Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
O Honda değil Yuan Küba veya bunun gibi birşeydir. Yanlış şeye dokunmuşsun :p
 
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
102
arkadaşlar bu deponun üzerinde unleaded fuel only yazısı var iğrenç bi yapışkanla yapıştırılmış olan.. çıkarmaya çalıştım da böyle direk gelmiyo küçük küçük parçalar halinde geliyo ve çok sağlam yapışmış. çıkarmanın kolay bi yolunu bulan, bilen var mı acaba :) arz ederim

cilaa yapan yıkamacilara gotur sadece 5 dk suruyorr
bende zamaninda cok ugrasmişdim
ama sadece 5dk surduu depoya boyaya zarar wermeden cıkartiyorlarr
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaslar bende gecen pazar cbr mi aldım sıyah 2009
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
neyney? :p

bunca zamandir bircok cibir kullandim;
egimli yolda;
150 yaptim... zar zor ... inanirim...
155 Ertekin yapti... inanirim...
160 cok cok zor... ama yine de inanabilirim... belki...
170... ASLA!
Standart bir cbr125ile (disli degismemis, kapak taslanmamis, gostergelerle oynanmamis) 170 imkansizdir...

e görkem ben yaptım hafif rampada ankaraya giderken ...

iki kişi arkamdaki 100 ben 65 kg sırtımızdada sırt çantası165 km gçrdmcıbır yanmadan önce
orjinal aksesuar falan hiç bişey yok
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
yaw yapamayın 13 hp motor 165 yaparmı yaa onun ıbresınde wardır bı enayılık.2 zamanlı derbı.aprılla.125 bıle 29 30 hp 170 km hız anca yapıyo
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaslar bizim cbr lara xenon far takılabilirmi? akü kaldırırmı? takılırsa malıyeti ne dir
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Arkadaşlar cbr125 alacağım fiyat 3.000-3.500 civarı düşünüyorum ve temiz istiyorum(pırıl pırıl bir çizik bile olmayan değil tabiki ama en azından problemsiz ve hor kullanılmamış).. Tek şartım Denizli'ye gelip burda işlemleri halledeceğimiz olması.. Eğer satılık cbr'si olan ve motoruyla gelip işlemler bittikten sonra otobüsle dönmeyi kabul eden arkadaşlar varsa bana ulaşsınlar..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
e görkem ben yaptım hafif rampada ankaraya giderken ...

iki kişi arkamdaki 100 ben 65 kg sırtımızdada sırt çantası165 km gçrdmcıbır yanmadan önce
orjinal aksesuar falan hiç bişey yok

hafif rampa :cherry: o tip rampalarda hız bisikletleride 130-150 civarı hız yapıyo ..yapmayın bizde bindik bu motora din kardeşiyiz ..

bunu okuyan inanıyo asılıyo gaza ... ibrenin son noktasını görünce kendi motorunda hata arıyo..:cherry:

yapmaz kardeşler bu hızı bu motor ... hele hele 165 kg yükle .. ha bayır aşağı inişte yük hızı arttırır o ayrı :p
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
hafif rampa :cherry: o tip rampalarda hız bisikletleride 130-150 civarı hız yapıyo ..yapmayın bizde bindik bu motora din kardeşiyiz ..

bunu okuyan inanıyo asılıyo gaza ... ibrenin son noktasını görünce kendi motorunda hata arıyo..:cherry:

yapmaz kardeşler bu hızı bu motor ... hele hele 165 kg yükle .. ha bayır aşağı inişte yük hızı arttırır o ayrı :p

yok 170 200 yapıyo :queen::queen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
su an sıfır cbr ne kadr ?

Yılına göre değişiyor sıfır Repsol 2007 4350ye görmüştüm bikaçgün önce
2008 - 5030
2009 - 5240 :queen:

Benimde aynı :mrgreen: 2008 görmüş olabilirim sanki seni hatırlar gibiyim beylikdüzündeyim bende :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
1
Merhaba arkadaslar
Uzun bi zamandır bu siteyi takip ediyorum uye olup msj yazmak buguneymiş:)

Bişey sorucamBu makinenin yeni kasaları ne zmn TR'ye gelir acaba ?
Şuan Sıfır almayı düşünüyorum da Şimdi alırız eski kasayı 1 ay sonra yenilerini getirirler kahrolurum :farao:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Kaç sene oldu gelicek hala gelicek :) sen yeni kasayı beklersen (ki yeni kasa daha pahalı olacaktır muhtemelen) ninja alacak parayı biriktirirsin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst