bende bir ay motoru öyle bırakacam umarım akü sorunu vermez yani kalıcı bi sorun vermez umarım
hayırlı olsun anişallah kawa'ya kavuşursunuz:rendeer:
bu arada merak ettim kaça gitti
zor olsa gerek hayırlı olsun hocam.
aynı kaderi paylaşıoruz heralde ben de bugün sattım :salut:
Sağolasın 2800 e verdik
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 AM ----------
hocam :silent: :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 AM ----------
senin de başın sağolsun o zaman ne diim kardeşAllah daha iyilerini nasip etsin :rendeer:
amin hocam teşekkür ederim :rendeer: allah herkese en iyilerini nasip eder inşallah![]()







bende bir ay motoru öyle bırakacam umarım akü sorunu vermez yani kalıcı bi sorun vermez umarım
senin motoru bizim biradere almayı düşünüyorduk hemen satılmış. 3750 ye mi sattın 3500 e mi. 3750 ye alıp devir işleminin 100 ünü biz versek 100 ünü sen versen kabul edermiydin 100 lira vermeyi. merak ettim
ne demek ben teşekkür ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------
hoşgeldin arkadaşım.ya bişi sorucam resimde dikkatimi çekti de.Senin aldığın cbr 125'in kafa grenajı 2005 600rr kafa grenajı gibi mi yani yeni kasa mı yoksa bana mı öle gelior :mrgreen: güle güle kullan buarada
arkadaşlar yenı cbr ın bu rengını yenı gordum ve cok hosuma gitti
http://ortasehpa.com/site/2009-honda-cbr-125-845.html
![]()
ya zaten 3.600e gitti motor.Alan arkadaş çok ısrarcı çıktı ve iyi birisi belli o nedenle ben de kıramadım 3.600e verdim.Ben insanları kıramıyorum kolay kolay heralde seni de kırmazdım diye düşünüyorumVe dün bi arkadaştan mesaj geldi 3750 nakit veririm eğer istersen şimdi gelirim diye hep böle olur zaten sattığın gün daha yüksek rakamını verirler anasını satim :cherry:
hoşbulduk arkadaşlar,avatardaki foto yurt dışında çekilmiş bi foto cbr125 in türkiyeye gelmeyen yeni kasası ama süper yapmışlar aşırı derecede kıskanıyorumr:neden getirmiyorlar bizim neyimiz eksik diğer ülkelerden onu anlamış değilim:silent:
120 yap snde![]()
vay be neyse sağlık olsun bi daha zor bulurum böyle moto neyse.
şimdi sen bana bakma kaçan balık büyük olur. aldık desek 1 hafta sürecekti.5 gün önce gördüm ilanı gözüme kestirdim kardeşimde 3 gün önce geldi tam dedik alıyoz dün bi baktım satılmış.
neyse artık bi ninja alırsın şimdiden hayırlı olsun
hoşbulduk arkadaşlar,avatardaki foto yurt dışında çekilmiş bi foto cbr125 in türkiyeye gelmeyen yeni kasası ama süper yapmışlar aşırı derecede kıskanıyorumr:neden getirmiyorlar bizim neyimiz eksik diğer ülkelerden onu anlamış değilim:silent:
tekrardan yazım belkı ılgılenen olur motor suanda 7650 km dedır satana kadar 8000km olur ztn 8000 bakımına sokup oyle satcam alan kısı 12000 km ye kadar bakım masrafı bıle odemeden kullanabılır...
http://www.sahibinden.com/7500_kmde_2008_model_kirmizi-33WQQaXQQ14934774WQQpXQQdisplayitem