- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,993
yaw hacı ne 160*ne 170 yi.
bikere 140 ın üstne hafif çıktı.ondada yokuş aşağı yokuş bitiminde tünele girdim(gülek boğazı).
yaw benim motorda mı bişey vardı.anlamıyorum ki
aynısı bende soruyorum yaaaa 3 kez 140 dedi hafif yokuş aşağı ne bileyim nasıl iş abi millet böle dedikçe motoru yakasım geliyor ya
yaftaya bakıma gidecem bakalım nasıl olcak yine aynı ollursa millet yalan atıyor artık diycem