki pazar inegöldeyiz bursa MT olarak sende katıl istersen aramıza..
dostum bence fazla yatma mt 75 le ben bi kaç kez denedımde karşı şeritte buldum kendımı yatacaksan yol boşken deneme yap
arkadaslar bu benzın gostergesi tam olarak nerde bıtıyo kırmızı çizginin sonundamıale:
Bugün pirelli mt 75 110/80/17 almış bulunmaktayım. henüz15 km sürdüm.
Orjinal IRC lastiklere göre
-Frenleme çok daha iyi
-Motosikletin arkası biraz yükseldi gibi
-Viraj ve yola tutunma konusunda henüz tam yatmayı denemedim fakat IRC'lere göre çok daha iyi virajdayken rahatlıkla gaz açabildim.
-Hava rüzgarlı olduğu için 5. vites 8-9 binden sonra basmadım. Son hız konusunda bir şey diyemem ama 5. vitese kadar farkedilir bişey yok.
-Diğer bir konu da lastiklerin şekli, lastikler biraz daha oval yani biraz daha yuvarlak gibi. Ama su tahliye kanallarının deseni IRC'lere göre daha iyi.
Bu arada lastikleri Anesmotor'dan, mt %10 indirimle 135 tl(kargo beleş:cherryaldım.
![]()
Merhaba arkadaşlar bugün motoru servise verdim.Motoru komple söktüler.Değişecek olan parçaları da sölediler.
1.motor bloğu değişiyo
2.debriyaj balatısını üzerinde duran parca vardı.Priz direğimiydi adını unuttum.Vites dişlisi 1. vites dişlisinin dibinden kırılmış.O değişiyo
3.Keçeler fln değişecek.
4.Debriyaj balatası değişiyo saçıyla beraber.
Anlıyacağınız rektefeye girdi gibi bişi.
Maliyetine 890 dediler (indirimli hali )ale: :salut: :salut:
Fotoğraflarını cektim bi ara gösteririm inş. :salut:
yığdırmaktan kastın ?
mesela hızını alıp ileride durmak için vitesi düşürmen.Motor freni veya kopresör ne derlerse artık.Şuan kafam iyi değil.
ee ben hep motor freniyle duruyom ama vites düşürünce en fazla 7000 devire cıkıyo..söylediğin iyi oldu...dostum takma kafana olur böyle şeyler kul yapısı sonucta cebınde paran varsa salla gitsin benım gibi öğrenci olsan ne yapardın...ama sana tavsiyem garantisi dolduysa başka işinin ehli tamircilerede göster derim fiyat baya fark edecektır sonucta değişecek parcalar belli sölersin değiştirir.. ben servislere güvenmiyorum...kendsı tamircime götürüyorum..sana bı örnek vereyim bilenler bilir debriyaj balatası değştirme ücreti 125 liradır tamircimin bana cıkardığı masraf 50 lira...hesabını gel sen yap...arkadasımın cbf 150 si var debriyaj sorunuyla servise gitti adamların dediğine bak " abi sen debriyajın sıkılı gezmişin" motor servisten başka biyere gitmemiş 14000 km de ....