Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sen hala sehpa yapımını anlatacaksın :) msn den de ekledim ; kabul de ettm ama adam kayıp :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Ben zamanında bu motoru çok araştırdım,Eğer bunu alırsan sonra yanından geçen 4 silindirliler içini cızz ettirir haberin olsun
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Bugün başıma gelenleri anlatayım::mrgreen:
Sabahtan miğde kanaması geçiren halamı araba ile ziyarete gittik.2 saat git 2 saat gel, etti 4 saat.Eve doğru yaklaşırken, ışıklarda 7 SS birlikte durduk.
Anneme söylüyorum, bak anne bunlar işte çok güzel dimi??
Hıhı kaç para bunlar..
15 milyar anne.
Yeşil yanar ve 7 si birden son sürat kalkış yapıp basar gider, en son motorlar kaybolduktan sonra annem:
Sen bunlardan istiyodun dimi?
Yok anne bunların ufağıydı benim istediğim.
Sonra eve geldik hemen cıbırı çıkartıp temizledim(içimdeki motosiklet aşkı kabardı).Sonra da arkadaşı evinden alıp halı saha maçına gidicem.Gittim arkadaşın evin önüne;
motoru sağa çektim, üstünden inip zile bastım bekliyorum.
İçimden geçenler şunlar: üf be nasıl parlıyo baksana şuna, biraz yakından bakayım.Arkadan da bi motor sesi geliyo, hemen çaktım davayı yoldaki tümsekle kaldırım arasında yarım metre fark var.Bu uyanıkta ordan geçiçek tabi geçebilirse yalpalayarak geliyo karşıdan.Benim cıbırda tümsekten 2 metre ilerde.Vurucağını farkedince cınbırın arkasına geçtim.O dökük cup motorda öyle kayarak geldiki, tam arka tekerleğin üstü benim cıbıra arkadan vurucak.Ayağımda da yeni aldığım nike krampon.Hafif kenara kaçtım, tam çarpıcakken küt acı bir ses daha benim kramponlar cupun eksozla birleşmiş.
Sonuç adamla biraz tartıştık niye ayağınla vurdun filan ben durucaktım dedi, eksozu çizildi ve biraz yamuldu.(benim kramponlar sağlam).Cıbırda bişey yok oda iyi.Ayağımın altı biraz acıdı ama oda iyi.
Bugün güzel geçti eğlenceliydi bayağı.:mrgreen:

Yaptığım yanlışmıydı sizce?Ben vurmasam kesin düşüp benim motora çarpıcaktı.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
en iyisini yapmışsın malını korumuşsun ama dikkat et asıl sana birşey olmasın...adam vuracaktı sonra da belkide kaçacaktı...motor yada araba konusunda babamı tanımam basarım kalayı ne zorluklarla alıp gözün gibi bakıyon gelip vurcak yok öle:queen:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
en iyisini yapmışsın malını korumuşsun ama dikkat et asıl sana birşey olmasın...adam vuracaktı sonra da belkide kaçacaktı...motor yada araba konusunda babamı tanımam basarım kalayı ne zorluklarla alıp gözün gibi bakıyon gelip vurcak yok öle:queen:

Yine gelse aynısını yaparım.Daha önceden motoru durduğu yerde sağa doğru yatırmayı başarmıştım ve motor çizilmesin diye üstünden inmemiştim.Kalçam morarmıştı ve ayağımda egsoz borusuyla yanmıştı.:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gecenlerde bir tırcı ile tartıstım motor yüzünden... Adam geri geliyor; nerdeyse motora vuracak; hemen kostum basladm kasasına vurmaya...

Sonra inmiş ne el kol hareketi yapıyorsun diyor...:farao:
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
ahmet93 şerefsizin birine denk gelirsen %100 o suçlu olsun senin ehliyetin olmadığı için sen suçlu olacaksın polis çağır muhabbeti yapıcak haklıyken haksız duruma düşceksin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayır arkadaslar; O eskidendi; Suçlu kimse ona yazılıyor ceza artık.

Ehliyetin yoksa ; sen de onun cezasını yiyosun!
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben zamanında bu motoru çok araştırdım,Eğer bunu alırsan sonra yanından geçen 4 silindirliler içini cızz ettirir haberin olsun

edindiğin bilgileri paylaşırsan bende bilgi sahibi olmuş olurum,hem ben piste çıkmıcamki neden içim cız etsin mis gibi makina,2 silindir olmasımı dezavantaj 76 hp olmasımı anlamadım motor dediğin illa 4 silindirmi olmalı f 650 gs bile tek silindir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

Bence de; Bu motor 2 silindir; Hiç yakısmamıs :p

neyi yakışmamış açıklarsan
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
şöyle söyleyeyim;

650 lik hyosung neden tutumuyor ve satılmıyorsa bunun da nedeni aynı :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
şöyle söyleyeyim;

650 lik hyosung neden tutumuyor ve satılmıyorsa bunun da nedeni aynı :)

bu konuda bizim bi muhabet geçmişti geçenlerde,arkadaşımla birlikte turluyorduk (hyo 250r&cbr125r)büyük bir kavşakta hyo 650r(biz 250cc sandık) ile aynı yolda kesiştik tabi benim canavarın sesi yırtıyor ortalığı...yolda kimseyle s. yarıştırmam ben zaten altımdaki malum 125cc kanka gaza geldi diğer motora takıldı baktım diğer motor uzuyor artçı kızda düştü düşecek bu arada kanka farkı yedi ben arkadan izliyorum:cherry:15-20dk sonra dar bir yolda tekrar karşılaştık baktım ki makina 650gtr döndüm kankaya dedim ki seninkinin abisi bu boşuna yırtmışın kendini:queen:ama 650rın sesi soluğu tık yok nasıl bir makinedir bu dedim içimden tabi 2 silindir olduğunu sonradan öğrendim...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
650 R'da mükemmel ir tork var Onur ! Ben 650 Hyo almak için satılığa cıkarıyorum motoru...

4 Silindire yine gecmicem :bounce:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
uzun bi aradan sonra dayanamadım atladım motora ufak bir tur atayım dedim hem motor yatmamış olur hemde akü şarz etsin istedim,hava lodos o yüzden yumuşak ama çok rüzgarlı...motorun sesi toklaşmış sanki egzozun içine wd40 sıkmıştım ses tellerini açmış galiba :mrgreen:motor ses var görüntü yok olmuş sanki paso bağırıyor kulaklarım hala çınlıyor:p
birde honda slikon elcikleri çıkartıp orjinallerini takmak istedim taktım takmasına ama denge topuzlarını ne hikmetse takamadım önceki sefer çok kolay olmuştu uğraştım biraz baktım zaman kaybı onlarsız çıktım yola ama direksiyon sanki boşalmış gibi gerçi motor komple acayip geldi :silent:denge topuzları nı takmak için püf nokta bilen biri varmı ben tam oturtamadım önceki gibi iki kişinin kuvvetine ihtiyaç var sanırım...

bende bugün slikon elcik alıp taktırdığım için denge topuzunu çıkartmak zorunda kaldık,20 dk kadar uğraştık ama bu cbr lerinki biraz zor oluyor,demire yapışan metal bi parça var plastkde olabilir tam hatırlamıyorum onu usta çıkardı yerine ona uygun bi parça kesti taktı,gazın olduğu taraf değilde diğer taraftaki topuz vidasız,vida var ama süs gibi duruyo sıkıp gevşetemiyosun,elinle çekince yuvasından çıkıyo,hyo da daha kolay yapmıştık...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
edindiğin bilgileri paylaşırsan bende bilgi sahibi olmuş olurum,hem ben piste çıkmıcamki neden içim cız etsin mis gibi makina,2 silindir olmasımı dezavantaj 76 hp olmasımı anlamadım motor dediğin illa 4 silindirmi olmalı f 650 gs bile tek silindir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------



neyi yakışmamış açıklarsan

Nickine o kada5r 20 nisan 600rr yazmışsın.

performans olarak zaten 600luklerı kalkışta yersin mukemmel bir tork var sv650lerde zaten dl650 vstrom ile aynı motoru kullanıyor ancak ses yok ve devir düşük bü yüzden diyorum :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600 rr da alıcaz merak etme sen,600 rr benim hayalim,hayalime bir an önce kavuşursam kıymeti kalmaz,alacağım motor avuntu amaçlı,beni 600 rr almam için daha çok gaza getiersin dün akşam motoru gördüm 10 numara motor,adam plastik parçalara karbon kaplamada yapmış.devil eksozda karbon,1813 km de inşallah bugün alıyorum 10500 tlye anlaştık,600 rr beklemede kalsın,yardımların için sağol dynner,bu işler yavaş yavaş tek silindir,2 silindir,4 silindir,hepsinin tadına bakmak lazım diye düşünüyorum
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
motor çok temiz gözüküyor yoksa o paraya kesinlikle o motoru alma derdim ama motor sıfır gibiymiş modeli belli km si belli,şimdiden hayırlı olsun önemli olan senin beyenmen... :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor çok temiz gözüküyor yoksa o paraya kesinlikle o motoru alma derdim ama motor sıfır gibiymiş modeli belli km si belli,şimdiden hayırlı olsun önemli olan senin beyenmen... :cat:

teşekkürler,yok yok motor sağlam çok şükür
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst