Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
dostum geçmiş olsun öncelikle ama bence her nekadar motor bilgine güvensen de bu bakım işini yetkili servisine bıraksan daha iyi olurdu bence adamlar sonuçta işin ustası derdinden en iyi onlar anlar...sen ben servise götürmezsek adamlar ne kazanıcaklar :Dumarım fazla masraf etmeden eski performansına kavuşursun...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
zaten yükselişe göütürcem :D

ama bakım işinde bi problem yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:27 PM ----------

adamlar bakıma 70 lira alıo ben 28 liraya hallettım buji ile yagı
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
servisin dediine göre cıkmaz o kadar büyük bir sorun deilmiş benzinden de olabilirietsi yüksek
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dostum gecmiş olsun ;

Sorununu tam olarak anlayamadm? Anladığım kadarıyla yolda giderken gaz yemiyor ve stop ediyor ?
Bu durumun en büyük nedenlerinden birisi Karbüratöre takılan pislikler veya benzine karısan pisliklerdir... Karbüratör Temizliğinden snra bi daha değerlendirelim :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
dynner

Aynı şey bakımdan sonra benim de başıma geldi. Bunu sebebi çok büyük ihtimalle ( %99) hava filtresini temizlemek için depoyu söktükten sonra, depodan aşağıya giden hava borusu bir yerde kıvrılıyor ve tıkanıklık yapıyor. Sen söküp baktığında herşey normalmiş gibi durur ama tekrar takarken bir yerinden kıvrım yapar ve depo hava almaz. Sebebin bu olup olmadığını anlamak için depo kapağını çıkarıp çalıştırmayı dene ( Depo kapağını açtıktan sonra anahtarı çıkarmak için depo kapağının altındaki siyah klipslere parmaklarınla bastır :wiinkk: ).
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Ya o aklıma gelmedi deil o kıvrıktı tekrardan söktüm boruyu düzlettim falan ama bu sefer akü zayfıladı marş almıyor

yarın sabah inşallah dediin gibiyse hallolur yoksa servise gidicez malum
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
eee boşuna bir bilene sor dememişler iyi ki böyle bir ortamda buluşma fırsatımız var ki derdimize çare buluyoruz yada tecrübelerden faydalanıyoruz...heves sardı çok fena yollara çıkasım geldi :D:D:D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum dediin ise yradi dun gece deponun kapagnu ctim aku zayif oldgu icin vurdurdm ve annda atesledu 3-4 tur attim depo kapagi acikken ancak rolantide kalmiyor hemen stop ediyor jigleyi acarsam rolantde kaliyor bujiyide daha dun deistrmstm onu anlayamadm :( sen de ayni sorun olduktan snra neler yapmstm ?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ben servisten yeni çıkmıştım, daha 5 km olmadan başıma gelmişti bu hadise. Servisten scooter'la eleman gelip deponun kapağını açıp çalıştırmıştı. Bu arada 6. viteste 100-110 km/s hızla giderken "çat" dite stop etmişti motor, o anki yüzümün halini görmek isterdim:) Bu yolda ilk ve tek kalışımdı. Gerçi motorun suçu yoktu, sorun bakımdan sonra tahliye ve hava borularının tam düzgün yerleştirilmemesiydi. Neyse eleman geldi depoyu söktü uğraştı vs. Hava borusunu falan düzelttikten sonra depo kapağı kapalıyken de çalıştı motor, başka da bir sorun yaşamadım.

Rolantide stop etmesi, rolanti devrindeyken yeteri kadar hava çekememesi diye alternatif bir teori atasım var ortaya, ama hiç alakası da olmayabilir.

Tavsiyem şu depodan aşağıya giden tahliye ve havalandırma borularını biraz daha kurcalaman yönünde...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum rolanti olayıda rolantı vıdasndaymış biras sıktım duzeldı.

ancak çekişten düştü gibi geldi bana hangi servise gösterdysem normal dedi ancak bana devirleri hızlı cıkmıyor gibi geldi hemde 105km 4 litre yakıyor.

servis ya bujiden yada hava filtresinden dedi ben bujiyi daha dün deiştridim
hava filtresinide temizledim

karburaotrdemi sorun acaba ya motoruda elletmek sıtemıorum daha 20bin oldu vida degmedi.

off allahım cokmu kafam takıyorum yanımda arkadaşım doldurdu sehir içi 3.4 litre yaktı :pale:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Hmm gerçekten zor bir durum. Fazla yakması yakıt/hava karışımında bir sorun olabileceğini getiriyor insanın aklında. O da karbüratörü işaret ediyor açıkçası. Bir de çekişten düştü gibi diyorsun. Aslında ilintili problemler. Ama çözümü beni aşıyor açıkçası. Belki daha iyi bilen arkadaşlar başlığa bakınca yardımcı olabilirler ?

Bu arada yaşadığın soruna dair ayrı bir başlık aç eğer düzelmiyorsa. Forumda bu konularda çok bilgili arkadaşlar var (misal extrema, GKN) onlar en azından sorunun tespiti konusunda kesinlikle yardımcı olurlar sana.
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Arkadaşlar aranızda motoruna K&N hava filtresi taktıran var mı ? Sese ve performansa faydası oldu mu?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum performansa birşey etki etmez senden önce cok araştırdım ve takmaya niyetliydim orjinali 35 lirayken kendisi 85 liradan aşagı deil.

orjinalini tak derim
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
Arkadaslar iyi geceler diliyorum...

Benim cbr 125 2006 model ve 11000 kmde arka tekerlek baya bitti gibi neredeyse yeni bir teker almak istiyorum Dunlop dusunuyorum..Sizce ne alayim ? Normal ebatlarda bir lastik olucak orjinali gibi? Ne marka alabilirim ve fiyat konusunu biliyor musunuz ??
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
9
çalındı!

Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir ay önce aldıgım cbr 125 im (repsol) Kadıköy/Bostancıda Çalınmıştır.. Araştırmalarıma göre içerenköy/fındıklı'nın çocukları tarafından çalınmıştır! Bu taraflarda oturan, bir tanıdığı bildiği olabilecek olan, polis yakını yardımcı olabilecek olan varsa çok çok çok minnettar olurum.. Gerekirse elimden geldiğince yardımcıda olmaya çalışırım, 1 haftadır gözüme uyku girmiyo arkadaşlar aklıma geldi burayada bi yazayım dedim, polise gttim ama polisin bütün olaylardan haberi var bana zaten bizzat kendisi git ara dedi.. o yüzden belki yardımcı olabilcek olan vardır, şimdiden teşekkür ederim..​
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir ay önce aldıgım cbr 125 im (repsol) Kadıköy/Bostancıda Çalınmıştır.. Araştırmalarıma göre içerenköy/fındıklı'nın çocukları tarafından çalınmıştır! Bu taraflarda oturan, bir tanıdığı bildiği olabilecek olan, polis yakını yardımcı olabilecek olan varsa çok çok çok minnettar olurum.. Gerekirse elimden geldiğince yardımcıda olmaya çalışırım, 1 haftadır gözüme uyku girmiyo arkadaşlar aklıma geldi burayada bi yazayım dedim, polise gttim ama polisin bütün olaylardan haberi var bana zaten bizzat kendisi git ara dedi.. o yüzden belki yardımcı olabilcek olan vardır, şimdiden teşekkür ederim..​

Çok geçmiş olsun öncelikle Motorla ilgili foto koyarsan daha iyi olur belirgin özllikleri kaç model kaç km grenajın da olan çizikler gibi :) mutlaka bir arkadaşımız çıkar o taraftan ama iki teker her yere gider sen ayrıntılı bir bilgi verirsen bize bizde bulunduğumuz yerde arayalım.Elimizden geleni yapacağımızdan emin ol :)
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
9
Çok geçmiş olsun öncelikle Motorla ilgili foto koyarsan daha iyi olur belirgin özllikleri kaç model kaç km grenajın da olan çizikler gibi :) mutlaka bir arkadaşımız çıkar o taraftan ama iki teker her yere gider sen ayrıntılı bir bilgi verirsen bize bizde bulunduğumuz yerde arayalım.Elimizden geleni yapacağımızdan emin ol :)

Çok saol arkadaşım
Motor 2006 model repsol üzerinde açık mavi yosimura egzos war ayrıyetten debriyaj kolu orjinal değil, daha parlak renkli bi debriyaj kolu war artı aynalar orjinal değil, daha kalın cbf aynası gibi aynalar war motorun üzerinde zaten bu değişiklikleri belli ediyo motorun kendini foto koyucam birazdan teşekkür ederim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 AM ----------

14412960_x4h.jpg


Şuanda sadece bunu koyabiliorum fotograf olarak motorda 130 luk arka lastik (Duro) var, egzos la aynı renk mavi denge topuzları var, ayırt edici özellikleri bunlar, gören bilen varsa şimdiden allah razı olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst