Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
evet ama yinede karakterli bi motor olmuş.kendine has bi tarzı var ben beğendim.zaman ve yaratıcılık olduğu müddetce modifiyenin sınırı yok
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
ikiside cuk oturur diyorsan 120 80 17 buldum cakalaz pirelli diablo strada. alıyım ozaman ben bunu ??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------

pardon 70 miş 80 değil ozaman hemen alıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 PM ----------

bu arada lastik ön mü arkamı belirtilmemiş ölçüler uygun olduktan sonra sorun yok sanırım ön ve arkla lastiğin
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bende lastiklerimi genişletmek istiyorum ama sanırım ön değişmiyor arkayada nerden alacağımı bilmiyorum:S
bu arada yeni bir kask aldım ls2 beyaz bi kask üzerinde what are you waiting for yazıyor dynner arkadaşımızın kullandığından çok hoşuma gitti,rahat ve güven verici;)
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Ben orjinat ebat diyorum . ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 PM ----------

Arkadaşlar ben lastikleri değişim için söktürünce jantları boyatmayı düşünüyorum. Sizce Kızmızı cbr a altın sarısı renk olur mu ? Yeni model 600 cc lerdeki jant renginden.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Ben orjinat ebat diyorum . ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 PM ----------

Arkadaşlar ben lastikleri değişim için söktürünce jantları boyatmayı düşünüyorum. Sizce Kızmızı cbr a altın sarısı renk olur mu ? Yeni model 600 cc lerdeki jant renginden.

bence olmaz kırmızıya su an kullananlar hep kırmızı boya kullandılar ve bence yakısıyor sende oyle yap bence
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Peki sence koyu siyah (parlak) nasıl olur ? Biliyorsun orjinali tam siyah değil mat.
Bence kırmızı biraz cart kaçıyor. :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bencede kırmızı fena durmaz ama orjinal mat rengi benim nedense çok hoşuma gidiyor,görmeden karar vermek bence zor,yapanlar varsa foto koyarlarsa yorum yapabiliriz...
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
arkadşlar hnz benım cbr ım yok. yarın dıreksıyon sınavım var ve bugun deneme suruşu yaptık. yapacagımız yere motosıkletımle gıttım (kanunı seyhan 150) benım arkamdan bı cbr geldı sıyah kıtlendım motoya ınceledım fılan çok hoşuma gıttı. yuzsuzluk ya bı tur ıstedım kırmadı sagolsun =) sınav yerınde bırs dolştım. vıtes geçişleri çok serttı. benım seyhanın debrıyaj balataları bıtık şu an ve çok rahat vıtese geçıyor. cbr ın debriyajı yumuşaktı ama tak tak ses çıkararak geçiyordu. bırde arkadaş kullanırkn zıncırın çok bol oldugunu farkettım. bollaşıp tekrar daralıyor. bu normal mı bne sert kullanımdan oldugunu duşunuyprum. ama şunu anladım kı bana bı cbr şart =)
 
Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar merhabalar..

bir arkadaşın CBR 125 i üstüne binip boy için rahatsızlık verir mi vermez mi diye baktım.İlk defa race makineye binmekten olcak herhalde direksiyon çok aşağıda geldi =)) bu zamanla alışılcak bir durum galiba. 2. durum ise boyum 1.78. motor üstümde sırıtmış mı acaba ? ( Öndeki benim =)) arkada olan arkadaşın boyu 1.95 civarıdır ))))

http://img18.imageshack.us/i/cbr1c.jpg/

http://img125.imageshack.us/i/cbr2.jpg/

http://img193.imageshack.us/i/cbr3.jpg/
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Peki sence koyu siyah (parlak) nasıl olur ? Biliyorsun orjinali tam siyah değil mat.
Bence kırmızı biraz cart kaçıyor. :)

parlak siyahı hiç sevmedım nedense ben ya kırmızı iyi gider bence fakat başka renkde olabilir ama kırmızıdan başka hiç gormedım ben bu zevktir sana kalmış birşey
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar merhabalar..

bir arkadaşın CBR 125 i üstüne binip boy için rahatsızlık verir mi vermez mi diye baktım.İlk defa race makineye binmekten olcak herhalde direksiyon çok aşağıda geldi =)) bu zamanla alışılcak bir durum galiba. 2. durum ise boyum 1.78. motor üstümde sırıtmış mı acaba ? ( Öndeki benim =)) arkada olan arkadaşın boyu 1.95 civarıdır ))))

http://img18.imageshack.us/i/cbr1c.jpg/

http://img125.imageshack.us/i/cbr2.jpg/

http://img193.imageshack.us/i/cbr3.jpg/

sen neyse de arkadaki eleman pis sırıtmış:cherry:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bak bu benım cgl cantın rengi cok tatlı bi renk orjinal rengi boyle bal kopugu gibi fikir verir belki fakat pek net değil




buda cbr ve cgl





 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst