- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
walla en güzeli 170-175 kiloda 60-70 olcak agören 600rr sanıo:queen:
katılıyorum,motor yakışıklı ama gösterişli değil:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 AM ----------
arkadşlar hnz benım cbr ım yok. yarın dıreksıyon sınavım var ve bugun deneme suruşu yaptık. yapacagımız yere motosıkletımle gıttım (kanunı seyhan 150) benım arkamdan bı cbr geldı sıyah kıtlendım motoya ınceledım fılan çok hoşuma gıttı. yuzsuzluk ya bı tur ıstedım kırmadı sagolsun =) sınav yerınde bırs dolştım. vıtes geçişleri çok serttı. benım seyhanın debrıyaj balataları bıtık şu an ve çok rahat vıtese geçıyor. cbr ın debriyajı yumuşaktı ama tak tak ses çıkararak geçiyordu. bırde arkadaş kullanırkn zıncırın çok bol oldugunu farkettım. bollaşıp tekrar daralıyor. bu normal mı bne sert kullanımdan oldugunu duşunuyprum. ama şunu anladım kı bana bı cbr şart =)
birinci ve ikinci vitese takarken sslerde öyle ses gelmesi normaldir diye biliyorum,benim cbr ve arkadaşımın hyoda öyle sonrasında pamuk gibi nazar değmesin...zıncırın bollaşıp tekrar daralması nedendir bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim benin tahminim dişlide sorun vardır:silent::silent::silent: