en iyisini yapmışsın malını korumuşsun ama dikkat et asıl sana birşey olmasın...adam vuracaktı sonra da belkide kaçacaktı...motor yada araba konusunda babamı tanımam basarım kalayı ne zorluklarla alıp gözün gibi bakıyon gelip vurcak yok öle:queen:
Ben zamanında bu motoru çok araştırdım,Eğer bunu alırsan sonra yanından geçen 4 silindirliler içini cızz ettirir haberin olsun
Bence de; Bu motor 2 silindir; Hiç yakısmamıs![]()
şöyle söyleyeyim;
650 lik hyosung neden tutumuyor ve satılmıyorsa bunun da nedeni aynı![]()
uzun bi aradan sonra dayanamadım atladım motora ufak bir tur atayım dedim hem motor yatmamış olur hemde akü şarz etsin istedim,hava lodos o yüzden yumuşak ama çok rüzgarlı...motorun sesi toklaşmış sanki egzozun içine wd40 sıkmıştım ses tellerini açmış galiba :mrgreen:motor ses var görüntü yok olmuş sanki paso bağırıyor kulaklarım hala çınlıyor
birde honda slikon elcikleri çıkartıp orjinallerini takmak istedim taktım takmasına ama denge topuzlarını ne hikmetse takamadım önceki sefer çok kolay olmuştu uğraştım biraz baktım zaman kaybı onlarsız çıktım yola ama direksiyon sanki boşalmış gibi gerçi motor komple acayip geldi :silent:denge topuzları nı takmak için püf nokta bilen biri varmı ben tam oturtamadım önceki gibi iki kişinin kuvvetine ihtiyaç var sanırım...
edindiğin bilgileri paylaşırsan bende bilgi sahibi olmuş olurum,hem ben piste çıkmıcamki neden içim cız etsin mis gibi makina,2 silindir olmasımı dezavantaj 76 hp olmasımı anlamadım motor dediğin illa 4 silindirmi olmalı f 650 gs bile tek silindir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------
neyi yakışmamış açıklarsan
motor çok temiz gözüküyor yoksa o paraya kesinlikle o motoru alma derdim ama motor sıfır gibiymiş modeli belli km si belli,şimdiden hayırlı olsun önemli olan senin beyenmen... :cat: