- Katılım
- 22 Nis 2009
- Mesajlar
- 443
onların ne şuçu var sen kendin hatalısın madem trafiye cıkacaksın yaptır sigortanı bağlamasınlar motorunu :wiinkk:dün motorumu trafik sigortasının süresi bittiği için bağladılar motoru yeni aldığın için ruhsat işlemlerini yaptırırken onu yapacaktım ama kısmet değilmiş motoru çekerken polisten söz aldım çekici parası almayacaklarına dair bugün motoru almaya gittiğimde 80 tl çekici kesmişlerdi mecbur ödemek zorunda kaldım motoru alırken grenajlarda çizik ve sol aynası kırık şekildeydi karşımda muhatap bulamayacağım için lanet olsun dedim aldım motoru
siz siz olun çömez trafik polislerine güvenmeyin
malımızı canımızı emanet ettiğimiz insanları daha yakından tanımış oldum :farao:
git hakkını ara hukuki yollardan ama burada görevlerini bizim için canlarını orataya koyarak yapan insanlara laf söyleme ve söyleyemezsin zaten buna hakkın yok:farao: