O Honda değil Yuan Küba veya bunun gibi birşeydir. Yanlış şeye dokunmuşsun![]()
arkadaşlar bu deponun üzerinde unleaded fuel only yazısı var iğrenç bi yapışkanla yapıştırılmış olan.. çıkarmaya çalıştım da böyle direk gelmiyo küçük küçük parçalar halinde geliyo ve çok sağlam yapışmış. çıkarmanın kolay bi yolunu bulan, bilen var mı acabaarz ederim
arkadaslar bende gecen pazar cbr mi aldım sıyah 2009
![]()
neyney?
bunca zamandir bircok cibir kullandim;
egimli yolda;
150 yaptim... zar zor ... inanirim...
155 Ertekin yapti... inanirim...
160 cok cok zor... ama yine de inanabilirim... belki...
170... ASLA!
Standart bir cbr125ile (disli degismemis, kapak taslanmamis, gostergelerle oynanmamis) 170 imkansizdir...
e görkem ben yaptım hafif rampada ankaraya giderken ...
iki kişi arkamdaki 100 ben 65 kg sırtımızdada sırt çantası165 km gçrdmcıbır yanmadan önce
orjinal aksesuar falan hiç bişey yok
cilaa yapan yıkamacilara gotur sadece 5 dk suruyorr
bende zamaninda cok ugrasmişdim
ama sadece 5dk surduu depoya boyaya zarar wermeden cıkartiyorlarr
hafif rampa :cherry: o tip rampalarda hız bisikletleride 130-150 civarı hız yapıyo ..yapmayın bizde bindik bu motora din kardeşiyiz ..
bunu okuyan inanıyo asılıyo gaza ... ibrenin son noktasını görünce kendi motorunda hata arıyo..:cherry:
yapmaz kardeşler bu hızı bu motor ... hele hele 165 kg yükle .. ha bayır aşağı inişte yük hızı arttırır o ayrı![]()
çok saol bi ayar çekelim şu yapışkana... yarım yamalak duruyo öyle kenarları kırpılmış![]()
su an sıfır cbr ne kadr ?
Deniz senin motor kırmızımıydı 2008 :silent: Beylikdüzünde
su an sıfır cbr ne kadr ?