Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Yılına göre değişiyor sıfır Repsol 2007 4350ye görmüştüm bikaçgün önce
2008 - 5030
2009 - 5240 :queen:

Benimde aynı :mrgreen: 2008 görmüş olabilirim sanki seni hatırlar gibiyim beylikdüzündeyim bende :cherry:


ben gecen hafta 2009 siyah ı 5000 tl ye aldım ve bir sürü ıvır zıvır hediye ettiler+200tl lik honda t-short u verdiler

xenon far takıla bilirmi bizim ufaklıklara maliyeti nedir bi cevap verin yahuu
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
200tl ye mont oluyo :cyclopsan deseydin ya tişört sizde kalsın korumalı mont alayım o paraya :)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
ben gecen hafta 2009 siyah ı 5000 tl ye aldım ve bir sürü ıvır zıvır hediye ettiler+200tl lik honda t-short u verdiler

xenon far takıla bilirmi bizim ufaklıklara maliyeti nedir bi cevap verin yahuu

200 tl lik hediye ben nolan n63 kask, kavi eldiven aldım(bide ufak bir cıbır:cherry:) 1 lira indirim yapmadı, ama her servise gidişimde 2-3 tane anahtarlık alıyorum:queen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
motoru aldıgımız bayıde gezerken gördüm kocaman motor aldık artık bi tane bundan verirsini demi dedim verdiler
üstündeki etikette 198 tl yazıyor
uzun kollu biraz kalın

ve ıvır zıvırlarda bunlar
lastik basınç ölçer+taşıma filesi+balata temizleyici+zincir bakım yağı+boya koruma sprayi+pasta cila+cizik giderici+yıkama seti(şampuan,köpük sıkma fısfısı ve emici sünger)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
motoru aldıgımız bayıde gezerken gördüm kocaman motor aldık artık bi tane bundan verirsini demi dedim verdiler
üstündeki etikette 198 tl yazıyor
uzun kollu biraz kalın

ve ıvır zıvırlarda bunlar
lastik basınç ölçer+taşıma filesi+balata temizleyici+zincir bakım yağı+boya koruma sprayi+pasta cila+cizik giderici+yıkama seti(şampuan,köpük sıkma fısfısı ve emici sünger)

Funkyboys şu bayinin adını söylesen de arkadaşlar da öğrense yeni almak isteyen olur belki araştıranlara bi seçenek olur :cat:


ilhan evet ls2 var sen motorunu mu satıyodun :silent:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ya beyler bende 15 gün önce bursada bayide bindim motora. Oturduğum an donakaldım, çok sevdim :cherry: . Benimde amacım YZF 600rr Bende krediye gidicektim tüketici kredisi çekmeyi düşünüyordum. 5500 alıcaktım geriye 7,000 ödicektim (Gözüm o kadar dönmüş :) ) Neyse bayide konuştuğumda adam akbank sıfır motor kredisini 1.10'la veriyor dedi. Motorun KDV+ÖTV dahil fiyatıda 4,790 Akbank'ta sıfır motor kredisinin %80'ini veriyo yani 1,200 gibi bir miktar biriktirmem lazım :'( neyse ağustosa o parada hazır. Gidicem alıcam CBR'ımı ama size bir iki sorum var...

Plaka + Ruhsat masrafları ne kadar tuttu :silent: Ne kadar beklediniz :silent: Yani ben bu motoru almaya cebimde kaç parayla gitmeliyim ? Dedim ya kredinin kalanını tamamlamaya çalışıyorum ona göre cebime para koyucam...:silent:

Bu arada güzel topik olmuş :cat:
Teşekkürler :)


Bence 300tl yeter sanırım:cat:
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
32
motoru aldıgımız bayıde gezerken gördüm kocaman motor aldık artık bi tane bundan verirsini demi dedim verdiler
üstündeki etikette 198 tl yazıyor
uzun kollu biraz kalın

ve ıvır zıvırlarda bunlar
lastik basınç ölçer+taşıma filesi+balata temizleyici+zincir bakım yağı+boya koruma sprayi+pasta cila+cizik giderici+yıkama seti(şampuan,köpük sıkma fısfısı ve emici sünger)

hangi bayiden aldın motorunu sen ya :) kıyak valla, bana motorun yanında tırnak makası bile vermedi otosever :p
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
honda kusadası mnr motor ben koruma kıyafetlerımıde ordan aldıgım için baya indirim yaptı
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Merhabalar Canlar...:rendeer:
İki Ciddi Sorunumuz var ve sizinde öneri ve fikirlerinizi almak istedik.... :cherry:

1. Sabit Gazda Motorda Tekleme: 6000-6500-7000 devirlerinde sabit gaz da seyrederken çok hafif gaz açamaya çalıştığımda yada sabit gazla devam ettiğimde motor 1 saniyelik tekleme yapıyor.:pr: Yani gazı kesip hemen tekrar veriyor yalnız bu sırada gaz kolu da sabit devir saati göstergesi de sabit ama tekliyor işte.... Ustam bunun ateşleme ile ilgili değil Debriyaj balatası ve Şanzuman ile alakalı olabileceğini söyledi :silent: şanzumanda bi arıza olduğunu ve arızalı yere geldiğinde tekleme yaptığını söyledi ama her viteste oluyor bu sizce bu neden olabilir...:silent:

2. Motor Çok Geç Çalışıyor: Örneğin uzun yoldan geldim motor ateş gibi yanıyor 2 saat bi yerde mola verdim motor soğudu buz gibi oldu çalıştırmaya gittiğimde çalışmıyor:salut:..... Yaklaşık 1 dk boyunca gaz vermeden aralıksız marş a basmam gerekiyor ve çalışacakmış gibi olduğunda çooook hafif bi gaz verip marşa basmaya devam edince çalışıyor:silent: sonra marşı bırakıp gazı hiç bırakmadan elimi o şekilde tuttuğumda çalışıyor ve ondan sorna bi sorun olmuyor ustam bunun artık sübapların bittiğini ve değişmesi gerektiğini söyledi maliyeti ise 210 TL:salut:....sizce bu nedendir...:silent:

Lütfen daha önce başına böyle bieşyler gelmiş olan arakdaslar yada cbr ın teknik kısmından gerçekten anlayan arakdaslar yazsın çünkü bu çok önemli bi konu.....:cat:
Vereceğiniz cevaplar çok işime yarayacaktır... Teşekkür ederimm:)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Mt'nin en hızlı cıbırına ne oldu üzüldüm şimdi:salut: şaka yapıyorum benimkine öyle bişey olsaydı motor yaz boyunca yatardı herhalde..
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Merhabalar Canlar...:rendeer:
İki Ciddi Sorunumuz var ve sizinde öneri ve fikirlerinizi almak istedik.... :cherry:

1. Sabit Gazda Motorda Tekleme: 6000-6500-7000 devirlerinde sabit gaz da seyrederken çok hafif gaz açamaya çalıştığımda yada sabit gazla devam ettiğimde motor 1 saniyelik tekleme yapıyor.:pr: Yani gazı kesip hemen tekrar veriyor yalnız bu sırada gaz kolu da sabit devir saati göstergesi de sabit ama tekliyor işte.... Ustam bunun ateşleme ile ilgili değil Debriyaj balatası ve Şanzuman ile alakalı olabileceğini söyledi :silent: şanzumanda bi arıza olduğunu ve arızalı yere geldiğinde tekleme yaptığını söyledi ama her viteste oluyor bu sizce bu neden olabilir...:silent:

2. Motor Çok Geç Çalışıyor: Örneğin uzun yoldan geldim motor ateş gibi yanıyor 2 saat bi yerde mola verdim motor soğudu buz gibi oldu çalıştırmaya gittiğimde çalışmıyor:salut:..... Yaklaşık 1 dk boyunca gaz vermeden aralıksız marş a basmam gerekiyor ve çalışacakmış gibi olduğunda çooook hafif bi gaz verip marşa basmaya devam edince çalışıyor:silent: sonra marşı bırakıp gazı hiç bırakmadan elimi o şekilde tuttuğumda çalışıyor ve ondan sorna bi sorun olmuyor ustam bunun artık sübapların bittiğini ve değişmesi gerektiğini söyledi maliyeti ise 210 TL:salut:....sizce bu nedendir...:silent:

Lütfen daha önce başına böyle bieşyler gelmiş olan arakdaslar yada cbr ın teknik kısmından gerçekten anlayan arakdaslar yazsın çünkü bu çok önemli bi konu.....:cat:
Vereceğiniz cevaplar çok işime yarayacaktır... Teşekkür ederimm:)

öncelikle gecmiş olsun
bende motorumu alırken bu arızalar olmasın diye bayiim beni uyardı .
rodaj süresinde (bizim motosikletlerde ilk 500km) ani hızlanmalardan ve tam gazdan kacın yoksa ileride motorda düşük devirde titreme oluşur marş cok gec algılar demişti .senin ustanda yetkili servis değilse yetkili servise basvur onlar sürekli bu motorlarla ilgilendikleri için arızanın nerede olduğunu anlarlar. honda motoru hergün honda motorlarla ilgilenen birine göstermek daha iyi olur ginede sen bilirsin sorunun rodaj la ilgili

marsa da 5sn den fazla basma ve basısından sonra 10 sn bekle sonra tekrar bas
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
öncelikle gecmiş olsun
bende motorumu alırken bu arızalar olmasın diye bayiim beni uyardı .
rodaj süresinde (bizim motosikletlerde ilk 500km) ani hızlanmalardan ve tam gazdan kacın yoksa ileride motorda düşük devirde titreme oluşur marş cok gec algılar demişti .senin ustanda yetkili servis değilse yetkili servise basvur onlar sürekli bu motorlarla ilgilendikleri için arızanın nerede olduğunu anlarlar. honda motoru hergün honda motorlarla ilgilenen birine göstermek daha iyi olur ginede sen bilirsin sorunun rodaj la ilgili

marsa da 5sn den fazla basma ve basısından sonra 10 sn bekle sonra tekrar bas

Önerilerin için teşekkürler ama bu motorun rodajı o akdar güzel yapıldı ki düz yolda kalın lastik ile 150 gören bi motordu ve bu haliyle 40000 devirdi 41000 de böyle arızalar verdi du bakalım gerçekten anlayan birileri bieşyler yazacakmı :S
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Önerilerin için teşekkürler ama bu motorun rodajı o akdar güzel yapıldı ki düz yolda kalın lastik ile 150 gören bi motordu ve bu haliyle 40000 devirdi 41000 de böyle arızalar verdi du bakalım gerçekten anlayan birileri bieşyler yazacakmı :S

Merak ettim buldunmu bi çözüm 4 gündür başlığa bişey yazılmamış :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst