Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
buyuk ıhtımal kacak var gıbı geldı bana. garantisi devam edıyor servie göster :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bende bir ay motoru öyle bırakacam umarım akü sorunu vermez yani kalıcı bi sorun vermez umarım
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar vk 28mm. karbratör şeması elinde olan veya bunu bulabileceğimiz site ismi varmı ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun anişallah kawa'ya kavuşursunuz:rendeer:

bu arada merak ettim kaça gitti

Sağolasın 2800 e verdik

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 AM ----------

zor olsa gerek hayırlı olsun hocam.

hocam :silent: :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 AM ----------

aynı kaderi paylaşıoruz heralde ben de bugün sattım :salut:

senin de başın sağolsun o zaman ne diim kardeş :p Allah daha iyilerini nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
Sağolasın 2800 e verdik

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 AM ----------



hocam :silent: :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 AM ----------



senin de başın sağolsun o zaman ne diim kardeş :p Allah daha iyilerini nasip etsin :rendeer:

amin hocam teşekkür ederim :rendeer: allah herkese en iyilerini nasip eder inşallah:)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
amin hocam teşekkür ederim :rendeer: allah herkese en iyilerini nasip eder inşallah:)

senin motoru bizim biradere almayı düşünüyorduk hemen satılmış. 3750 ye mi sattın 3500 e mi. 3750 ye alıp devir işleminin 100 ünü biz versek 100 ünü sen versen kabul edermiydin 100 lira vermeyi. merak ettim
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
senin motoru bizim biradere almayı düşünüyorduk hemen satılmış. 3750 ye mi sattın 3500 e mi. 3750 ye alıp devir işleminin 100 ünü biz versek 100 ünü sen versen kabul edermiydin 100 lira vermeyi. merak ettim

ya zaten 3.600e gitti motor.Alan arkadaş çok ısrarcı çıktı ve iyi birisi belli o nedenle ben de kıramadım 3.600e verdim.Ben insanları kıramıyorum kolay kolay heralde seni de kırmazdım diye düşünüyorum :) Ve dün bi arkadaştan mesaj geldi 3750 nakit veririm eğer istersen şimdi gelirim diye hep böle olur zaten sattığın gün daha yüksek rakamını verirler anasını satim :cherry:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ne demek ben teşekkür ederim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------



hoşgeldin arkadaşım.ya bişi sorucam resimde dikkatimi çekti de.Senin aldığın cbr 125'in kafa grenajı 2005 600rr kafa grenajı gibi mi yani yeni kasa mı yoksa bana mı öle gelior :mrgreen: güle güle kullan buarada

hoşbulduk arkadaşlar,avatardaki foto yurt dışında çekilmiş bi foto cbr125 in türkiyeye gelmeyen yeni kasası ama süper yapmışlar aşırı derecede kıskanıyorum:pr:neden getirmiyorlar bizim neyimiz eksik diğer ülkelerden onu anlamış değilim:silent:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ya zaten 3.600e gitti motor.Alan arkadaş çok ısrarcı çıktı ve iyi birisi belli o nedenle ben de kıramadım 3.600e verdim.Ben insanları kıramıyorum kolay kolay heralde seni de kırmazdım diye düşünüyorum :) Ve dün bi arkadaştan mesaj geldi 3750 nakit veririm eğer istersen şimdi gelirim diye hep böle olur zaten sattığın gün daha yüksek rakamını verirler anasını satim :cherry:

vay be neyse sağlık olsun bi daha zor bulurum böyle moto neyse.

şimdi sen bana bakma kaçan balık büyük olur. aldık desek 1 hafta sürecekti.5 gün önce gördüm ilanı gözüme kestirdim kardeşimde 3 gün önce geldi tam dedik alıyoz dün bi baktım satılmış.

neyse artık bi ninja alırsın şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
hoşbulduk arkadaşlar,avatardaki foto yurt dışında çekilmiş bi foto cbr125 in türkiyeye gelmeyen yeni kasası ama süper yapmışlar aşırı derecede kıskanıyorum:pr:neden getirmiyorlar bizim neyimiz eksik diğer ülkelerden onu anlamış değilim:silent:

dostum özel mesaj attım cevaprlrsan sevnrfm
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33

ben orjinal halinde kullanmıştım değiştirmemiştim:) cıbır'ın virajları lastik inceliğine göre mükemmel fakat bi laham kapağının üstünde bile kayıyo hemen, ve arka fren sendromu var.cbr hakkındaki öz eleştrilerim bunlar..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 AM ----------

vay be neyse sağlık olsun bi daha zor bulurum böyle moto neyse.

şimdi sen bana bakma kaçan balık büyük olur. aldık desek 1 hafta sürecekti.5 gün önce gördüm ilanı gözüme kestirdim kardeşimde 3 gün önce geldi tam dedik alıyoz dün bi baktım satılmış.

neyse artık bi ninja alırsın şimdiden hayırlı olsun

anladım ya herşeyin hayırlısı olsun kardeş belki böylesi daha hayırlıymış..
valla ben yine honda devam etmek istiyorum bu seferki hedef honda 600rr yada 1000rr.Aklımı kuşkulandıran bi marka da yamaha r6.2008 kasasını kullandım da geçen gün gayet agresif seri bi makine.ben 2008 alamicam tabiiki ama r6'nın alt modelleri de agresif diye bahsediliyor ve bu benim çok hoşuma gitti.Ama selesi sanki 2008 1000rr'dan daha rahatsız etti.2 sini de kullandım fakat 1000rr konfor bakımından daha etkileyici geldi..
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
hoşbulduk arkadaşlar,avatardaki foto yurt dışında çekilmiş bi foto cbr125 in türkiyeye gelmeyen yeni kasası ama süper yapmışlar aşırı derecede kıskanıyorum:pr:neden getirmiyorlar bizim neyimiz eksik diğer ülkelerden onu anlamış değilim:silent:

Eksiğimiz değil ne yazık ki fazlamız var vergilerimiz.:farao:
Yılsonu gelecek diye söylentilerden sonra dün bakıma gittiğimde yeni kasaları sordum henüz gelicek diye kesin bişey yokmuş. Ama Vtr 250 ler gelicek kısa zamanda dediler.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
33
adam olamayan polisler

dün motorumu trafik sigortasının süresi bittiği için bağladılar motoru yeni aldığın için ruhsat işlemlerini yaptırırken onu yapacaktım ama kısmet değilmiş motoru çekerken polisten söz aldım çekici parası almayacaklarına dair bugün motoru almaya gittiğimde 80 tl çekici kesmişlerdi mecbur ödemek zorunda kaldım motoru alırken grenajlarda çizik ve sol aynası kırık şekildeydi karşımda muhatap bulamayacağım için lanet olsun dedim aldım motoru

siz siz olun çömez trafik polislerine güvenmeyin
malımızı canımızı emanet ettiğimiz insanları daha yakından tanımış oldum :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst