- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #5,981
Bu arada viraj almanın ön teker ile alakası yokmuş... Demin yabancı bir kaynaktan bunu okudum... Ön lastik sadece stabilizasyon için olup virajda herhangi bir tutuş üstlenmemekte...
Evet de arabayla motorun arasında dağlar kadar fark var... Arabada lastiğin her tarafı yere temas ederken motorda lastiğin belli bir kesimi temas ediyor... Kalın lastik ile ince lastiğin de temas yüzeyleri neredeyse birbirleriyle aynı.
Evet de arabayla motorun arasında dağlar kadar fark var... Arabada lastiğin her tarafı yere temas ederken motorda lastiğin belli bir kesimi temas ediyor... Kalın lastik ile ince lastiğin de temas yüzeyleri neredeyse birbirleriyle aynı.
Son düzenleme:


