Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Gecen sene balık tutmaya giderken cıbırla iki kişi virajlı yerlerden geçmiştik.Çok güzelde yatmıştım (belki bana öle geldi çünkü zevk almıstım).Yol bittikten sonra lastiklerin fotosunu çekmiştim.Belki çok yatmış olmayabilirim ama konu açılmışken göstermek istedim.
2441ua9.jpg


Ön tekerler çekim hatası yüzünden cok net cıkmadı ama azda olsa belli oluyo
fvwwns.jpg

Baya iyi yatirmisin yine.

Bende arka tekerde birakma izi var virajda saldi arka teker kendini bi anda o an iste dedim kesin yine dusucem 7.falan olcakti o sefer de dusseydim ama dusmedim toparladi kendini durdum bi sigara yaktim sonrada fotosunu cektim lastigin senin lastik bide kalin galiba benimkiler orjinaldi rekorum oydu lastikte kalem incelginde bi silinmemis yer kalmisti bi yerde o da yoktu iste orda birakmis teker yolu.:cherry:

Daha once daha fazlasini da denemistim ama peg yere deydigi icin dusmustum 60 km gibi bi hizla sol bacagimda anisi durur hala ondan sonra daha da hirs yaptim.:cherry:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
merhaba ben yeni üye oldum yanlış yerde yazıyosam kusura bakmayın iki hafta oldu cbr 125 alalı onceki motorum cbf 150 dı ona benzemediiği kesin vitesleri kaç devirde saglıklı kullanım açısından değiştirmemi önerirsiniz 2006 model 20000 de neler önerirsiniz teşekkurederim motorları kacbin yapıyo bilginiz varmı

doğru yerdesin hoşgeldin. motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah. usta benim ilk motorum cbr 125ti zamanla kullana kullana öğreniyorsun makinanın huyunu suyunu devir aralıklarına o kadar kafana takma.

ACİL yardım abiler ben motorumu ilerde büyütücem ısınma amacıyla honda cbr 125 mi?

yamaha r125 sizce hangisi cevaplarınızı bekliorum!:silent:

usta daha önce motor kullanmadıysan al cg 125 falan yada parçası ucuz olan bir motor acemiliği at ben bu cbr 125te öğrendim motor kullanmasını korka korka öğrendim doğrusu bir sinyali 135 lira eğer yeniysen yedek parçası ucuz ve bol bir motor tercih et. ama yok az çok tecrübem var diyorsan ss motora geçmeyi düşünüyorum diyorsan cbr 125 çok iyi bir tercih olacaktır :cat:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
evet bahsetmiştin desen olarakta fena değil senın ön lastik orjinal zaten senınde kafana yattıysa alayım :)

bu arada senın motorun bi kaç fotoğrafı var lastiğin fotoğraflarını birazdan yüklüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

bekirlastik.jpg

DSC05986.jpg

Mert lastikleri bide tam arkadan ceseymişin yinede güzel durmuş.
Ya abicim benim anlamadığım böyle ıslak bi yolda motor nasıl böle temiz :p :mrgreen: benimki yağmurlu havada sakalı fln hep camur ediyo.zincir muhafazasının rengi kahverengiye dönüyo. :) hele bide ışıklarda duruyum sanki motor patlamış gibi dumanlar çıkıyo direksiyonun ordan :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 ----------

merhaba ben yeni üye oldum yanlış yerde yazıyosam kusura bakmayın iki hafta oldu cbr 125 alalı onceki motorum cbf 150 dı ona benzemediiği kesin vitesleri kaç devirde saglıklı kullanım açısından değiştirmemi önerirsiniz 2006 model 20000 de neler önerirsiniz teşekkurederim motorları kacbin yapıyo bilginiz varmı

hoşgeldin kardeş :) vitesleri bildiğin gibi değiştir.Ben genellikle 8bin de fln değiştiriyodum.Bellide olmuyo motorun sesine göre değiştirirsin :wiinkk: motorları kaçbin yapıyo derken kmyi kastettin herhalde 75.000 km duymustum birinden motor hala yürüyodu ama ne kadar doğru tam bilemiyom.Yağına suyuna baksan o seni baya bi götürür.Nede olsa Honda hayatda onda kazıkta :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:11 ----------

ACİL yardım abiler ben motorumu ilerde büyütücem ısınma amacıyla honda cbr 125 mi?

yamaha r125 sizce hangisi cevaplarınızı bekliorum!:silent:

washburn24'ün dediği gibi paran varsa yzf alabilirsin.İlerde değiştircem diyosan cbr al :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------

Baya iyi yatirmisin yine.

Bende arka tekerde birakma izi var virajda saldi arka teker kendini bi anda o an iste dedim kesin yine dusucem 7.falan olcakti o sefer de dusseydim ama dusmedim toparladi kendini durdum bi sigara yaktim sonrada fotosunu cektim lastigin senin lastik bide kalin galiba benimkiler orjinaldi rekorum oydu lastikte kalem incelginde bi silinmemis yer kalmisti bi yerde o da yoktu iste orda birakmis teker yolu.:cherry:

Daha once daha fazlasini da denemistim ama peg yere deydigi icin dusmustum 60 km gibi bi hizla sol bacagimda anisi durur hala ondan sonra daha da hirs yaptim.:cherry:

Jubaa sen baya düşmüşün yaa Mevlam bi daha yaşatmasın o acıyı.Benim bi arka teker kalın ön teker orjinal.
Maşallahh sen benden de fazla yatmışsın ya :mrgreen: Resim olsaydı Cbr 125 le yatılmaz diyenlere kanıt olurdu :p
Pegleri deydirmeyi hiç düşünmedim pegler deyerse bende asfaltı öpeceğim korkusu olduğundan o dereceye getirmedim hiç.
Maşallah azim var istek var motor yapılsın bende deniyim :p memleketimin tozlu yollarında :mrgreen:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
evet bahsetmiştin desen olarakta fena değil senın ön lastik orjinal zaten senınde kafana yattıysa alayım :)

bu arada senın motorun bi kaç fotoğrafı var lastiğin fotoğraflarını birazdan yüklüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

bekirlastik.jpg

DSC05986.jpg

ahanda benim motor :cherry: :bounce: mert kardeşim zaten senin motor yanlış hatırlamıyosam 8000 km de falandı lastik değiştirmene bence gerek yok ama yinede sen bilirsin,emre kardeşime gelince : benim motorda öyle senin dediğin gibi normalde kirli ama fotoyu çeken arkadaş güzel çekmiş ondan motor temiz gözüküyo,ayrıca şaka biyanada motorunla ıslak bi zeminden geçersen hızlı geçersen motorun hertarafı kirleniyo sana tavsiyem öyle yerlerden çok yavaş geçmen 10 la falan,zaten ben motorumu hayatta yağmurlu havalarda kullanmam kirlenir diye kıyamam bırak yağmurlu havayı hava kapalıysa bile motoruma binmem öylede bi kıllığım var işte :cherry: ( kadirlide hava yağmurluydu motora binmemin sebebi kulüp başkanımın ricasını kıramadım ondan yağmurlu havada motora bindim )
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Benim motor her şartı gördü maşallah.Hatta bi keresinde ön tekerler çamurdan kitlendi gitmiyodu çamurdan arka sürekli pati cekiyoduu.ordan cıkarasıya kadar canım cıkmıştı hatta fotoda cekmiştik :D bulursam eklerim.Cross niyetine de kullanıyodum ben.

23rth4z.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
emre kardeşim ben sana ne diym,tabiki bu motor yağmurdada çamurdada gider ama motorlarınıza nasıl kıyıyosunuz anlamıyorum :silent:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
::utangac: ya aslında yolun öyle olduğunu bilsem mümkünatı yok gitmezdim orası tepe.Şehirde yollar cok güzeldi havada öle, toprak sertleşmiş kurumuş hiç bişi yoktu gel gelelim yukarılara cıktıkça nemli olmaya basladı toprak, sonradan çamur, bizde bi battık bi daha zor cıktık.Zaten o çamurda düşmediğimize şükrediyom motor dansöz gibi olduydu bi oyana bi buyana gidip geliyodu fren sıkmaya bile korkuyodum.Neyseki zar zor durdurum.geri gönmek istedik.motor durduğumuz yerde battı ::utangac:bizde hatıra kalsın diye foto cekmiştik.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
zaten şehre inince direk çeşmenin yanına çektim.Çamurlarını fln attım.Karnınıda doyurunca gönlünü almış olduk :p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Benim motor her şartı gördü maşallah.Hatta bi keresinde ön tekerler çamurdan kitlendi gitmiyodu çamurdan arka sürekli pati cekiyoduu.ordan cıkarasıya kadar canım cıkmıştı hatta fotoda cekmiştik :D bulursam eklerim.Cross niyetine de kullanıyodum ben.

23rth4z.jpg

böyle havada değil kullanmak dısarı çıkartmaya korkarım yazık karakızıma:salut:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
böyle havada değil kullanmak dısarı çıkartmaya korkarım yazık karakızıma:salut:

Önceden de dediğim gibi merkezde hava çok güzeldi.Asfalt toprak tam motora binmelikti.Bende bi yere gitmek için kestirme o yolu kullanmıstım ama oda çamura battı.Böle olsun istemezdim yane.Şimdi suçlu gibi hissettim kendimi yaf :pale:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Önceden de dediğim gibi merkezde hava çok güzeldi.Asfalt toprak tam motora binmelikti.Bende bi yere gitmek için kestirme o yolu kullanmıstım ama oda çamura battı.Böle olsun istemezdim yane.Şimdi suçlu gibi hissettim kendimi yaf :pale:

suçlusun tabiki


askerler götürün bunu vurun kırbaca yok yok hatta vurun kellesini :p:p:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Beyler motorsuzluk adama koyuyor ya,aşağıda garajda eski motorum duruyor ama sahibi karşı komşum cidden çok duygulu anlar :)
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
usta daha önce motor kullanmadıysan al cg 125 falan yada parçası ucuz olan bir motor acemiliği at ben bu cbr 125te öğrendim motor kullanmasını korka korka öğrendim doğrusu bir sinyali 135 lira eğer yeniysen yedek parçası ucuz ve bol bir motor tercih et. ama yok az çok tecrübem var diyorsan ss motora geçmeyi düşünüyorum diyorsan cbr 125 çok iyi bir tercih olacaktır :cat:[/QUOTE]

daha önce scooter kullandım şimdi vitesliye geçmek istiyorum yamaha kafama yatıyor çünki kalıbı açısından ilerde virajlarda sorun çekmem diye
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
suçlusun tabiki


askerler götürün bunu vurun kırbaca yok yok hatta vurun kellesini :p:p:queen:

Adalet istiyorum, avukatımı getirin :salut: ben masumum abiii,ben bişi yapmadım,hep motorun suçu o beni tahrik etti :pale: :p :p :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------

usta daha önce motor kullanmadıysan al cg 125 falan yada parçası ucuz olan bir motor acemiliği at ben bu cbr 125te öğrendim motor kullanmasını korka korka öğrendim doğrusu bir sinyali 135 lira eğer yeniysen yedek parçası ucuz ve bol bir motor tercih et. ama yok az çok tecrübem var diyorsan ss motora geçmeyi düşünüyorum diyorsan cbr 125 çok iyi bir tercih olacaktır :cat:

daha önce scooter kullandım şimdi vitesliye geçmek istiyorum yamaha kafama yatıyor çünki kalıbı açısından ilerde virajlarda sorun çekmem diye[/QUOTE]

maddi durum iyiyse al kardeş :wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
bugun arkadasın motorunu servisinden almaya gittik içeride dolanırken aynlar gözüme çarptı modellerine bakarken arasından birisini beğendim SS aynasına çok benziyordu benım motora olur mu diye sordum olur dedıler bende taktırdım bakalım beğenecek misiniz? uzun zamandır aynaları değiştirmeyi düşünüyodum tam denk geldi....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst