ya beyler Allah aşkına,bu başlığın adı cbr 125,neden hyo fotoları atıp gereksiz işler yapıyorsunuz,fotolarınızı kendi motorunuzun bilgi paylaşım başlığına atın rica ederim,ileride bi 10 sene sonra bakın bakalım o sizin çok övdüğünüz,ducatiye benzettiğiniz motorunuzun durumu nasıl olacak,cbr küçük olabilir,hyo hızlı da gidebilir,motorum beni varacağım yere götürdükten sonra km sorun değil,yok hyo cbr yi geçer,yok 1.viteste 100 km yapıyo yok şöle yok böle,kompleksli insanlar gibi davranmayın yaaa,insan en iyisine sahip olabilir,ama başkasının sahip olduğu şeylere de saygılı olması gerekir,ülkemizin şartları belli,insanların durumu geliri belli,lütfen öyle kimse benim motorum var diye havalara girmesin,şurda güzel güzel forumda gezecez ama bi türlü fırsat vermiyolar,ey editör ya da moderatör,sataşma var,o hyocu arkadaşlar fotolarını kendi başlıklarına atsınlar,hyoyla işimiz yok,herkes yerini bilsin,o fotoları cbr 600 rr sayfasında neden göremiyoruz,belli ki bi art niyet var bi küçük görme bi aşağılama var,biz bunu kabul etmiyoruz,biz 50 cclik mobiletleri geciyoz ve saire küçük görücü şeyler yazıyo muyuz,tabiki hayır,bize yakışmaz bu davranışlar bizi bozar,ama gelde anlat işte