Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
5
Gülü Kokluyammadim

Arkadaslar bakin ben sizden Yakittan ta motorun ince detailarina kadar bilgi istiyorum bu bir site yardimlasma sitesi ben 100% bu motoru alacam izinde
onun icin bana bu motorun icini disin bu motorun kötülünü iyiligne anlatin uzunda olsun bana yarim edene allah sifa verir ins.
arkadaslar bakin gene söylüyüm :)
bana yardim edene allah sifa verir ins..
yardim edene simdiden tskler hehe
motorun icini disini anlatin iki kisiyle kac surat ypar eflan iste anlata anlat :)
öptüm slmlar
Yollarin_Yasari hehe
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
Arkadasim tam kac para dermisin bana hep marasini diyorsunu bu paradan bu paraya ben tam kac para oldunu ögrenmek istiyorum bunlarinda ölcüleri vardir ölcüye gäöre fiyat ciser bunlarda heralde
bana böyle seyler yardimci olzur bende derim 25 ytöden basliyor 2500e kadar :D
yani anlican ben tam kac para ve ölcüsüne göer istiyorum bazen koca kafalar var kardes onlarin kafasi ayri beden ayri bi para :D
onun icin memnun olurum bi tam ölcüye gäre yazarsan ben yep yeni alacam kask mask spor olacak cbr 125e tam olacak söyle

simdiden tskler
:cat:

ha durbi kardes sen 150 - 300 km motor gidiyor yedek benzin haric nasil bir anlatim kardes ksr bakmada ama hic birsey anlamadim
simdi full tanksenin cbr 125 kac gidiyor en fazla yol 80-120 kac basinca en az yakar benzin onlari anlat bide dedim gibi kasklari

tkrardan tskler!!

öncelikle aramıza hoş geldin:rendeer: inşallah cbr ına kavuşursun en yakın zamanda.
kask almayı düşünüyorsan bence almanyadan al.çünkü burdaki kasklar(iyi olanları)pahalı.bunun sebebide ülkemizdeki vergi oranları malesef.o yüzden senin kask gibi aksesuarları oradan almanı tavsiye ederim:cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Biz iki kişi 130 yaptık...Yakıt olayı aşağı yukarı belli +7ykr km'de...Tek kişi arkadas 145km yapmış sitemizde carcharoth nickli arkadasımız.Benim şu anda bildiklerim bunlar...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Görkem kardes ben almanyada yasiyorum aam izine geldikmi tryeye trden alacam cbr 125i araba ehliyetim var sahsen ama motro ehliyet olmadi icin trde ehliyetsit sürerim almanyada bu olmaz mesela


kask kac para ondan bilgi verirsen memnun olurum:cat: :cat:

Almanyada olmazsa burada da olmaz... Ehliyetsiz sürerim demişsin de polise yakalanırsan 800ytl ödemeye hazır ol...
Kasklar 160 ytl'den 800€'ya kadar var...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
2
Selam

Selam Arkadaslar BEnde siteyi Yeni Keşfettim 8 aydır cbr 125 kullanıyorum.
Adım Onur MErsindeyim.

listeye eklerseniz sewinirim

WorsT {Repsol} - [email protected]

fotoraf685nv2.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
3
Öncelikle merhaba arkadaşlar, burayı 1 saat önce keşfettim sebebi yarın bir honda sbr 125 sahibi olacak olamam. işin aslı 1 saat yazılanları okuduktan sonra motorlar hakkında hiç bir şey bilmediğimi anladım.. bu motorun hondanın resmi internet sitesindeki satış fiyatrı 5,510 ytl. ben 2006 model ama az hasarlı olduğu söylenen bu motoru 1,250 ytl'ye almayı düşünüyuorum. yarın görmeye gideceğim, bana motorun ufak bir kaza geçirdiğini yan yattığı yan taraftaki plastik yerlerin ve deponun hasar gördüğü, kesinlikle bloklarda bşr hasar olmadığını, honda bayiinde motoru 1000 ytl'ye o km'deki haline getirebileceğimi, ama honda bayine değilde başka bir yerde yaptırmak istersem 400-500 ytl'ye hallolacağını söylediler. daha motoru görmedim ama sahibi olan kişi bir arkadaşımın yakını motoru yakın zamanda sıfır almıştı ve çok özenli vede az kullandı. ben kendi arkadaşımın kefil olması dolayısı ile bu kişiye güveniyorum. 1,250 ytl böyle güzel bir arac için bedava sayılabilir. bir dağ bisikleti bile 600 ytl'ye satılıyor. beni ürküten çok sevmeme ve ilgili olmama rağmen daha önce hiç motorum olmadı bu ilk motorum olacak eğer sizlerde almamı tavsiye ederseniz.. şimdiden teşekkürler
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
praetorian haklı biraz daha anlasılır yazabilir misin:silent:
ayrıca sana galiba tr de ehliyetsiz kullanabilirsin denmiş birileri tarafından.sen bakma onlara.hadi seni çok dikkatlisin diyelim yani kimseye çarpmadın farzedelim ...birisi sana çarparsa nolcak o zaman ne yapabilirsin?
ehliyet şart:cat:

Öncelikle merhaba arkadaşlar, burayı 1 saat önce keşfettim sebebi yarın bir honda sbr 125 sahibi olacak olamam. işin aslı 1 saat yazılanları okuduktan sonra motorlar hakkında hiç bir şey bilmediğimi anladım.. bu motorun hondanın resmi internet sitesindeki satış fiyatrı 5,510 ytl. ben 2006 model ama az hasarlı olduğu söylenen bu motoru 1,250 ytl'ye almayı düşünüyuorum. yarın görmeye gideceğim, bana motorun ufak bir kaza geçirdiğini yan yattığı yan taraftaki plastik yerlerin ve deponun hasar gördüğü, kesinlikle bloklarda bşr hasar olmadığını, honda bayiinde motoru 1000 ytl'ye o km'deki haline getirebileceğimi, ama honda bayine değilde başka bir yerde yaptırmak istersem 400-500 ytl'ye hallolacağını söylediler. daha motoru görmedim ama sahibi olan kişi bir arkadaşımın yakını motoru yakın zamanda sıfır almıştı ve çok özenli vede az kullandı. ben kendi arkadaşımın kefil olması dolayısı ile bu kişiye güveniyorum. 1,250 ytl böyle güzel bir arac için bedava sayılabilir. bir dağ bisikleti bile 600 ytl'ye satılıyor. beni ürküten çok sevmeme ve ilgili olmama rağmen daha önce hiç motorum olmadı bu ilk motorum olacak eğer sizlerde almamı tavsiye ederseniz.. şimdiden teşekkürler

bence o motorda daha fazla hasar wardır
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
3
nasıl???

ne gibi mesela yarın motoru görmeye gittiğimde nelere dikkat etmeliyim sence ve en kötü ihtimalle yan yatmış bir motorla honda bayisinden ne kadar harcayarak çıkabilirim??
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
1250 yemı
getırsın ben alıyım
olmaz ole sey
motorun degerı yaklasık 4 mılyar desenız
2800 luk kaza yapmak demek..
sen varsay..
arkadasına fln guvenme alma o motoru
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
motora baglıdır senin ne kadar masrafla cıkacagın.ama motoru ilk önce bi honda bayiine kendin götür ve ardından motorun ne gibi sorunları oldugunu öğren.Eminim onlar sana yardımcı olacaklardır:cat:
bende praetorian gibi söyleyecektim ama sen yinede gidip bir honda bayiine göster
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
2
Selaamlar

Arkadaslar MotorU yatırmaktan korkuyorum viraja girme taktikleri falan warmı birde 12000 bakımında hawa filtresini açıcam bi zararı olur mu

Listeye adımı alırsanız sevinirim bide

WorsT- Repsol - [email protected]
fotoraf685nv2.jpg
[/URL][/IMG]

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
1000 ytl mi? O motora serviste 3000 ytl'den aşağı maliyet çıkartmazlarsa ben neyim...
Benim tavsiyem almadan önce motoru servise götür ve maliyet çıkarttır...
Ayrıca kazalı motor her dakika başına sorun çıkarır.

Sadece 1 örnek vermek istiyorum , eğer ön amortisörlerde milimetrik eğilme var ise , yolda dengeni bozar... Ve ön amortisörlerin fiyatı yaklaşık 1.500 ytl...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
3
teşekkürler

teşekkürler arkadaşla evet yarın motoru bahçelievlerdeki honda bayisine götüreceğim ve ne kadara malolacağını öğreneceğim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
WorsT

Bol bol viraj çalış...
Viraj başında frenle , sabit hızla viraj dön çıkışta hızlan.
Viraja dıştan yaklaş içten gir dıştan çık
Zor durumda kontra tekniği kullanabilirsin , sitede arama yaparak bulabilirsin.
Motoru yatırmak için ilk olarak altında motoru yatırmayı çalışabilirsin sen yatmadan , bu daha az korkutucu olacaktır... Sonra motorla yatmayı çalışırsın.

Hava filtresini sadece temizlet. Çok istiyorsan K&N hava filtresi takabilirsin ki bu hiçbirşeye yaramayacaktır.

Özgür:
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2804279
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3421567
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
sevgili WorsT süpersport motorlarda en önemli noktalardan birisine değinmişsin.virajlara girme tekniği çok önemli ön teker nerede tabiki yerinde ama göremiyorsun buda işi tamamen ustalığa burakıyor.tecrube tecrube
özellikle ön tekeri göremediğin motorlarda
ben s.s kullanmadan virajlar konusunda riya olmasın kendime güvenim çok fazlaydı.virajın yürekte bittiğine inanırdım.
ama öyle olmuyormuş.zamanlama ve teknik hız tabiki birazda cesaret.ama en önemlisi azalandan çoğalana viraj tecrubesinde bitiyor.
eğer virajlara hakim olmak istiyorsan başlangıç olarak önce yavaş süratte ve gereken yerlerde fren yaparak girmelisin.zatan virajın yarısını alınca gazlayarak diğer yarısını tamamlıyorsun.oda güzel bi zevk veriyor insana.

ben aynalardan memnun deyilim arkadaşlar.(aynalar orjinal)daha önce görüş mesafesi konuşuldumu bilmiyorum ama.Arkamı rahatça göremiyorummm:pale: benim için motorun en önemli yeri sol ayna
düz dur ,boynunu eğ ,dik dur , eğil derken aynayı ayarlayabiliyorum.buda beni rahatsız ediyor.sıkıntısı olupta gideren varmı
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben de memnun değildim aynalardan çok fazla gösteriyordu ... küçülttüm :p

Şaka bir yana aralardan daha kolay geçebilmek için (insaf :D ) aynaları küçülttüm , görüş mesafem de birazcık düştü... Ama sorun yaratmıyor.

Bence görüş açısını iyi ayarlamalısın ve ayrıca sadece aynalara güvenmeyip yolu hep kafanı çevirerek de kontrol etmelisin.
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
5
Gülü Kokluyammadim ___GönülYarasi___

Arkadaslar size bi sorum var ..
ben cbr 125 alinca
videoda alacam oraya koymak icin baze arkadaslar yerlestirmis monta etmis heralde nasil oluyor ve kamera kac para yazarsaniz sevinirim arkadaslar ...
Yarali_Yasar :D:cat:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
21
Arkadaşlar soruma net bi yanıt alamadım.cbr'ın siyah-kırmızı modelinin arka taraftaki 125 yazısının olduğu yer tamamen kırmızı olanları var..bunlar 2007 modelmi??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst