Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
walla en güzeli 170-175 kiloda 60-70 olcak agören 600rr sanıo :D :queen:

katılıyorum,motor yakışıklı ama gösterişli değil:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 AM ----------

arkadşlar hnz benım cbr ım yok. yarın dıreksıyon sınavım var ve bugun deneme suruşu yaptık. yapacagımız yere motosıkletımle gıttım (kanunı seyhan 150) benım arkamdan bı cbr geldı sıyah kıtlendım motoya ınceledım fılan çok hoşuma gıttı. yuzsuzluk ya bı tur ıstedım kırmadı sagolsun =) sınav yerınde bırs dolştım. vıtes geçişleri çok serttı. benım seyhanın debrıyaj balataları bıtık şu an ve çok rahat vıtese geçıyor. cbr ın debriyajı yumuşaktı ama tak tak ses çıkararak geçiyordu. bırde arkadaş kullanırkn zıncırın çok bol oldugunu farkettım. bollaşıp tekrar daralıyor. bu normal mı bne sert kullanımdan oldugunu duşunuyprum. ama şunu anladım kı bana bı cbr şart =)

birinci ve ikinci vitese takarken sslerde öyle ses gelmesi normaldir diye biliyorum,benim cbr ve arkadaşımın hyoda öyle sonrasında pamuk gibi nazar değmesin...zıncırın bollaşıp tekrar daralması nedendir bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim benin tahminim dişlide sorun vardır:silent::silent::silent:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
katılıyorum,motor yakışıklı ama gösterişli değil:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 AM ----------



birinci ve ikinci vitese takarken sslerde öyle ses gelmesi normaldir diye biliyorum,benim cbr ve arkadaşımın hyoda öyle sonrasında pamuk gibi nazar değmesin...zıncırın bollaşıp tekrar daralması nedendir bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim benin tahminim dişlide sorun vardır:silent::silent::silent:

zincirin bollaşıp daralıyor dediği vites atarken yada hızlanıp yavaşlarken eğer zincirde boşluk çoksa sürtüp ses yapıyor. o sırada sertleşip gevşiyor ve sürtüyor aşağı yukarı.


bir de bundan hariç zincir yağlandık tan bir kaç hafta sonra kalın kir tabakası tutar. daha sonra zinciri yağlarsan zincir kiri atıp biraz gevşek görünür. boşluk var gibi olur
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
ya arkadaşlar bu arka lastikleri performansı düşürmüyecek kadar ne kadar büyütebiliriz bir de kaça patlar
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
katılıyorum,motor yakışıklı ama gösterişli değil:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 AM ----------



birinci ve ikinci vitese takarken sslerde öyle ses gelmesi normaldir diye biliyorum,benim cbr ve arkadaşımın hyoda öyle sonrasında pamuk gibi nazar değmesin...zıncırın bollaşıp tekrar daralması nedendir bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim benin tahminim dişlide sorun vardır:silent::silent::silent:


1 ve 2 tamam diyelim ama 3 4 bunlardada çok ses geliyordu. dediğiniz gibi normaldır. cbr alırken beni tereddute duşururdu motorun temizliği bakımından. zinciri ise bi iland okumuştum zincir bol ise motor hor kullanlmıştr diye. ondan sordum. t.e
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
zincirn bol diye hor kullanılmaolayı eger sahibi cok teker yapmışsa zincir ciddi şekdle bollaşır ancak km ye baglı olarakta baglanmasından bi problem olmaz :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

ya arkadaşlar bu arka lastikleri performansı düşürmüyecek kadar ne kadar büyütebiliriz bir de kaça patlar

dostum topicin 3-4 sauyfa geriye git bu konu cok konşldu biras araştrma yapalım :cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
cbr 125 istediğiniz boyda binin birşey olmaz gidon dizinize filanda çarpmaz scooter değilya bu ben boy 180 kilo 92 o halde todaye biniyorum zor zor:D:D cbr de hiç bişi olmaz sadece işte görüntü kirliliği
 
Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
4
Peki abiler ablalar motorda tecrübe etmiş olan tüm herkezz...

CBR 125 ortalaa kaç Km hız ile kullanlamıyım ki motor eskimesin. Şöyle söyleyeyim. mesela uzun yolda 120 ile giderim o hızımı 30 dakika bilemedin 1 saat korurum diyelim.Yani motor eskir mi böyle kullanımlarda.120 bu motor için çok mudur sabit giderken.? piston yada vs.. şeyleri eilimize almayalım sonra =) masraf çıkarmasın..

kaçla gitmemi önerirsiniz ?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Allah rızası için boyu 1.87 civarı olan biri CBR ile resmini koysun kendim için istiyorum

hiç ulaşamadım böyle bi resme:pr:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Peki abiler ablalar motorda tecrübe etmiş olan tüm herkezz...

CBR 125 ortalaa kaç Km hız ile kullanlamıyım ki motor eskimesin. Şöyle söyleyeyim. mesela uzun yolda 120 ile giderim o hızımı 30 dakika bilemedin 1 saat korurum diyelim.Yani motor eskir mi böyle kullanımlarda.120 bu motor için çok mudur sabit giderken.? piston yada vs.. şeyleri eilimize almayalım sonra =) masraf çıkarmasın..

kaçla gitmemi önerirsiniz ?

Motorda sorun yoksa 120 normal yani yuksek devir kullanmak motorun haşatını cıkarır zorlanmadan 120 ye gelıorsa problem yok :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
120 bence bu motor için normal bi hız 5. viteste 7-8 bin devirde rahat görürsün motoruda sıkmaz
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
benim 6. vitese taktığım pek sayılıdır otoban gibi yolda da 90la gitmek sıkıyor ve yoruyor:Stabiki şehir içinde tasvip etmiyorum!
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
benim 6. vitese taktığım pek sayılıdır otoban gibi yolda da 90la gitmek sıkıyor ve yoruyor:Stabiki şehir içinde tasvip etmiyorum!

normal sehir dısı 70 ama otobandakı hız sınırını bilmıyorum

ya tabiki 90ile gitmek sıkar ama ilerde tekerlekli sandalyede oturmakda cok sıkar bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst