Ben orjinat ebat diyorum .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 PM ----------
Arkadaşlar ben lastikleri değişim için söktürünce jantları boyatmayı düşünüyorum. Sizce Kızmızı cbr a altın sarısı renk olur mu ? Yeni model 600 cc lerdeki jant renginden.
Peki sence koyu siyah (parlak) nasıl olur ? Biliyorsun orjinali tam siyah değil mat.
Bence kırmızı biraz cart kaçıyor.![]()
arkadaşlar merhabalar..
bir arkadaşın CBR 125 i üstüne binip boy için rahatsızlık verir mi vermez mi diye baktım.İlk defa race makineye binmekten olcak herhalde direksiyon çok aşağıda geldi =)) bu zamanla alışılcak bir durum galiba. 2. durum ise boyum 1.78. motor üstümde sırıtmış mı acaba ? ( Öndeki benim =)) arkada olan arkadaşın boyu 1.95 civarıdır ))))
http://img18.imageshack.us/i/cbr1c.jpg/
http://img125.imageshack.us/i/cbr2.jpg/
http://img193.imageshack.us/i/cbr3.jpg/
benim görüntü bir sorun yok yani öyle mi =)
sen üzerinde tam olursun . 170-175 ideal 180-185 ten sonra olmuyor
1.85e kadar yolu var sonrasını kasar bu motorda,bende 1.86yım rahatsız olmuyorum ama fazlasınıda yorar bu motor...cbf olsa tamam derdim de cbrde sırıtır:farao: