Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
dün motorumu trafik sigortasının süresi bittiği için bağladılar motoru yeni aldığın için ruhsat işlemlerini yaptırırken onu yapacaktım ama kısmet değilmiş motoru çekerken polisten söz aldım çekici parası almayacaklarına dair bugün motoru almaya gittiğimde 80 tl çekici kesmişlerdi mecbur ödemek zorunda kaldım motoru alırken grenajlarda çizik ve sol aynası kırık şekildeydi karşımda muhatap bulamayacağım için lanet olsun dedim aldım motoru

siz siz olun çömez trafik polislerine güvenmeyin
malımızı canımızı emanet ettiğimiz insanları daha yakından tanımış oldum :farao:
onların ne şuçu var sen kendin hatalısın madem trafiye cıkacaksın yaptır sigortanı bağlamasınlar motorunu :wiinkk:

git hakkını ara hukuki yollardan ama burada görevlerini bizim için canlarını orataya koyarak yapan insanlara laf söyleme ve söyleyemezsin zaten buna hakkın yok:farao:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
eser kardşeim topicin kitlenmiş dik yokuşta iş sende biter bazı cbr kullanmamış insanlşar gelmişkalkamaz dıyor bu onların kabiliyetsizligidir bu akdar acık ben kac kez cıktım hemde harbıden dık yokustan bazıları çinlilerle karıştırmasın su motoru :pr:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
eser kardşeim topicin kitlenmiş dik yokuşta iş sende biter bazı cbr kullanmamış insanlşar gelmişkalkamaz dıyor bu onların kabiliyetsizligidir bu akdar acık ben kac kez cıktım hemde harbıden dık yokustan bazıları çinlilerle karıştırmasın su motoru :pr:

Sen çokmu kabiliyetlisin .Ben dik yokuşu çıkamaz demiyorum dik yokuşta durduğu zaman iki kişi kalkamaz diyorum. işte hodri meydan varsa cbr 125 ne güvenen buyursun deneyelim cebimde 0543 694 4316. Düzgün saygılı kelimeler kur ben kimseye beceriksizsin kabilyetsizsin demedim .Sen nerden biliyorsun kabiliyetsiz olduğumu .Bu arada cbr motosikletini üstüne basarak söylüyorum taş gibi motosiklet güzel motosiklet amam gerçekleride kaçırmayalım:cat:
Ha bu arada nerden biliyorsun cbr125 kullanmadığımıda kullanmasını bilmeyenler diye konuşuyorsun.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
arkadaşlar malum saglık problemlerım yuzunden motor bınemıorum bende motorumu ınceleyım genel olarak dedm yagına suyuna ona buna bakarken su farları beyaz yapmak aklıma geldı.

bende farın tekini cıkardım.

Dreamdark kardeşim sakın alınma ama oole cok zahmet ederek cıkarmak varken bıras gıdonla sag sol yapıp zaten sokebılıorsun bence kadraı sökmeye gerek yok :)

şimdi bu lamba 12v35/35w bıras araştrıdım karşı komsumuz philipsin genel bayiisi ona sorucam da acaba beyaz far takan varmı ve nasıl aydınlatma bı problemle karısalasan oldumu

yada ne tur bı lamba onerrsınız?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 PM ----------

Sen çokmu kabiliyetlisin .Ben dik yokuşu çıkamaz demiyorum dik yokuşta durduğu zaman iki kişi kalkamaz diyorum. işte hodri meydan varsa cbr 125 ne güvenen buyursun deneyelim cebimde 0543 694 4316. Düzgün saygılı kelimeler kur ben kimseye beceriksizsin kabilyetsizsin demedim .Sen nerden biliyorsun kabiliyetsiz olduğumu .Bu arada cbr motosikletini üstüne basarak söylüyorum taş gibi motosiklet güzel motosiklet amam gerçekleride kaçırmayalım:cat:
Ha bu arada nerden biliyorsun cbr125 kullanmadığımıda kullanmasını bilmeyenler diye konuşuyorsun.

ben seni kastetmedimki yaran var gocunuyosun arkadaşım.

gel ben heryerde gösteririm sana olanları saglık problemlerim düzelsin sırf gormen ıcın vıdeoya cektırıcem kalkamaz dıyorsun ben nasıl kaldırıorum o zaman benm altımdakı motorun altında 600luk motor yok!

ben saygılı kelımeler kullanırım kullanmam sen ustune alınıyorsan benım deıl senın sorunun senın fıkrın ayrı benım fıkrım ayrı sen dıosun dıe senın dedıın dooru olacak deil.

Klavye delikanlıları gibi numara vermenede gerek yok zamanı gelince videoyu izlersin. . .:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------

bu arada benım bahsettıgım de durdugun zamandan bahsedıorum durdum arkama artcı aldım ve kac kez resmen dik bir yokus cıktım gazı yuksek tutar debrıajı yavas cekersın motor yavas yavas kendını kaptırır zaten
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
arkadaşlar malum saglık problemlerım yuzunden motor bınemıorum bende motorumu ınceleyım genel olarak dedm yagına suyuna ona buna bakarken su farları beyaz yapmak aklıma geldı.

bende farın tekini cıkardım.

Dreamdark kardeşim sakın alınma ama oole cok zahmet ederek cıkarmak varken bıras gıdonla sag sol yapıp zaten sokebılıorsun bence kadraı sökmeye gerek yok :)

şimdi bu lamba 12v35/35w bıras araştrıdım karşı komsumuz philipsin genel bayiisi ona sorucam da acaba beyaz far takan varmı ve nasıl aydınlatma bı problemle karısalasan oldumu

yada ne tur bı lamba onerrsınız?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 PM ----------



ben seni kastetmedimki yaran var gocunuyosun arkadaşım.

gel ben heryerde gösteririm sana olanları saglık problemlerim düzelsin sırf gormen ıcın vıdeoya cektırıcem kalkamaz dıyorsun ben nasıl kaldırıorum o zaman benm altımdakı motorun altında 600luk motor yok!

ben saygılı kelımeler kullanırım kullanmam sen ustune alınıyorsan benım deıl senın sorunun senın fıkrın ayrı benım fıkrım ayrı sen dıosun dıe senın dedıın dooru olacak deil.

Klavye delikanlıları gibi numara vermenede gerek yok zamanı gelince videoyu izlersin. . .:rendeer:

İlk önce geçmiş olsun ALLAH cc şifalar dilerim sana ben numaramı delikanlılık yapmak için vermedim deneyelim diyorum senin fikrin değişik olabilir benimde değişik olabilir . Böyle celallenmenide anlamış değilim:cat:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
Ben antalyadayım. bugün iki kişi kepezin virajlı yokuşlarında kalktı. - durmak zorunda kaldık, sonra devam ettik ve o yokuşta kalktı - Buraları bilen varsa, fikir vermesi açısından yazdım.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
İlk önce geçmiş olsun ALLAH cc şifalar dilerim sana ben numaramı delikanlılık yapmak için vermedim deneyelim diyorum senin fikrin değişik olabilir benimde değişik olabilir . Böyle celallenmenide anlamış değilim:cat:

Dostum cellallenmemin sebibi direk ustune alındın ondan boole yazıp acıklama zorunda kaldım. :cat:

öncelikle teşekkur ederim en kısa zamanda iyileşicem inşallah.:wiinkk:

ama gercekten bende kendım bı cok kez yokusta durup kız arkadsmı aldım arkadasımı aldım ve debrıyajı ıyı kavrattıgın surece cıdden kalkabııorsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:52 PM ----------

666. mesajım sana gelmıs sakın yanlıs anlama belkı ondan cellalenmişimdir Korkut :p
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
son 4 gündür 2 arkadaş biniyoruz cıbırıma.. daha ilk motorum ve tecrübem 1haftalık yaklasık olarak.. Arkadaşım 90 kilo bende 85 kiloyum.. Nerdeyse ruhsattaki azami ağırlık sınırına dayandık ama motor banamısın demiyor denizli askeri yolunun yokusundan 3.viteste 75 ile çıkartıyor bizi.. ki bi şahini bi doğanın yada 1.4 motorlu(clio, 206, c3, vs vs..) bir arabanın ordan 90la çıktığını gören çok az..
 

NrC

Katılım
1 May 2009
Mesajlar
6
bakın arkadaşlar japonlar motorun boyutuna ağırlığına uzunluğuna herşeyine göre düşülmüş olarak bu lastikleri koymuşlar yani tekeri kalın koysa motorun gücünü boyutunu arttırmak zorunda kalıcak sınıf sınıf yapmış adamlar sen 3 kuruş verip 5 kuruş luk bişeye biniyomuş gibi olmasını istiyosun . sen o motora kalın teker koyarsan aşırı risk almış olursun herşeyi milimetrik olarak hesaplanmış japon motorları bunlar.. bi değişiklik yapıcaksan eqsoz tak zaten motorun sesi tatlı sağlam bi eqsoz koyarsan ki buda en az 300den başlar ama deli bişi olr. benm arkadaş taktırdı gerçekten çok tatlı bi ses susturucu çıkarmak çare deil... parana kıymadan motorunu güzelleştiremessin...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Dostum cellallenmemin sebibi direk ustune alındın ondan boole yazıp acıklama zorunda kaldım. :cat:

öncelikle teşekkur ederim en kısa zamanda iyileşicem inşallah.:wiinkk:

ama gercekten bende kendım bı cok kez yokusta durup kız arkadsmı aldım arkadasımı aldım ve debrıyajı ıyı kavrattıgın surece cıdden kalkabııorsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:52 PM ----------

666. mesajım sana gelmıs sakın yanlıs anlama belkı ondan cellalenmişimdir Korkut :p
:cat::rendeer:
yok öyle birşey... bir gün buluşmada deneriz. :wiinkk:

:cat::cat::cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
evet Ön far tavsiyesi bekliyorum :)


EXELİTE-PREMİUM 12V35/35W HS2 Duy, 4500K Halojen far.
Cıbıra uyan bildiğim tek ürün bu, başka alternatifi varsa da ben bilmiyorum.

Philips'in yan ürünü.
Aydınlatma olarak orjinalinden çok farklı değil, ama görüntü olarak daha hoş duruyor.
Zenon ya da Philips Diamonda Vision kalitesinde beyazlık beklememek gerek tabiiki.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu fiyattan cok zor satarsın be kardeşim :silent: Adamlar buna bu kadar vereceğime 3000 e 2007 Modelini alırım ; o da aynı diyor...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Hepinize selam arkadaslar...Eskiler hatırlarlar uzun zamandır yazmıyordum..Biçok yeni kişi katılmış aramıza...MAvi boncuk'tan ayrıldığımın haberini vemek istedim...Şimdi yola KaRRakıZ devam ediyorum...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Bu fiyattan cok zor satarsın be kardeşim :silent: Adamlar buna bu kadar vereceğime 3000 e 2007 Modelini alırım ; o da aynı diyor...

4000 e koydum 3750 gibi bir fiyata bırakcam daha asagısınada vermek yazık olur sıfırı suan 5480...
ben şahsen 2007 kırmızı-grı yada kırmızı-siah cbr alcagıma 500 daha verıp 2008 kırmızı cbr alırdım ve oyle yaptım satarkende ona gore fıyat biçtim =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 PM ----------

Hepinize selam arkadaslar...Eskiler hatırlarlar uzun zamandır yazmıyordum..Biçok yeni kişi katılmış aramıza...MAvi boncuk'tan ayrıldığımın haberini vemek istedim...Şimdi yola KaRRakıZ devam ediyorum...

hayırlı olsunn darısı başımıza =)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize selam arkadaslar...Eskiler hatırlarlar uzun zamandır yazmıyordum..Biçok yeni kişi katılmış aramıza...MAvi boncuk'tan ayrıldığımın haberini vemek istedim...Şimdi yola KaRRakıZ devam ediyorum...

yaa demek sen de RR cılara katıldın hadi hayırlısı kazasız belasız kullan :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst