Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
iyi akşamlar beyler daha önce de sormuştum fakat cevap veren olmadı gerçekten acil bir konu benim için yardımcı olursanız sevinirim önümüzdeki 1 hafta içinde bir cbr 125 alacağım inşallah fakat baktığım ilandaki motorsiklet olduğu yerde sağa düşmüş depoda gidondan oluşan 3 parmak kalınlığında bi göçük var onu nasıl düzeltebilirim ne kadara mal olur bi yardım ltfn

Ben cevap yazmıştım sana ama gözden kaçırmışsın sanırım. Bir daha yazayım:
Depoda göçük varsa ben şahsen diğer ilanı düşünürdüm. Tertemiz makina olsun, 5 bin km. fazlası olsun. Bu km.ler hiçbirşey değil bu motor için. Depoda işlem olması ileride satarken başını ağrıtır.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Depodaki eziklerden uzak duralım arkadaslar... Ya da herhangi bir ezik olustuysa kaportacılardan uzak duralım. CÜnkü Cekilen eziklerin iç bölümü zamanla paslanmaya baslıyor! PasLanmanın sonunda da tıkanmalar vs...
Ezik varsa alıp öyle kullanacaksın...Yaptırmayı Düşünme !

Fakat KM olayı CBR larda sorun değiL... 22ooo km de ben sattım; 29ooo küsürde su an sattığım motor; ve 52ooo km de kullanan var :)
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
arkadaşlar 2,5 sene cbr 125r kullandım çok memnun kaldım ama daha sonra cc yükseltmek için cbr mi satıp hyo gt 250r aldım ve sıfırdan farksızdı,çok kıl birisi olmama rağmen okadar özenli kullanmama rağmen beni kanser etti ve 4 ay kullanıp hyo mu sattım ve tekrardan cbr aldım,hyo kullanan arkadaşlar bana kızmasınlar hyo çok güzel bir motor sadece o görüntüsü için bile o 6000 tl verilir ama kalite olarak bir honda cbr nin tırnağı olamaz,neyse cbr kullanan arkadaşlar tekrardan aranızdayım,2,5 senedir yazılarınızı takip ediyorum ama yazı yazmaya fazla vaktim olmuyor
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaşlar 2,5 sene cbr 125r kullandım çok memnun kaldım ama daha sonra cc yükseltmek için cbr mi satıp hyo gt 250r aldım ve sıfırdan farksızdı,çok kıl birisi olmama rağmen okadar özenli kullanmama rağmen beni kanser etti ve 4 ay kullanıp hyo mu sattım ve tekrardan cbr aldım,hyo kullanan arkadaşlar bana kızmasınlar hyo çok güzel bir motor sadece o görüntüsü için bile o 6000 tl verilir ama kalite olarak bir honda cbr nin tırnağı olamaz,neyse cbr kullanan arkadaşlar tekrardan aranızdayım,2,5 senedir yazılarınızı takip ediyorum ama yazı yazmaya fazla vaktim olmuyor

tekardan hoşgeldin senin sorununa en acil tarafından çako kardeşim cevap verecektir:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya beyler Allah aşkına,bu başlığın adı cbr 125,neden hyo fotoları atıp gereksiz işler yapıyorsunuz,fotolarınızı kendi motorunuzun bilgi paylaşım başlığına atın rica ederim,ileride bi 10 sene sonra bakın bakalım o sizin çok övdüğünüz,ducatiye benzettiğiniz motorunuzun durumu nasıl olacak,cbr küçük olabilir,hyo hızlı da gidebilir,motorum beni varacağım yere götürdükten sonra km sorun değil,yok hyo cbr yi geçer,yok 1.viteste 100 km yapıyo yok şöle yok böle,kompleksli insanlar gibi davranmayın yaaa,insan en iyisine sahip olabilir,ama başkasının sahip olduğu şeylere de saygılı olması gerekir,ülkemizin şartları belli,insanların durumu geliri belli,lütfen öyle kimse benim motorum var diye havalara girmesin,şurda güzel güzel forumda gezecez ama bi türlü fırsat vermiyolar,ey editör ya da moderatör,sataşma var,o hyocu arkadaşlar fotolarını kendi başlıklarına atsınlar,hyoyla işimiz yok,herkes yerini bilsin,o fotoları cbr 600 rr sayfasında neden göremiyoruz,belli ki bi art niyet var bi küçük görme bi aşağılama var,biz bunu kabul etmiyoruz,biz 50 cclik mobiletleri geciyoz ve saire küçük görücü şeyler yazıyo muyuz,tabiki hayır,bize yakışmaz bu davranışlar bizi bozar,ama gelde anlat işte
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaslar benim motorun jiklesi kendi kendine yarıya kadar kapanıyo tam olarak acık kalmıyor. elimle tutmak zorunda kalıyorum :)) nedir bunun derdi ??nasıl düzeltirim??

walla kardeş bende onu servise söyledim adam jikleyle yaklaşık 1 dk kadar uğraştı jiklenin altındaki plastik gibi bişe vardı onu söktü orayla uğraştı biraz artık düşmüyor
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
walla kardeş bende onu servise söyledim adam jikleyle yaklaşık 1 dk kadar uğraştı jiklenin altındaki plastik gibi bişe vardı onu söktü orayla uğraştı biraz artık düşmüyor

en yakın servis 80 km uzaklıkda kusadasında :DD artık 1500 bakımına gidince yaptırıcam. tşk ederim peki garantiye dahilmiydi
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
uzun bi aradan sonra dayanamadım atladım motora ufak bir tur atayım dedim hem motor yatmamış olur hemde akü şarz etsin istedim,hava lodos o yüzden yumuşak ama çok rüzgarlı...motorun sesi toklaşmış sanki egzozun içine wd40 sıkmıştım ses tellerini açmış galiba :mrgreen:motor ses var görüntü yok olmuş sanki paso bağırıyor kulaklarım hala çınlıyor:p
birde honda slikon elcikleri çıkartıp orjinallerini takmak istedim taktım takmasına ama denge topuzlarını ne hikmetse takamadım önceki sefer çok kolay olmuştu uğraştım biraz baktım zaman kaybı onlarsız çıktım yola ama direksiyon sanki boşalmış gibi gerçi motor komple acayip geldi :silent:denge topuzları nı takmak için püf nokta bilen biri varmı ben tam oturtamadım önceki gibi iki kişinin kuvvetine ihtiyaç var sanırım...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ya beyler Allah aşkına,bu başlığın adı cbr 125,neden hyo fotoları atıp gereksiz işler yapıyorsunuz,fotolarınızı kendi motorunuzun bilgi paylaşım başlığına atın rica ederim,ileride bi 10 sene sonra bakın bakalım o sizin çok övdüğünüz,ducatiye benzettiğiniz motorunuzun durumu nasıl olacak,cbr küçük olabilir,hyo hızlı da gidebilir,motorum beni varacağım yere götürdükten sonra km sorun değil,yok hyo cbr yi geçer,yok 1.viteste 100 km yapıyo yok şöle yok böle,kompleksli insanlar gibi davranmayın yaaa,insan en iyisine sahip olabilir,ama başkasının sahip olduğu şeylere de saygılı olması gerekir,ülkemizin şartları belli,insanların durumu geliri belli,lütfen öyle kimse benim motorum var diye havalara girmesin,şurda güzel güzel forumda gezecez ama bi türlü fırsat vermiyolar,ey editör ya da moderatör,sataşma var,o hyocu arkadaşlar fotolarını kendi başlıklarına atsınlar,hyoyla işimiz yok,herkes yerini bilsin,o fotoları cbr 600 rr sayfasında neden göremiyoruz,belli ki bi art niyet var bi küçük görme bi aşağılama var,biz bunu kabul etmiyoruz,biz 50 cclik mobiletleri geciyoz ve saire küçük görücü şeyler yazıyo muyuz,tabiki hayır,bize yakışmaz bu davranışlar bizi bozar,ama gelde anlat işte

Dostum bir kere önce motoru sen karşılastırdın! Bilmediğin bir motor hakkında yanlıs bigiler sundun ve biz de bunu düzelttik. Ayrıca aynı kategoride olmayan motorları yanyana koyarak kimin kompleksli ve gereksiz olduğunu hepimiz gördük, halen daha görüyoruz :farao:

Ayrıca buraya atılan Fotoğraflar iki motorun da ebatlarını görmek adına atıldı.. Hiç kimseyi ilgilendirmez! Yalan yanlıs bilgiler sunup, Sonra da bişey yapmamış gibi köşene cekilmeye çalışma :farao:
Bu mesajında bile Hala Hyosung Markasını aşağılama eğilimlerindesin...
Burda bizim mesajlarımızın hiç birinde cbr aşağılanmadı; Cünkü kendim kullandığım bir motor CBR!
Gercekleri yüzüne vurunca da böyle bir eğilime girmişsin... Hız meselesini de bilmeden ortaya atan yine sendin farkındaysan...

Son olarak; CBR 6OO ile hiçbir hyo'cu kendi motorunu kıyaslamıyor.Hepimiz bunun farkındayız cünkü. Aşağılama varsa bunu yapan kişi de ortadadır...Sadece kendisini görememiş; görmesi gerekir...

arkadaşlar 2,5 sene cbr 125r kullandım çok memnun kaldım ama daha sonra cc yükseltmek için cbr mi satıp hyo gt 250r aldım ve sıfırdan farksızdı,çok kıl birisi olmama rağmen okadar özenli kullanmama rağmen beni kanser etti ve 4 ay kullanıp hyo mu sattım ve tekrardan cbr aldım,hyo kullanan arkadaşlar bana kızmasınlar hyo çok güzel bir motor sadece o görüntüsü için bile o 6000 tl verilir ama kalite olarak bir honda cbr nin tırnağı olamaz,neyse cbr kullanan arkadaşlar tekrardan aranızdayım,2,5 senedir yazılarınızı takip ediyorum ama yazı yazmaya fazla vaktim olmuyor

Evet arkadasım gelelim sana. Hyosung ile Honda Kalitesinin bir olmayacağını her zaman söyledim. Ayrıca CBR 125 Cok ayrı bir motor; istesen bile öldüremezsin :wiinkk: Çünkü Hem düşük cc hem de kullanışLı motor...
Her hyosung Kullanan tabii ki memnun kalmayacaktır. Yalnız dediğin gibi; özenli kullanıp arıza veren motor daha görmedim. Çin malı kullandım; bilenler bilir; tek bir sorun bile yaşamadım :bounce: Neise sana gecmiş olsun; cbr da hayırlı olsun :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bu adam forumlara fena nam saldı :queen:

ikisinide kullandığı için ve eski cbr 125 müdavimi olarak bilgilerinden yaralanmak istemek suçmu veya o kişiyi önerme ne kadar kabahat şaştım doğrusu

çako kızma hemen kanka ya boş ver senin motorun kötü olum gel üste para ver değişelim:p:p:queen::queen:

bu kıyağımıda unutma:p
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
şaka maksatlı yazmıştım yanlış anlaşılmak istemem her iki motoru da kullanan az çok tanınanan birisi...fark ettiseniz çakalaz bana yorum dahi yazmamış neyi kast ettiğimi o da biliyor yani burda onun ismini verdin diye suçlusun demiyoruz alınma hemen:rendeer:
asıl benim mevzuya bi yorum yaparmısınız yukarıda da yazmıştım denge topuzlarını daha önce kolayca söküp takmama rağmen bu sefer elimde kaldılar takamadım:silent:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
şaka maksatlı yazmıştım yanlış anlaşılmak istemem her iki motoru da kullanan az çok tanınanan birisi...fark ettiseniz çakalaz bana yorum dahi yazmamış neyi kast ettiğimi o da biliyor yani burda onun ismini verdin diye suçlusun demiyoruz alınma hemen:rendeer:
asıl benim mevzuya bi yorum yaparmısınız yukarıda da yazmıştım denge topuzlarını daha önce kolayca söküp takmama rağmen bu sefer elimde kaldılar takamadım:silent:

bilgim olsa emin ol yardımcı olurdum:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
şaka maksatlı yazmıştım yanlış anlaşılmak istemem her iki motoru da kullanan az çok tanınanan birisi...fark ettiseniz çakalaz bana yorum dahi yazmamış neyi kast ettiğimi o da biliyor yani burda onun ismini verdin diye suçlusun demiyoruz alınma hemen:rendeer:
asıl benim mevzuya bi yorum yaparmısınız yukarıda da yazmıştım denge topuzlarını daha önce kolayca söküp takmama rağmen bu sefer elimde kaldılar takamadım:silent:

Nasıl çıkardın ?

elinle bütün demiriylemi söktün yoksa vidasınımı söktün
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
şaka maksatlı yazmıştım yanlış anlaşılmak istemem her iki motoru da kullanan az çok tanınanan birisi...fark ettiseniz çakalaz bana yorum dahi yazmamış neyi kast ettiğimi o da biliyor yani burda onun ismini verdin diye suçlusun demiyoruz alınma hemen:rendeer:
asıl benim mevzuya bi yorum yaparmısınız yukarıda da yazmıştım denge topuzlarını daha önce kolayca söküp takmama rağmen bu sefer elimde kaldılar takamadım:silent:

Şekerim ben anladım seni ; Melo^ya bakma o da anladı da takılıyor sana :p

Çako [/SIZE Yesin sizi :queen: :bounce:

Topuz hakkkında bilgim yok gercekten. YaLNız ; söküp takamadıysan yalıs sökmüşsün demekki :queen:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Nasıl çıkardın ?

elinle bütün demiriylemi söktün yoksa vidasınımı söktün

bütün demiriyle söktüm daha öncede yapmıştım sorun yoktu ama dün takamadım vakit dar olduğundan telaşlıyımdır biraz,beceremedim canımı sıktı ya:salut:bugun kankala birlikte bi el atıcaz yaparız umarım tek kişi takılmıyor düşer diye kuvvette uygulayamıyorum biraz kibar davranırımda cbrıma:cherry:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bütün demiriyle söktüm daha öncede yapmıştım sorun yoktu ama dün takamadım vakit dar olduğundan telaşlıyımdır biraz,beceremedim canımı sıktı ya:salut:bugun kankala birlikte bi el atıcaz yaparız umarım tek kişi takılmıyor düşer diye kuvvette uygulayamıyorum biraz kibar davranırımda cbrıma:cherry:

bi fikri olan çıkmadı hala,sanırım daha önce deneyen yok:queen:bende el atmadım umarım sorunsuz takarım:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst