Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yaw hacı ne 160*ne 170 yi.
bikere 140 ın üstne hafif çıktı.ondada yokuş aşağı yokuş bitiminde tünele girdim(gülek boğazı).
yaw benim motorda mı bişey vardı.anlamıyorum ki

aynısı bende soruyorum yaaaa 3 kez 140 dedi hafif yokuş aşağı ne bileyim nasıl iş abi millet böle dedikçe motoru yakasım geliyor ya

yaftaya bakıma gidecem bakalım nasıl olcak yine aynı ollursa millet yalan atıyor artık diycem:pr::pr:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
aynısı bende soruyorum yaaaa 3 kez 140 dedi hafif yokuş aşağı ne bileyim nasıl iş abi millet böle dedikçe motoru yakasım geliyor ya

yaftaya bakıma gidecem bakalım nasıl olcak yine aynı ollursa millet yalan atıyor artık diycem:pr::pr:

yok yahu yakılırmı guzelim motor rodajla ılgılı bır durumdur bırazda sans işi olabilir kullanım tarzı onemlidir...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaşlar bu 3 motordan birini alacagım Fiyatlarına göre yorum yapmassanız sevinirim fiyatlar Sabit değil daha doorusu aşagı yukarı fiyatlarda belli gerci Yorumlarınız benim için kullanıcı olarak iyi olacaktır

http://www.sahibinden.com/10_000_km...j_motoru_-70WQQaXQQ14472730WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/fiyat_dus...k_leo_vin-07WQQaXQQ14083398WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/2005_coook_temiz-30WQQaXQQ14506354WQQpXQQdisplayitem


arkadasım izmirden aydın didime( 2 saat) gel burada benim motoru almadan once almaya niyetlendiğim bir motor var
sahibi ziraat bankasında güvenlikci motor 2007 ve 15000 kmde arka lastik 120 lık ve hiç kazsı yok fiyat olarak bana 3500 demişti pazarlık yapmadım ve sıfır aldım pazarlık yapılırsa 3000 civarı bırakabilir.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
125 cc için 4 milyardan fasla para Vermek bu devirde Akıl karı iş deil!

bence çok doğru :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 PM ----------

funkyboys sen sıfır almıstın dimi ? bi de nasıl bi anlasma yaptın...:bounce:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
önceki mesajım
arkadslar ben motoruma lastik modifiyesi yapmak istiyorum.
arka ya 120 luk, öne de arkadan cıkan eski lastıgı takmayı dusunuyorum bir sakıncası olurmu sizce?????:silent:
birde hangi 120 luk lastiği tercih etmeliyim marka ve ucret fark etmez.
hamur sertliği orjınalden daha yumuşak hamur olursa tam süper olur.:cherry:



130luk istiyordum sizin yardımınızla 120 nın dogru tercih oldugunu anladım:cat::rendeer:

eeeee bu konuda bana yardımcı olacak kimse yokmu :pale::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar daha üç günlük cıbırım beni şehrin çook dışında bi yerde bıraktı bu akşam üstü oldu ve gündüzde 3 4 defa motosiklet boğulmuştu sağa çekip biraz dinlendirdikten sonra çalışmıştı ama ne yazikki en son akşam üstü çalışmadı motor birden boğulup söndü gaz vermeye çalıştım hiç yemedi adana honda bayiyi aradım buraya çok uzak biz gelemeyiz dediler (gelmeleri gerekmiydi buda ayrı bi konu) yarın getir bakarız dediler nasıl getiriyim motosikleti çalıştıramıyorum falan dedim adam yapcak bişe yok çok uzak dedi iyi tamam dedim kapadık sonra arkadaşımı aradım bi motosiketçi aldı geldi sanayiden adam bujimi sıktı bişe yaptı ittik çalıştı sonra şehire dönerken (ceyhan) tam girmek üzereyken tekrar söndü ama orda 3 marşa vuruşumda çalıştı bende sönmesin die motosikleti zorlaya zorlaya getirdim motosikletçi bu kadar nazik kullanmana gerek yok zorla böyle sorunlar vermez gibisinden saçmaladı yarın adanaya gitmeyi düşünüyorum ama 40 km yolda yine kalırım die korkuyorum napmalıyım çok karışık bi durum benım için çünkü teknikten hiç anlamam:silent:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
bence çok doğru :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 PM ----------

funkyboys sen sıfır almıstın dimi ? bi de nasıl bi anlasma yaptın...:bounce:

evet sıfır aldım.
yeni kasayı yurt dışından getirtmeyi teklif ettim. olamaz dediler. bende o zaman gelince bu motoru alıp fiyat farkıyla yeni kasayı verirsiniz diyince tamam dediler.grenajda cızık olmamak kaydıyla

tabiki yeni kasa gelene kadar iyice tecrübelenip 600rr a gecebilirim uygun bir ikinci el bulursam. (bu bir ihtimal)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar daha üç günlük cıbırım beni şehrin çook dışında bi yerde bıraktı bu akşam üstü oldu ve gündüzde 3 4 defa motosiklet boğulmuştu sağa çekip biraz dinlendirdikten sonra çalışmıştı ama ne yazikki en son akşam üstü çalışmadı motor birden boğulup söndü gaz vermeye çalıştım hiç yemedi adana honda bayiyi aradım buraya çok uzak biz gelemeyiz dediler (gelmeleri gerekmiydi buda ayrı bi konu) yarın getir bakarız dediler nasıl getiriyim motosikleti çalıştıramıyorum falan dedim adam yapcak bişe yok çok uzak dedi iyi tamam dedim kapadık sonra arkadaşımı aradım bi motosiketçi aldı geldi sanayiden adam bujimi sıktı bişe yaptı ittik çalıştı sonra şehire dönerken (ceyhan) tam girmek üzereyken tekrar söndü ama orda 3 marşa vuruşumda çalıştı bende sönmesin die motosikleti zorlaya zorlaya getirdim motosikletçi bu kadar nazik kullanmana gerek yok zorla böyle sorunlar vermez gibisinden saçmaladı yarın adanaya gitmeyi düşünüyorum ama 40 km yolda yine kalırım die korkuyorum napmalıyım çok karışık bi durum benım için çünkü teknikten hiç anlamam:silent:

bence senın sorunun benzın olabilir

nerden benzın alıyorsun aldıgın yere dikkat etmelısın karburatorde pislik olabilir
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaşlar daha üç günlük cıbırım beni şehrin çook dışında bi yerde bıraktı bu akşam üstü oldu ve gündüzde 3 4 defa motosiklet boğulmuştu sağa çekip biraz dinlendirdikten sonra çalışmıştı ama ne yazikki en son akşam üstü çalışmadı motor birden boğulup söndü gaz vermeye çalıştım hiç yemedi adana honda bayiyi aradım buraya çok uzak biz gelemeyiz dediler (gelmeleri gerekmiydi buda ayrı bi konu) yarın getir bakarız dediler nasıl getiriyim motosikleti çalıştıramıyorum falan dedim adam yapcak bişe yok çok uzak dedi iyi tamam dedim kapadık sonra arkadaşımı aradım bi motosiketçi aldı geldi sanayiden adam bujimi sıktı bişe yaptı ittik çalıştı sonra şehire dönerken (ceyhan) tam girmek üzereyken tekrar söndü ama orda 3 marşa vuruşumda çalıştı bende sönmesin die motosikleti zorlaya zorlaya getirdim motosikletçi bu kadar nazik kullanmana gerek yok zorla böyle sorunlar vermez gibisinden saçmaladı yarın adanaya gitmeyi düşünüyorum ama 40 km yolda yine kalırım die korkuyorum napmalıyım çok karışık bi durum benım için çünkü teknikten hiç anlamam:silent:
uretim hatasıda olabilir kullandıgın benzinlede ilgili olabilir
benzini kac oktan kullanıyorsuun istasyona ne kadar guvenıyorsun????
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
evet sıfır aldım.
yeni kasayı yurt dışından getirtmeyi teklif ettim. olamaz dediler. bende o zaman gelince bu motoru alıp fiyat farkıyla yeni kasayı verirsiniz diyince tamam dediler.grenajda cızık olmamak kaydıyla

tabiki yeni kasa gelene kadar iyice tecrübelenip 600rr a gecebilirim uygun bir ikinci el bulursam. (bu bir ihtimal)

Senin bu anlaşma çok ilginç eğer yeni kasa gelirse gündeme getirebilirim bayii ile :)ama fiyat çok uçuk olucak gibi cbr için.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
fatihsevim : bilmiyorum arkadaşım benzinden olabilirmi depo fulldu bitmesine bir diş kala boğulmaya başladı benzinden olsa en başta yapmazmıydı bu sorunları benzini yeni almışken :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------

funkyboys : hocam 95 oktan kullanıyorum ama en son benzini aldığım yer farklıydı alpet die biyerden aldım peki napmalıyım şimdi :salut:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
fatihsevim : bilmiyorum arkadaşım benzinden olabilirmi depo fulldu bitmesine bir diş kala boğulmaya başladı benzinden olsa en başta yapmazmıydı bu sorunları benzini yeni almışken :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------

funkyboys : hocam 95 oktan kullanıyorum ama en son benzini aldığım yer farklıydı alpet die biyerden aldım peki napmalıyım şimdi :salut:

servise götür yada bi tamirciye karburutöru temizlet pislık tıkamıstır depodakı kalan benzinide bosaltsınlar tekrar pıslık dolmasın. dert etme sanssızlık işte:wiinkk: 97 oktan kullanırsan motosikletten tam performans alabilirsin
benzinin içerisinde solvent varsa motosikletin omru biter pistonlar mafişşş
o yuzden benzini shell den kızı kell den alıcaksın:queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
servise götür yada bi tamirciye karburutöru temizlet pislık tıkamıstır depodakı kalan benzinide bosaltsınlar tekrar pıslık dolmasın. dert etme sanssızlık işte:wiinkk: 97 oktan kullanırsan motosikletten tam performans alabilirsin
benzinin içerisinde solvent varsa motosikletin omru biter pistonlar mafişşş
o yuzden benzini shell den kızı kell den alıcaksın:queen:

arkadasım sitede oktan kandırmacası diye bi yazı vardı okumanı tavsiye ederim

funkyboys bana sorarsan aynen arkadasın dediği gibi karburatoru temizlettır ve bp shell gibi yerlerden al benım tavsiyem bp

ayrıca bozuna para verip 97 oktan alma motorda bi performans etkisi olmaz
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
ama yarın 40 50 km yol gidecem sorun benzinde ise tekrar sorun verebilir gibime geliyor karburatörü bi tamircide temizletsem servis sorun çıkarırımı garantiden çıktı gibi :cyclopsan
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
servise götür yada bi tamirciye karburutöru temizlet pislık tıkamıstır depodakı kalan benzinide bosaltsınlar tekrar pıslık dolmasın. dert etme sanssızlık işte:wiinkk: 97 oktan kullanırsan motosikletten tam performans alabilirsin
benzinin içerisinde solvent varsa motosikletin omru biter pistonlar mafişşş
o yuzden benzini shell den kızı kell den alıcaksın:queen:

ama tam emin değilim görmeden denemeden birsey demek zor sen bi servise ugra dostum gaz sensörü ndede sorun olabilir atesleme sistemindede bi sorun olabilr veya bunların hepsi birden olabilir aklıma bir sürü senaryo geliyor sen servise ugra en iyisi
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bide servisi aradım yolda kaldım dağın başı falan dedim uzak gelemeyiz oraya kadar dediler ee napcam burda ben dedim artık başının çaresine bak yarın getir hallederiz dedi gelmeleri gerekmiyidi :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst